Odpowiedz do tematu
: zawieszenie tył
czy dopasował może ktoś z was drodzy forumowicze coś w zamian za oryginalne amortyzatory na tył?Bo mnie by się wymianka przydała a ciężko z tego co widzę trafić jakieś używki przeszukałem trochę forum i zauważyłem że padały propozycje żeby od vtx 1300 albo 1800 ale tego niestety również nie znalazłem może od jakiejś innej maszyny ma ktoś coś sprawdzonego?Z góry dziękuje za wszelką pomoc i pozdrawiam
:
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
Nie wiem jakie inne mogą pasować. Zastanawia mnie natomiast, po co Ci następne używki, przecież jedne już masz.
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
:
to jest bardzo trafne pytanie..ale muszę mierzyć siły na zamiary..nówki z tego co obserwowałem to koło 1200 stoją moje się nadają na maksymalnym ustawieniu do jazdy solo ale z plecaczkiem to już bija na każdej drobnej nierówności..z moich wyliczeń wynika że wykrzesam jakieś 500/600 zł stąd też moje zainteresowanie używkami bo moje wydaje mi się do regeneracji się nawet nie nadają..poprzedni właściciel zajechał je że hoho jak je zdemontowałem to jeden dłuższy drugi krótszy..
: Re: zawieszenie tył
Michorg założył do swojego 1100 zawieszenie od VTX1300, teraz ten motocykl ma Jurek z Tych
hard rock napisał/a: |
czy dopasował może ktoś z was drodzy forumowicze coś w zamian za oryginalne amortyzatory na tył?Bo mnie by się wymianka przydała a ciężko z tego co widzę trafić jakieś używki przeszukałem trochę forum i zauważyłem że padały propozycje żeby od vtx 1300 albo 1800 ale tego niestety również nie znalazłem może od jakiejś innej maszyny ma ktoś coś sprawdzonego?Z góry dziękuje za wszelką pomoc i pozdrawiam |
Michorg założył do swojego 1100 zawieszenie od VTX1300, teraz ten motocykl ma Jurek z Tych
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
:
ano też bym się cieszył gdybym takowy dorwał..ale niestety jakoś mi to na razie nie idzie..
:
Amory Ci ciekną? Bo jak nie to może by wystarczyła wymiana sprężyn na twardsze? W Warszawie dorobienie kompletu to koszt około 150 - 200 zł. Tylko nie wiem, czy masz rozbieralne amory. Pewnie tak
hard rock napisał/a: |
ano też bym się cieszył gdybym takowy dorwał..ale niestety jakoś mi to na razie nie idzie.. |
Amory Ci ciekną? Bo jak nie to może by wystarczyła wymiana sprężyn na twardsze? W Warszawie dorobienie kompletu to koszt około 150 - 200 zł. Tylko nie wiem, czy masz rozbieralne amory. Pewnie tak
:
czy ciekną nie sprawdzałem ale są trochę ufifrane z tego co pamiętam to co zauważyłem pierwsze po zdemontowaniu że jeden jest na wszystkich pięciu ustawieniach dłuższy niż drugi na trzecim ustawieniu..ogólnie jest dłuższy i podczas przestawiania przeskakuje tak jakby przestawiał się w miejscu i pozostawał na tym samym wciąż.
