Vt125 Lightbary
Odpowiedz do tematu

:
Nie kupuj Led-ów to świeczki nic nie doświetlą. Ktoś w tym temacie pisał, że max dwie żarówki 35W możemy w naszych Hankach zastosować.

Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
borejek343, Miałem w VT500c takie jak z pierwszego linku. Z tymi żarówami jak je włączałem to "stawała się jasność" więc musisz mieć oddzielny włącznik i raczej jazda w mieście po zmroku odpada.

Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
:
garnett a gabarytowo nie są za małe? Dobrze się wkomponują z moją lampą główną?

Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
Te z pierwszego linku mają 55W przynajmniej takie dodają do zestawu. Żarówki zawsze można zmienić. Co do ledów to same z białym światłem a szukam coś cieplejszego. Zauważyłem że idzie dostać H3 o mocy 25W tylko oferty jakie widziałem to z Chin. Popularne są na 6V ale t nie dla nas.
Co do sterowanie to wymagany układ na przekaźniku bo sam włącznik długo nie pociągnie.
Widziałem fajne przekaźniki samochodowe z wbudowanym bezpiecznikiem zawsze to mniej przewodów.
Co do gustów to zdecydowanie 4 calowe (ok. 96mm) pasują wg mnie najlepiej do vt 125

:
a tak troche z innej beczki ale jest to istotny szczegół - jaką moc mają nasze alternatory? i to w ogole alternator czy prądnica? u mnie jak dodam gazu to światła przybywa :-)8 dodam że mój akumulator raczej wymieniony powinien zostać

:
Ktoś na początku podawał 260W. Alternator

[ Dodano: 2015-09-29, 23:25 ]
Zamek1200 napisał/a:
a tak troche z innej beczki ale jest to istotny szczegół - jaką moc mają nasze alternatory? i to w ogole alternator czy prądnica? u mnie jak dodam gazu to światła przybywa :-)8 dodam że mój akumulator raczej wymieniony powinien zostać


prędzej regulator napięcia. Trzeba by pomierzyć

:
borejek343, gabarytowo wyglądają tak
http://zapodaj.net/dd31cb474fbd3.jpg.html

sq9nrf, Włożyłem do nich żarówki 35W i nic to nie zmieniło, jak oślepiały kierowców tak dalej oślepiały, myślę że to wina odbłyśników.

Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
:
Mam te z 3. linku, tylko u mnie były początkowo żarówki 55W, ale zmieniłem, bo oślepiały strasznie kierowców.
LEDy można zamontować, ale o mocy przynajmniej z 5-6W. Mam główną lampę na LEDzie 10W i świeci porządnie.

___________________________
Ja wlokę cień, cień wlecze mnie,
Kałuże lśnią nam pod nogami.
:
Zamek1200 napisał/a:
a tak troche z innej beczki ale jest to istotny szczegół - jaką moc mają nasze alternatory? i to w ogole alternator czy prądnica? u mnie jak dodam gazu to światła przybywa :-)8 dodam że mój akumulator raczej wymieniony powinien zostać

To normalne to "przybywanie światła". Nie przejmuj się tym

:
Iceman31 napisał/a:
Zamek1200 napisał/a:
a tak troche z innej beczki ale jest to istotny szczegół - jaką moc mają nasze alternatory? i to w ogole alternator czy prądnica? u mnie jak dodam gazu to światła przybywa :-)8 dodam że mój akumulator raczej wymieniony powinien zostać

To normalne to "przybywanie światła". Nie przejmuj się tym


moja Hania też tak ma.A odnośnie oświetlenia- dodatkowe halogeny 35 W x2 ,podłączone do wiązki pozycyjnych tylko przez dodatkowy włącznik ,bez przekażnika ,bezpiecznik10A---- i wszystko bangla ok.

