/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Lightbary ( Instalacja elektryczna)
Autor Wiadomość
atrox3 
atrox3


Motocykl: Triumph Sprint Executive 900
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 110
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2011-10-24, 19:41   

Reasumujac cala rozmowe zaciekla na temat przekaznikow wychodzi na to ze 4 pinowe i 5 pinowe przekazniki beda dzialac tylko musza byc "zalanczajace". Ot i cala filozofia. HEHE:)
 
 
 
suru 
/ Marcin/


Motocykl: TRACER 9
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1104
Skąd: Rogoźnik k Będzina
Wysłany: 2011-10-25, 14:09   

W poprzednim motocyklu podłączałem wg tego:
http://www.bractwo-suzuki...tbar-gradus.pdf
_________________
Suru
 
 
Siwy_Dym 
Mariusz


Motocykl: BMW R1200GS ADV
Wiek: 50
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 1107
Skąd: Lublin/Radom /LU/
Wysłany: 2011-10-25, 14:25   

suru napisał/a:
W poprzednim motocyklu podłączałem wg tego:
http://www.bractwo-suzuki...tbar-gradus.pdf


o i to jest najprostszy schemat jaki można narysować. Tylko z tym 4mm kabelkiem to lekka przesada ;-)
_________________
Nic tak nie zabija czasu jak motor
 
 
atrox3 
atrox3


Motocykl: Triumph Sprint Executive 900
Wiek: 41
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 110
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2011-10-25, 14:36   

Kierowalem sie tym samym schematem przerabiajac go na swoj i wystapily tylko dwa bledy na nim. Trzeba zamienic napiecia na 86 i 85 zeby zaczol dzialac elektromagnes. I plus do wlacznika idzie z kabla glownego co powoduje ze jak motor jest wylaczony na stacyjce to i tak lampy mozna wlaczyc. Tak bylo w moim przypadku.
 
 
 
suru 
/ Marcin/


Motocykl: TRACER 9
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1104
Skąd: Rogoźnik k Będzina
Wysłany: 2011-10-25, 15:05   

atrox3 napisał/a:
Kierowalem sie tym samym schematem przerabiajac go na swoj i wystapily tylko dwa bledy na nim. Trzeba zamienic napiecia na 86 i 85 zeby zaczol dzialac elektromagnes. I plus do wlacznika idzie z kabla glownego co powoduje ze jak motor jest wylaczony na stacyjce to i tak lampy mozna wlaczyc. Tak bylo w moim przypadku.


U mnie było tak jak piszesz, można było załaczyć lightbary kiedy chciałeś, nawet bez kluczyka.
_________________
Suru
 
 
Siwy_Dym 
Mariusz


Motocykl: BMW R1200GS ADV
Wiek: 50
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 1107
Skąd: Lublin/Radom /LU/
Wysłany: 2011-10-25, 15:14   

suru napisał/a:
atrox3 napisał/a:
Kierowalem sie tym samym schematem przerabiajac go na swoj i wystapily tylko dwa bledy na nim. Trzeba zamienic napiecia na 86 i 85 zeby zaczol dzialac elektromagnes. I plus do wlacznika idzie z kabla glownego co powoduje ze jak motor jest wylaczony na stacyjce to i tak lampy mozna wlaczyc. Tak bylo w moim przypadku.


U mnie było tak jak piszesz, można było załaczyć lightbary kiedy chciałeś, nawet bez kluczyka.


no tak ;-) bo przewód 85 powinien być podłączony do jakiegoś zasilania "po stacyjce", a na tym schemacie jest bezpośrednio do aku....
_________________
Nic tak nie zabija czasu jak motor
 
 
Toma 
+Kasia


Motocykl: Drag Star 650 Była VTX1800C 2002 ST 1300 2007
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 746
Skąd: Mława
Wysłany: 2011-12-18, 06:20   

Podpowedzcie gdzie można dostać włącznik do LIGHTBAR ?????

