Odpowiedz do tematu
:
Tak, mam właśnie takie.
:
Spore.
:
Tak jak pisałem wcześniej, są pojemne i to ich największa zaleta
:
Podbiję temat, może zauważysz :) Jak wyglądają te wielkie sakwy na 600-tce?
:
Odświeżam temat Bardzo proszę kogoś kto posiada sakwy IRON HORSE 27 litrów o wrzucenie fotek, jestem ciekawy jak to wygląda na VT 600
:
Też jestem z Polski, jak chcesz to podjedź i sobie przymierz, mam nówki nie śmigane
jack8823 napisał/a: |
Odświeżam temat Bardzo proszę kogoś kto posiada sakwy IRON HORSE 27 litrów o wrzucenie fotek, jestem ciekawy jak to wygląda na VT 600 |
Też jestem z Polski, jak chcesz to podjedź i sobie przymierz, mam nówki nie śmigane
Gdyby dureń zrozumiał, że jest durniem, automatycznie przestałby być durniem. Z tego wniosek, że durnie rekrutują się jedynie spośród ludzi pewnych, że nie są durniami.
:
Mam VT 600 rocznik 1998.
Żeby zamontować sakwy trzeba założyć co najmniej sissybar i stelaże.
Założyłem ww. + bagażnik (Kuźnia Motocyklowa Stare Babice k. Wawy) + sakwy (35 x 25 x 18 cm) + duży wałek na bagażnik z tyłu (Afyon Rzeszów)
Montaż do ramy - wycinanie (broń Boże nie wiercenie !) otworów w błotniku
Koszt imprezy - około 1700,00 PLN (sissybar + bagażnik + stelaże + sakwy + wałek + montaż)
Wygląda według mnie super.
Jak chcesz, to wyślę zdjęcia.
Pozdrawiam
Żeby zamontować sakwy trzeba założyć co najmniej sissybar i stelaże.
Założyłem ww. + bagażnik (Kuźnia Motocyklowa Stare Babice k. Wawy) + sakwy (35 x 25 x 18 cm) + duży wałek na bagażnik z tyłu (Afyon Rzeszów)
Montaż do ramy - wycinanie (broń Boże nie wiercenie !) otworów w błotniku
Koszt imprezy - około 1700,00 PLN (sissybar + bagażnik + stelaże + sakwy + wałek + montaż)
Wygląda według mnie super.
Jak chcesz, to wyślę zdjęcia.
Pozdrawiam
:
Wklej tu dla wszystkich.
Janek napisał/a: |
Wygląda według mnie super. Jak chcesz, to wyślę zdjęcia. Pozdrawiam |
Wklej tu dla wszystkich.
Marcin
:
Co prawda u mnie nie 600 a 700, ale IRON HORSE sprawdzają się w stu %-ach.
Mogę je śmiało polecić również do 600-tki, zresztą na zdjęciach kolegów widać że wyglądają zajefajnie co mogę potwierdzić, znajomy śmiga z takimi właśnie i jest zadowolony.
Jedna uwaga co do montażu ja mam je, że tak powiem na ,,mniejszym zwisie''.
Wiadomo każdy montaż do motocykla czegoś czego nie przewidział producent wiąże się z małymi przeróbkami ( modyfikacjami), lecz posiadając już maszynę zdecydowałeś się na takie działania właśnie, a podejrzewam, lewych rąk nie masz.
Ja miałem je zainstalowane na poprzedniej VT 500 z małymi modyfikacjami kierunków i było super, teraz zresztą też przeniosłem kierunki w okolice tablicy i plecaczek ma dużo miejsca na podnóżkach.
Jeszcze moje fotki i zapewnienie że można do nich spakować wszystko czego potrzeba np. pod namiotem, no może nie wszystko, bo jeszcze dochodzi worek marynarski na bagażnik...
http://www.fotosik.pl/pok...47dde5627c.html
http://www.fotosik.pl/pok...f64045c941.html
http://www.fotosik.pl/pok...ecf9bcac57.html
A tak wyglądały na 500-ce
http://www.fotosik.pl/pok...ea57460b4f.html
A, i nie kumam o co chodzi z tym wycinaniem.
,,Montaż do ramy - wycinanie (broń Boże nie wiercenie !) otworów w błotniku ''
Mogę je śmiało polecić również do 600-tki, zresztą na zdjęciach kolegów widać że wyglądają zajefajnie co mogę potwierdzić, znajomy śmiga z takimi właśnie i jest zadowolony.
Jedna uwaga co do montażu ja mam je, że tak powiem na ,,mniejszym zwisie''.
Wiadomo każdy montaż do motocykla czegoś czego nie przewidział producent wiąże się z małymi przeróbkami ( modyfikacjami), lecz posiadając już maszynę zdecydowałeś się na takie działania właśnie, a podejrzewam, lewych rąk nie masz.
Ja miałem je zainstalowane na poprzedniej VT 500 z małymi modyfikacjami kierunków i było super, teraz zresztą też przeniosłem kierunki w okolice tablicy i plecaczek ma dużo miejsca na podnóżkach.
Jeszcze moje fotki i zapewnienie że można do nich spakować wszystko czego potrzeba np. pod namiotem, no może nie wszystko, bo jeszcze dochodzi worek marynarski na bagażnik...
http://www.fotosik.pl/pok...47dde5627c.html
http://www.fotosik.pl/pok...f64045c941.html
http://www.fotosik.pl/pok...ecf9bcac57.html
A tak wyglądały na 500-ce
http://www.fotosik.pl/pok...ea57460b4f.html
A, i nie kumam o co chodzi z tym wycinaniem.
,,Montaż do ramy - wycinanie (broń Boże nie wiercenie !) otworów w błotniku ''
:
Ja zakupiłem niedawno okazyjnie jak już pisałem takie sakwy:
http://www.sklepmotonet.p...lamra+kpl-.html
"Wzbogaciłem" je trochę wizualnie ćwiekami.
Pytanko może laickie: Czy montować je po siedzenie pasażera, czy nakładać? Założyłem na razie pod siedzenie- jest nieźle. Sięgają prawie do tłumika, na szczęście fabryczne kierunkowskazy zostają. Czy mocować je do ramy na dole rzemieniami? Nie zamierzam ich zdejmować zbyt często.
http://www.sklepmotonet.p...lamra+kpl-.html
"Wzbogaciłem" je trochę wizualnie ćwiekami.
Pytanko może laickie: Czy montować je po siedzenie pasażera, czy nakładać? Założyłem na razie pod siedzenie- jest nieźle. Sięgają prawie do tłumika, na szczęście fabryczne kierunkowskazy zostają. Czy mocować je do ramy na dole rzemieniami? Nie zamierzam ich zdejmować zbyt często.
Piotr
:
A, i nie kumam o co chodzi z tym wycinaniem.
,,Montaż do ramy - wycinanie (broń Boże nie wiercenie !) otworów w błotniku ''[/quote]
Chodzi o to, żeby nie wiercić otworów w błotniku - otwory się wycina narzędziem pneumatycznym, bo wiercenie może spowodować pęknięcie błotnika
Pozdrawiam,
,,Montaż do ramy - wycinanie (broń Boże nie wiercenie !) otworów w błotniku ''[/quote]
Chodzi o to, żeby nie wiercić otworów w błotniku - otwory się wycina narzędziem pneumatycznym, bo wiercenie może spowodować pęknięcie błotnika
Pozdrawiam,
:
Dzięki za wyjaśnienie, już ,,kumam''.
Janek napisał/a: |
Chodzi o to, żeby nie wiercić otworów w błotniku - otwory się wycina narzędziem pneumatycznym, bo wiercenie może spowodować pęknięcie błotnika |
Dzięki za wyjaśnienie, już ,,kumam''.
:
Zamiast rzemieni wykombinuj coś solidniejszego. Wszystko zależy jak masz mocowane.
Ja swoje spinam opaskami, pod siedzeniem i do stelaża.
Co do rzemieni to odradzam bo możesz zbierać sakwy gdzieś na trasie.
Wycinać w błotniku też nie trzeba. Potrzebne są tylko dwa płaskowniki i dwa kątowniki o odpowiednich wymiarach.
Właśnie montuje swoją i czekam na te elementy.
PIOTReS napisał/a: |
Czy mocować je do ramy na dole rzemieniami? Nie zamierzam ich zdejmować zbyt często. |
Zamiast rzemieni wykombinuj coś solidniejszego. Wszystko zależy jak masz mocowane.
Ja swoje spinam opaskami, pod siedzeniem i do stelaża.
Co do rzemieni to odradzam bo możesz zbierać sakwy gdzieś na trasie.
Zibi665 napisał/a: |
A, i nie kumam o co chodzi z tym wycinaniem.
,,Montaż do ramy - wycinanie (broń Boże nie wiercenie !) otworów w błotniku '' |
Wycinać w błotniku też nie trzeba. Potrzebne są tylko dwa płaskowniki i dwa kątowniki o odpowiednich wymiarach.
Właśnie montuje swoją i czekam na te elementy.
:
zerknijcie na galerie Janka, drugie zdjęcie... tam widać jak przymocowane to wszystko jest.
Ja mam też stelaże z płaskowników (bez wiercenia), ale tutaj jest cała konstrukcja oparcia i bagażnika...nie wiem jak w nowych modelach ale w starych to chyba trzeba kombinować z mocowaniem pod i wzdłuż poddupka pasażera, bo nie ma jak tego pozlepiać....
..a przynajmniej ja nie mam pomysła.
Odpowiedz do tematu
Zibi665 napisał/a: |
A, i nie kumam o co chodzi z tym wycinaniem. |
zerknijcie na galerie Janka, drugie zdjęcie... tam widać jak przymocowane to wszystko jest.
Ja mam też stelaże z płaskowników (bez wiercenia), ale tutaj jest cała konstrukcja oparcia i bagażnika...nie wiem jak w nowych modelach ale w starych to chyba trzeba kombinować z mocowaniem pod i wzdłuż poddupka pasażera, bo nie ma jak tego pozlepiać....
..a przynajmniej ja nie mam pomysła.