Odpowiedz do tematu
:
Moja niestety nie odpaliła , kręciłem aż rozładowałem aku. No cóż naładuję i spróbuję jeszcze raz. I tak aż do skutku
:
Takie kręcenie nie jest zdrowe dla silnika. Lepiej poszukaj przyczyny, sprawdź świece i paliwo...
Jeśli masz świece NGK i je zalałeś to na 80% już nie żyją. Nie wiem czemu ale one nie lubią jak się je zalewa.
Jak paliwo długo stoi, to dolej coś do niego... ja do swojego dolewam jakieś paskudztwo wzbogacające i czyszczące gaźniki po zimie, bo nie wiadomo co tam się mogło osadzić.
gniew1 napisał/a: |
Moja niestety nie odpaliła , kręciłem aż rozładowałem aku. No cóż naładuję i spróbuję jeszcze raz. I tak aż do skutku |
Takie kręcenie nie jest zdrowe dla silnika. Lepiej poszukaj przyczyny, sprawdź świece i paliwo...
Jeśli masz świece NGK i je zalałeś to na 80% już nie żyją. Nie wiem czemu ale one nie lubią jak się je zalewa.
Jak paliwo długo stoi, to dolej coś do niego... ja do swojego dolewam jakieś paskudztwo wzbogacające i czyszczące gaźniki po zimie, bo nie wiadomo co tam się mogło osadzić.
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
Ok, wielkie dzięki za podpowiedź.
maly_tomi napisał/a: | ||
Takie kręcenie nie jest zdrowe dla silnika. Lepiej poszukaj przyczyny, sprawdź świece i paliwo... Jeśli masz świece NGK i je zalałeś to na 80% już nie żyją. Nie wiem czemu ale one nie lubią jak się je zalewa. Jak paliwo długo stoi, to dolej coś do niego... ja do swojego dolewam jakieś paskudztwo wzbogacające i czyszczące gaźniki po zimie, bo nie wiadomo co tam się mogło osadzić. |
Ok, wielkie dzięki za podpowiedź.
:
U mnie też bateria poszła pod prostownik. Jurto próba odpalenia.
:
a ja dziś po 7 miesiącach w końcu złożyłem swoja (jesio nie całkiem) i odpaliłem bez problemu (kur........ jak ja kocham ten dźwięk )
Dlaczego niektórzy mają tak wyj.....e ???
:
Witaj! W Hondzie jest taki układ -przekaźnik do pompowania gaźników. Może to on jest winien! Załącza sie po przekreceniu kluczyka i powinieneś usłyszeć takie burczenie. Jezeli nie to myśle że to świece. Pozdr.....
Shadow mój to jest to..Kocham Go...
:
Jakich w takim razie używać świec? Też miałem problem z zalanymi NGK. Moto palilo normalnie dopiero po "nagrzaniu świec". Skutkowało to strzelaniem w wydech przy otwieraniu przepustnicy.
maly_tomi napisał/a: |
Takie kręcenie nie jest zdrowe dla silnika. Lepiej poszukaj przyczyny, sprawdź świece i paliwo... Jeśli masz świece NGK i je zalałeś to na 80% już nie żyją. Nie wiem czemu ale one nie lubią jak się je zalewa. |
Jakich w takim razie używać świec? Też miałem problem z zalanymi NGK. Moto palilo normalnie dopiero po "nagrzaniu świec". Skutkowało to strzelaniem w wydech przy otwieraniu przepustnicy.
:
powiem krótko: Denso
"Zapinam szósty bieg,pod nosem się uśmiecham i gnam swój cień na dwóch kołach......"
:
Co dzieje się z taką zalaną świecą, bo słyszałem że w tych świecach jest jakiś opornik, stąd ta mała odporność na zalania. Można taką uszkodzoną świecę jakoś sprawdzić miernikiem?
Ja coraz bardziej zaczynam podejrzewać świece o strzelanie w gaźnik w moim shadole. Wymieniłem świece, ale może kupiłem jakieś podróbki?
Hypersoniq napisał/a: | ||
Jakich w takim razie używać świec? Też miałem problem z zalanymi NGK. Moto palilo normalnie dopiero po "nagrzaniu świec". Skutkowało to strzelaniem w wydech przy otwieraniu przepustnicy. |
Co dzieje się z taką zalaną świecą, bo słyszałem że w tych świecach jest jakiś opornik, stąd ta mała odporność na zalania. Można taką uszkodzoną świecę jakoś sprawdzić miernikiem?
Ja coraz bardziej zaczynam podejrzewać świece o strzelanie w gaźnik w moim shadole. Wymieniłem świece, ale może kupiłem jakieś podróbki?
:
Nie wiem czy nie pomyliłeś z fajkami, bo to one mają opór wewnątrz.
Np. fajki do VT500C są 5k5 bodajże, czyli 5500 Ohm oporności
KrisZbro napisał/a: |
Co dzieje się z taką zalaną świecą, bo słyszałem że w tych świecach jest jakiś opornik, stąd ta mała odporność na zalania. Można taką uszkodzoną świecę jakoś sprawdzić miernikiem? Ja coraz bardziej zaczynam podejrzewać świece o strzelanie w gaźnik w moim shadole. Wymieniłem świece, ale może kupiłem jakieś podróbki? |
Nie wiem czy nie pomyliłeś z fajkami, bo to one mają opór wewnątrz.
Np. fajki do VT500C są 5k5 bodajże, czyli 5500 Ohm oporności
Jadę jadę na motorze...
:
Masz rację cewka ma na wtórnym ok.20k a z kablami 25k, ale co z tymi świecami, dostają przebicia (jak w ogarze) czy jak?
Cezar napisał/a: | ||
Nie wiem czy nie pomyliłeś z fajkami, bo to one mają opór wewnątrz. Np. fajki do VT500C są 5k5 bodajże, czyli 5500 Ohm oporności |
Masz rację cewka ma na wtórnym ok.20k a z kablami 25k, ale co z tymi świecami, dostają przebicia (jak w ogarze) czy jak?
:
Świece
KrisZbro napisał/a: | ||||
Masz rację cewka ma na wtórnym ok.20k a z kablami 25k, ale co z tymi świecami, dostają przebicia (jak w ogarze) czy jak? |
Świece
Jadę jadę na motorze...
:
Nie wiem jak u Ciebie, ale ja jak wymieniłem świece to mi strasznie strzelał w wydech...
Wiec odszukałem swoje stare i okazało się, ze miałem wkręcone cieple, a wymieniłem na standard. Wiec wróciłem do ciepłych i jest ok :)
KrisZbro napisał/a: | ||||
Co dzieje się z taką zalaną świecą, bo słyszałem że w tych świecach jest jakiś opornik, stąd ta mała odporność na zalania. Można taką uszkodzoną świecę jakoś sprawdzić miernikiem? Ja coraz bardziej zaczynam podejrzewać świece o strzelanie w gaźnik w moim shadole. Wymieniłem świece, ale może kupiłem jakieś podróbki? |
Nie wiem jak u Ciebie, ale ja jak wymieniłem świece to mi strasznie strzelał w wydech...
Wiec odszukałem swoje stare i okazało się, ze miałem wkręcone cieple, a wymieniłem na standard. Wiec wróciłem do ciepłych i jest ok :)
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
Ja ze standardowych (dpr7ea9) też wymieniłem na cieplejsze (dpr8ea9) ale dalej strzela, pozostaje więc gaźnik, który jest zdławiony. Jak sprecyzuję w jaki sposób to go odblokuje. Może przez to strzela.
:
Odpowiedz do tematu
No tak, wygląda na to że jest to niezwykle popularny problem w shadowkach. Zwróciłes uwagę kiedyś na okoliczności szczególnie sprzyjające strzelaniu? Ja analizowałem to przez jakiś czas.
1.Zauważyłem że wpływ na to ma paliwo (po zalaniu v-powerem wzrastała częstotliwość strzelania).
2.Być może był to zbieg okoliczności ale często przy dużej wilgoci na dworze sytuacja się pogarszała (nie wiem czy pusty wydech może mieć z tym jakiś związek).
3.Jazda we dwójkę (czyli z większym obciążeniem) też na pewno nie wpływała dobrze na problem strzelania.
4.Po "przepaleniu" na trasie zazwyczaj problem na jakiś czas znikał.
Miałem tez pewną koncepcję dotyczącą akumulatora. Podejrzewałem że z powodu słabej baterii zalewało mi świece. Teraz mam już nowy. Mam nadzieje że z nadejściem lepszej pogody okaże się jak jest naprawdę.
Pozdrawiam
1.Zauważyłem że wpływ na to ma paliwo (po zalaniu v-powerem wzrastała częstotliwość strzelania).
2.Być może był to zbieg okoliczności ale często przy dużej wilgoci na dworze sytuacja się pogarszała (nie wiem czy pusty wydech może mieć z tym jakiś związek).
3.Jazda we dwójkę (czyli z większym obciążeniem) też na pewno nie wpływała dobrze na problem strzelania.
4.Po "przepaleniu" na trasie zazwyczaj problem na jakiś czas znikał.
Miałem tez pewną koncepcję dotyczącą akumulatora. Podejrzewałem że z powodu słabej baterii zalewało mi świece. Teraz mam już nowy. Mam nadzieje że z nadejściem lepszej pogody okaże się jak jest naprawdę.
Pozdrawiam