:
Wrzućcie linki gdzie mogę zakupić mocowania Lightbarów do naszych Hanek. Znalazłem jedno na alledrogo, ale goście coś tam marudzą z wysyłką.

http://allegro.pl/uchwyt-...5701564337.html

Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
borejek343, poszukaj na olx ,facet z Olkusza .

Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
:
garnett napisał/a:
myślę że to wina odbłyśników.


odbłyśnik nie daje asymetrycznego odbicia strumienia światła, wali prosto przed siebie. chyba wszystkie LB takie są. jak dla mnie to albo mocne żarówy i żeby wspomagały w nocy jako drogowe, albo słabe żarówki żeby tylko się żarzyło (może troszke wiecej niż żarzyło) i wtedy żeby się świeciły cały czas

:
Trom napisał/a:
borejek343, poszukaj na olx ,facet z Olkusza .


O kurde masz rację zapomniałem o Olx. Dzięki Trom, że sprowadziłeś mnie na dobrą drogę. A nie przypadkiem Opalenica?

Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
lupo4801 napisał/a:
Dziś bylem na przegladzie i lightbary nawet nie byly potrzebne, podjechalem pod st. diagnostyczną wczesniej zapytać czy tak moze być podlaczone. Mam z pozycyjnych i swieca sie razem z mijania a powinny gasnać bo swiatla moga sie świecić dwa, cztery, zawsze parzyste, nigdy trzy. Diagnosta powiedział ze przymknie oko na to a ja pilnuje by swiecily te lub te. Mam ledy 4W i policjant raz powiedział mi ze się żarzą, czyli slabo swiecą, jechalem pod słońce, jedyny przypadek. Pelnia funkcje św. dziennych.


Zgadzam się z diagnostą, ja też tak zawsze rozumiałem ten temat, dlatego zaskoczyła mnie nieco cała dyskusja nt. żarówek 35W. Teraz już wiem w czym problem, chcecie podpiąć 2 halogeny drogowe jednocześnie ;)) Ale ja do swojego lightbara zamówiłem 1 światło przeciwmgielne i 1 drogowe, tak jak tu na zdjęciu poglądowym lightbara firmy Fehling (przyjrzyjcie się szkłom - po lewej przejrzyste drogowe + na prawo "prążkowane" przeciwmgłowe). Na 100% właśnie taki układ jest zgodny z przepisami, o których mówił ten diagnosta, czyli że światła włączone są parzyście:

http://www.fehling.de/ima...l0046_popup.jpg

W takim układzie halogen drogowy jest podpięty pod światła długie - drogowe (oczywiście poprzez przekaźnik, gdzie "+" jest z akumulatora, a "sygnał" z włącznika świateł drogowych motocykla). Nie wymaga zatem dodatkowego włącznika, a po wyłączeniu świateł drogowych gaśnie jednocześnie ze światłem drogowym lampy głównej. Taki jest wymóg w przepisach dot. dodatkowych świateł drogowych (gruntownie przerobiłem ten temat montując halogeny do samochodu, idę o każdy zakład że przepis ten dotyczy tak samo każdego pojazdu, w tym motocykla. Nie jest on jednak w "Ustawie prawo o ruchu drogowym" ale o ile pamiętam w rozporządzeniu ministra dot. szczegółowych zasad wyposażenia pojazdów czy jakoś tam).

Z kolei halogen przeciwmgielny jest włączany dodatkowym przełącznikiem, również poprzez własny przekaźnik i w przypadku "zmniejszonej przejrzystości powietrza spowodowanej warunkami atmosferycznymi blabla" może świecić jednocześnie ze światłem mijania lampy głównej. W każdym z ww. przypadków świecą tylko 2 światła: mijania + halogen przeciwmgłowy, albo drogowe + halogen drogowy. Przy takim podłączeniu wszystko jest zgodne z przepisami i nie ma problemów z żarówkami H3 w dodatkowych halogenach: każda spokojnie 55W, bo świeci pojedynczo :)) Pozdrawiam przy okazji wszystkich Kolegów w swoim pierwszym poście :-)

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group