[ Dodano: 2011-12-18, 06:22 ]
LIGHTBARY wyłącznik- popowiedzcie gdzie i jaki najlepszy kupić ????
_________________
"Nie sztuką jest jechać,sztuką jest jeździć"
 
 
januszek 


Motocykl: Yamaha 1900 Stratoliner
Wiek: 67
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1413
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2011-12-18, 11:13   

Pofatyguj się do mojego miasta - masz blisko i na rynku jest taki sklep motoryzacyjny - (nie trudno znależć , bo na rynku jest tylko jeden motoryzacyjny) tam dostaniesz wyłączniki - dość fajne i funkcjonalne - mam je założone w swoim moto i spisują się bardzo dobrze i co ważne chodzą bez przekażnika - nie grzeją się i nie palą - mam założone dwa : jeden do lightbarów , a drugi do sprężarki na sygnały - cena około 15 zł.Pozdrawiam.
_________________
Życie jest piękne , ale oglądane zsiodła z V-ką między nogami
 
 
Zibi665 
dVa gary


Motocykl: VTX-1800 F '06
Wiek: 68
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 2458
Skąd: Libiąż, KCH
Wysłany: 2011-12-18, 15:40   

januszek napisał/a:
tam dostaniesz wyłączniki - dość fajne i funkcjonalne
Może jakaś fotka? jeżeli to możliwe oczywiście. ;-)
_________________
To mówiłem ja - Jarząbek :-P .
================
Ach ten oddech ;-) .
 
 
januszek 


Motocykl: Yamaha 1900 Stratoliner
Wiek: 67
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1413
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2011-12-18, 20:58   

Jutro wstawię fotkę - jestem zdany na "latorośl" , bo aż tak głęboką umiejętnością obslugi kompa nie dysponuję :-)8 (wiem , że niema się z czego cieszyć , ale jakoś tak z lenistwa chyba nie chce mi się zgłębiać tych wszystkich klików ...bitów...bajtow..i mega...). Te wyłączniki są dwu położeniowe tzn. włącz i wyłącz oraz trzy położeniowe ; na środku wyłączone w lewo np. lightbary , a w prawo np. halogeny.
_________________
Życie jest piękne , ale oglądane zsiodła z V-ką między nogami
 
 
gumis89 

Motocykl: vt 800
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 24
Skąd: zembrzyce
Wysłany: 2011-12-26, 11:55   

podłączając się pod temat jakie lampy polecacie do lightbarów lepiej na h3 czy h4 ???? albo ktoś kupował jakieś lamy ostatnio i ma do nich link i oczywiście jest zadowolony z wyglądu wykonania i świecą jak należy ja myślałem o tych http://allegro.pl/lightba...1998181272.html posiada je ktoś ?
 
 
januszek 


Motocykl: Yamaha 1900 Stratoliner
Wiek: 67
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1413
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2011-12-26, 19:34   

Ja od dwóch lat z takimi samymi jeżdzę - identyczne i chyba w tej firmie kupowalem - jestem zadowolony - świecą pięknie - wymiana żarówki nie skomplikowana - jedynie kabel zasilający mogli puścić w stopce , ale mały mankament :mrgreen: . Dorobiłem daszki i prezentują sie ciekawie.
_________________
Życie jest piękne , ale oglądane zsiodła z V-ką między nogami
 
 
TMiN 
brzydal


Motocykl: Suzuki Volusia VL800
Wiek: 50
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 465
Skąd: Łódź i Głowno
Wysłany: 2011-12-26, 20:36   

też mam takie, świecą doskonale ale żarówki od razu zamień na coś oryginalnego, bo te w kpl są mało trwałe.
_________________
www.tmin.pl
trochę fotografuję www.photo.tmin.pl

Bóg stworzył japońskie motocykle, bo miał gest, a inne? no cóż miał też poczucie humoru :)

... a że żarty się mnie trzymają to jeżdżę Suzuki :)
 
 
januszek 


Motocykl: Yamaha 1900 Stratoliner
Wiek: 67
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 1413
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2011-12-27, 20:50   

Obiecałem zdjęcie wyłącznika - troszkę póżno....ale lepiej niż wcale :-)8





Uploaded with ImageShack.us
_________________
Życie jest piękne , ale oglądane zsiodła z V-ką między nogami
 
 
Tojakdusz 


Motocykl: Honda VT500C/86 :-)))
Wiek: 72
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 57
Skąd: Brzesko-Okocim
Wysłany: 2011-12-28, 20:24   

Jako, że te lampy wyposażone są w żarówki H3, więc działają jak światła drogowe dając w praktyce snop światła bez wyraźnej granicy świata/cienia. Czyli mogą oślepiać jadących bliźnich :evil: . Wynika z tego, że nie powinno się z powyższych powodów używać ich ze światłami mijania - czy tak je używacie? jeżeli nie, to jaka jest reakcja innych użytkowników drogi, "miśków", czy diagnostów podczas przeglądu rejestracyjnego?
_________________
pozdrawiam Wszystkich!!!
"Tojakdusz"
"niech żyje wolność i swoboda..."!!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM