Lightbary ( Instalacja elektryczna) |
Autor |
Wiadomość |
atrox3
atrox3
Motocykl: Triumph Sprint Executive 900
Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 110 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2011-10-24, 19:41
|
|
|
Reasumujac cala rozmowe zaciekla na temat przekaznikow wychodzi na to ze 4 pinowe i 5 pinowe przekazniki beda dzialac tylko musza byc "zalanczajace". Ot i cala filozofia. HEHE:) |
|
|
|
|
suru
/ Marcin/
Motocykl: TRACER 9
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1104 Skąd: Rogoźnik k Będzina
|
|
|
|
|
Siwy_Dym
Mariusz
Motocykl: BMW R1200GS ADV
Wiek: 50 Dołączył: 08 Sie 2009 Posty: 1107 Skąd: Lublin/Radom /LU/
|
Wysłany: 2011-10-25, 14:25
|
|
|
o i to jest najprostszy schemat jaki można narysować. Tylko z tym 4mm kabelkiem to lekka przesada |
_________________ Nic tak nie zabija czasu jak motor |
|
|
|
|
atrox3
atrox3
Motocykl: Triumph Sprint Executive 900
Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 110 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2011-10-25, 14:36
|
|
|
Kierowalem sie tym samym schematem przerabiajac go na swoj i wystapily tylko dwa bledy na nim. Trzeba zamienic napiecia na 86 i 85 zeby zaczol dzialac elektromagnes. I plus do wlacznika idzie z kabla glownego co powoduje ze jak motor jest wylaczony na stacyjce to i tak lampy mozna wlaczyc. Tak bylo w moim przypadku. |
|
|
|
|
suru
/ Marcin/
Motocykl: TRACER 9
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1104 Skąd: Rogoźnik k Będzina
|
Wysłany: 2011-10-25, 15:05
|
|
|
atrox3 napisał/a: | Kierowalem sie tym samym schematem przerabiajac go na swoj i wystapily tylko dwa bledy na nim. Trzeba zamienic napiecia na 86 i 85 zeby zaczol dzialac elektromagnes. I plus do wlacznika idzie z kabla glownego co powoduje ze jak motor jest wylaczony na stacyjce to i tak lampy mozna wlaczyc. Tak bylo w moim przypadku. |
U mnie było tak jak piszesz, można było załaczyć lightbary kiedy chciałeś, nawet bez kluczyka. |
_________________ Suru |
|
|
|
|
Siwy_Dym
Mariusz
Motocykl: BMW R1200GS ADV
Wiek: 50 Dołączył: 08 Sie 2009 Posty: 1107 Skąd: Lublin/Radom /LU/
|
Wysłany: 2011-10-25, 15:14
|
|
|
suru napisał/a: | atrox3 napisał/a: | Kierowalem sie tym samym schematem przerabiajac go na swoj i wystapily tylko dwa bledy na nim. Trzeba zamienic napiecia na 86 i 85 zeby zaczol dzialac elektromagnes. I plus do wlacznika idzie z kabla glownego co powoduje ze jak motor jest wylaczony na stacyjce to i tak lampy mozna wlaczyc. Tak bylo w moim przypadku. |
U mnie było tak jak piszesz, można było załaczyć lightbary kiedy chciałeś, nawet bez kluczyka. |
no tak bo przewód 85 powinien być podłączony do jakiegoś zasilania "po stacyjce", a na tym schemacie jest bezpośrednio do aku.... |
_________________ Nic tak nie zabija czasu jak motor |
|
|
|
|
Toma
+Kasia
Motocykl: Drag Star 650 Była VTX1800C 2002 ST 1300 2007
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 746 Skąd: Mława
|
Wysłany: 2011-12-18, 06:20
|
|
|
Podpowedzcie gdzie można dostać włącznik do LIGHTBAR ?????
[ Dodano: 2011-12-18, 06:22 ]
LIGHTBARY wyłącznik- popowiedzcie gdzie i jaki najlepszy kupić ???? |
_________________ "Nie sztuką jest jechać,sztuką jest jeździć" |
|
|
|
|
januszek
Motocykl: Yamaha 1900 Stratoliner
Wiek: 67 Dołączył: 27 Sie 2010 Posty: 1413 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2011-12-18, 11:13
|
|
|
Pofatyguj się do mojego miasta - masz blisko i na rynku jest taki sklep motoryzacyjny - (nie trudno znależć , bo na rynku jest tylko jeden motoryzacyjny) tam dostaniesz wyłączniki - dość fajne i funkcjonalne - mam je założone w swoim moto i spisują się bardzo dobrze i co ważne chodzą bez przekażnika - nie grzeją się i nie palą - mam założone dwa : jeden do lightbarów , a drugi do sprężarki na sygnały - cena około 15 zł.Pozdrawiam. |
_________________ Życie jest piękne , ale oglądane zsiodła z V-ką między nogami |
|
|
|
|
Zibi665
dVa gary
Motocykl: VTX-1800 F '06
Wiek: 68 Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 2458 Skąd: Libiąż, KCH
|
Wysłany: 2011-12-18, 15:40
|
|
|
januszek napisał/a: | tam dostaniesz wyłączniki - dość fajne i funkcjonalne | Może jakaś fotka? jeżeli to możliwe oczywiście. |
_________________ To mówiłem ja - Jarząbek .
================
Ach ten oddech . |
|
|
|
|
januszek
Motocykl: Yamaha 1900 Stratoliner
Wiek: 67 Dołączył: 27 Sie 2010 Posty: 1413 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2011-12-18, 20:58
|
|
|
Jutro wstawię fotkę - jestem zdany na "latorośl" , bo aż tak głęboką umiejętnością obslugi kompa nie dysponuję (wiem , że niema się z czego cieszyć , ale jakoś tak z lenistwa chyba nie chce mi się zgłębiać tych wszystkich klików ...bitów...bajtow..i mega...). Te wyłączniki są dwu położeniowe tzn. włącz i wyłącz oraz trzy położeniowe ; na środku wyłączone w lewo np. lightbary , a w prawo np. halogeny. |
_________________ Życie jest piękne , ale oglądane zsiodła z V-ką między nogami |
|
|
|
|
gumis89
Motocykl: vt 800
Dołączył: 23 Paź 2011 Posty: 24 Skąd: zembrzyce
|
Wysłany: 2011-12-26, 11:55
|
|
|
podłączając się pod temat jakie lampy polecacie do lightbarów lepiej na h3 czy h4 ???? albo ktoś kupował jakieś lamy ostatnio i ma do nich link i oczywiście jest zadowolony z wyglądu wykonania i świecą jak należy ja myślałem o tych http://allegro.pl/lightba...1998181272.html posiada je ktoś ? |
|
|
|
|
januszek
Motocykl: Yamaha 1900 Stratoliner
Wiek: 67 Dołączył: 27 Sie 2010 Posty: 1413 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2011-12-26, 19:34
|
|
|
Ja od dwóch lat z takimi samymi jeżdzę - identyczne i chyba w tej firmie kupowalem - jestem zadowolony - świecą pięknie - wymiana żarówki nie skomplikowana - jedynie kabel zasilający mogli puścić w stopce , ale mały mankament . Dorobiłem daszki i prezentują sie ciekawie. |
_________________ Życie jest piękne , ale oglądane zsiodła z V-ką między nogami |
|
|
|
|
TMiN
brzydal
Motocykl: Suzuki Volusia VL800
Wiek: 50 Dołączył: 01 Wrz 2010 Posty: 465 Skąd: Łódź i Głowno
|
Wysłany: 2011-12-26, 20:36
|
|
|
też mam takie, świecą doskonale ale żarówki od razu zamień na coś oryginalnego, bo te w kpl są mało trwałe. |
_________________ www.tmin.pl
trochę fotografuję www.photo.tmin.pl
Bóg stworzył japońskie motocykle, bo miał gest, a inne? no cóż miał też poczucie humoru :)
... a że żarty się mnie trzymają to jeżdżę Suzuki :) |
|
|
|
|
januszek
Motocykl: Yamaha 1900 Stratoliner
Wiek: 67 Dołączył: 27 Sie 2010 Posty: 1413 Skąd: Działdowo
|
Wysłany: 2011-12-27, 20:50
|
|
|
Obiecałem zdjęcie wyłącznika - troszkę póżno....ale lepiej niż wcale
Uploaded with ImageShack.us |
_________________ Życie jest piękne , ale oglądane zsiodła z V-ką między nogami |
|
|
|
|
Tojakdusz
Motocykl: Honda VT500C/86 :-)))
Wiek: 72 Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 57 Skąd: Brzesko-Okocim
|
Wysłany: 2011-12-28, 20:24
|
|
|
Jako, że te lampy wyposażone są w żarówki H3, więc działają jak światła drogowe dając w praktyce snop światła bez wyraźnej granicy świata/cienia. Czyli mogą oślepiać jadących bliźnich . Wynika z tego, że nie powinno się z powyższych powodów używać ich ze światłami mijania - czy tak je używacie? jeżeli nie, to jaka jest reakcja innych użytkowników drogi, "miśków", czy diagnostów podczas przeglądu rejestracyjnego? |
_________________ pozdrawiam Wszystkich!!!
"Tojakdusz"
"niech żyje wolność i swoboda..."!!! |
|
|
|
|
|