:
To takie objawy wg mnie wskazują na uszkodzenie sprężyny. Tym pokrętłem regulujesz napięcie wstępne sprężyny. Sam tłok służy do tłumienia drgań, a cały ciężar spoczywa na sprężynach. Tłok jest po to, żeby po wjechaniu na nierówność nie bujało Ci motorem w górę i w dół przez kolejne 5 km, tylko żeby wytłumiło bujnięcie. Tak więc tym bardziej pomyśl nad wymianą sprężyn i dorobieniem twardszych. Mi "sprężynowiec" powiedział, że może dorobić dowolną - zwykła, progresywną, twardszą lub bardziej miękką. Mam tylko podać o ile procent twardszą chcę mieć i po sprawie
hard rock napisał/a: |
czy ciekną nie sprawdzałem ale są trochę ufifrane z tego co pamiętam to co zauważyłem pierwsze po zdemontowaniu że jeden jest na wszystkich pięciu ustawieniach dłuższy niż drugi na trzecim ustawieniu..ogólnie jest dłuższy i podczas przestawiania przeskakuje tak jakby przestawiał się w miejscu i pozostawał na tym samym wciąż. |
To takie objawy wg mnie wskazują na uszkodzenie sprężyny. Tym pokrętłem regulujesz napięcie wstępne sprężyny. Sam tłok służy do tłumienia drgań, a cały ciężar spoczywa na sprężynach. Tłok jest po to, żeby po wjechaniu na nierówność nie bujało Ci motorem w górę i w dół przez kolejne 5 km, tylko żeby wytłumiło bujnięcie. Tak więc tym bardziej pomyśl nad wymianą sprężyn i dorobieniem twardszych. Mi "sprężynowiec" powiedział, że może dorobić dowolną - zwykła, progresywną, twardszą lub bardziej miękką. Mam tylko podać o ile procent twardszą chcę mieć i po sprawie
:
Hard rock- z za 200-250 $ czyli ok 600 zeta masz komplet nowych amerykanskich amortyzatorow Progressive Suspension- Kupowałem je do poprzedniego motocykla i spisywały sie swietnie. Polecam! Przy tym sa na pewno lepsze niż nowe seryjne...
:
Intruz, daj jakiś namiar, link lub nazwę
intruz napisał/a: |
Hard rock- z za 200-250 $ czyli ok 600 zeta masz komplet nowych amerykanskich amortyzatorow Progressive Suspension- Kupowałem je do poprzedniego motocykla i spisywały sie swietnie. Polecam! Przy tym sa na pewno lepsze niż nowe seryjne... |
Intruz, daj jakiś namiar, link lub nazwę
:
Najtańsze za 299 USD. Czyli 822 złote. Plus wysyłka i cło. Razem będzie ponad 1000. Za tyle to kupisz Hagona z GB, bez cła, bo to UE.
A takie mocniejsze to 590 USD. Czyli 1620 zł. Plus wysyłka i cło.
Nadal uważam, że jak mu nie cieknie amor to można by założyć twardsze sprężyny. Ja tak będę robił na następny sezon :)
jamcio napisał/a: |
to chyba tu http://www.progressivesus...ductsearch.aspx |
Najtańsze za 299 USD. Czyli 822 złote. Plus wysyłka i cło. Razem będzie ponad 1000. Za tyle to kupisz Hagona z GB, bez cła, bo to UE.
A takie mocniejsze to 590 USD. Czyli 1620 zł. Plus wysyłka i cło.
Nadal uważam, że jak mu nie cieknie amor to można by założyć twardsze sprężyny. Ja tak będę robił na następny sezon :)
:
sa sklepy internetowe, które sprzedaja te amory progressiv za 210 $, jak wpiszesz na przekazie, ze w paczce sa uzywane czesci, to cła nie zapłacisz...
:
Różnie to z tymi "używanymi bywa" Ale oczywiście zawsze warto poszukać i spróbować
intruz napisał/a: |
sa sklepy internetowe, które sprzedaja te amory progressiv za 210 $, jak wpiszesz na przekazie, ze w paczce sa uzywane czesci, to cła nie zapłacisz... |
Różnie to z tymi "używanymi bywa" Ale oczywiście zawsze warto poszukać i spróbować
:
P.T.M Nieporęt
ul. Warsztatowa 2
tel. (022) 487-81-91
strona: www.ptm.pl
e-mail : ptm@ptm.pl
Mati - zastukaj tu ,gość podobno robi wszystko co wymyślisz uwzględniając wagę jeźdźca ,pasażera i ładunku .Parę osób go chwali ,co prawda sprzęty inne
Odpowiedz do tematu
Mateusz napisał/a: | ||
Różnie to z tymi "używanymi bywa" Ale oczywiście zawsze warto poszukać i spróbować |
P.T.M Nieporęt
ul. Warsztatowa 2
tel. (022) 487-81-91
strona: www.ptm.pl
e-mail : ptm@ptm.pl
Mati - zastukaj tu ,gość podobno robi wszystko co wymyślisz uwzględniając wagę jeźdźca ,pasażera i ładunku .Parę osób go chwali ,co prawda sprzęty inne
nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami