Honda VT 700 Shadow '84. Opinie, rady, wskazowki ...
Odpowiedz do tematu

:
grasser napisał/a:
opytanie kolejne ... pojawil sie problem ze swiatlami stopu ... od tylnego hamulca brakuje jakiejs linki :/ wiec tu sprawa jest jasna ... ale przedni z tego co pamietam dzialal ... ale juz przestal ... niemoge dojsc do tego ktoredy ta wiazka idzie i w ktorych miejscach moglbym posprawdzac czy prad jest ... jakies rady ?
Jakiś niekontakt?

Spróbuj oczyścić złączki na wyłączniku przednim, na kierownicy (takie małe plastikowe pod prawą manetką, do tego dochodzą dwa przewody). Może zacznie działać.



U mnie już to nie kontaktowało albo się palił cały czas, albo nie załapywał. Po poruszaniu było OK na jakiś czas. Pomogła wymiana..



Ściągnij sobie z netu serwisówkę. Jest tam schemat instalacji elektrycznej, może po nim dojdziesz co i jak.

grasser
[Usunięty]
:
servisowke mam ale schematem instalacji to bym tego nienazwal :P



piszen o wszystkich kierunkach ... zadne sie nieswieca ... i u mnie chybab zostaly juz wymienione na PL wersje :) czyli co ... ten kabelek trzeci w ktorym niema ani masy ani + mam niepodlaczac ?



ale w przerywaczu sa 3 wejscia ... to jak to podlaczyc ;] zostanie mi jedna zlaczka :P chyba ze plusa podciagne na stale z aku ... zobaczymty zaraz pojde sprawdzic jeszcze raz :) tylko to mnie powstrzymuje od skorzystania z przyzwoitej pogody do jazdy ... ;)

:
Co do przerywacza to:

Do "+" plus po załączeniu stacyjki (w1100 Biało-Zielony)

Do "L" Przewód od przełącznika kierunków (w1100 Szary)

Ten kabelek od przerywacza dołącz do masy

:
Jeśli masz 2 kontrolki od kierunków to "P" nie podłączaj,jesli masz 1 to ten trzeci kabelek jest od nie i trza go wpiąć w"P"

:
Stop. możesz złączyc te kabelki od wyłącznika przy hamulcu jak sie zaświeci to winą jest wyłącznik a jak nie to musisz szukać mogą byc posniedziałe styki na kostkach.A wogule to sprawdz żarówkę

:
Schemat instalacji do twojej VT wygląda tak:

http://picasaweb.google.p...key=6cTqv2Fi-zw

Niestety, to niezła zabawa :-?

Ostatnio zmieniony przez Globi 2008-01-21, 18:13, w całości zmieniany 1 raz
grasser
[Usunięty]
:
1. Kierunki:

ok wyjasnilo sie przynajmniej czesciowo ;) co do kierunkow to jak zwykle pierdola ... przewody byly 3 ale jeden rzeczywiscie jest od podswietlania kierunkow do wersji USA ... jeden przewod byl uszkodzony i raz stykal raz nie... no i przelacznik mial zerwany jeden przewod ... ale juz hula wszystko :D





2. STOP

tzn poza stopem ... ze stopem zrobilem tak ... przy manetce odczepilem te 2 kabelki i podlaczylem zarowke ... jeden koniec do jednego bolca drugi do drugiego ... nacisnalem klamke i dupa ... nieswieci. wiec mysle ... moze przelacznik walniety. wymontowalem ... z jednej strony + podlaczylem a do drugiego bolca minus przez zaroweczke ... no i zarowka swieci ... jak wcisne przycisk - gasnie. wiec sam przelacznik jest sprawny.



zarowka stopu wyglada ok ...



znalazlem w servisowce jedno miejsce gdzie mozna dostac sie do wiazki od stopu ... pod prawym deklem i szukam ... no i znalazlem jakis podwojny przewod ze zlaczka na koncu niepodpiety do niczego ?! byl wepchniety pod siedzenie. moze to to ? w okolicy niewidzialem zadnego wolnego gniazda wiec moze gdzies pod siedzeniem?



ale inna sprawa ... z tego co sie orientuje przewody dla pozycyjnego i stopu powinny isc razem. wiec gdyby to byl ten przewod pozycyjne tez by niedzialalo.



3. Plyn chlodzacy

po zdieciu prawego dekla ... przyjzalem sie zbiorniczkowi rezerwy plynu chlodzacego ... wyglada jakby byl pusty :/ co chwila jakas niespodzianka ... i tu moje pytanie. moge poprostu uzupelnic plyn dolewajac do zbiorniczka czy raczej trzeba postapic wg servisowki jak przy calkowitej wymianie plynu ? czyli podniesc bak i gdzies w okolicy chlodnicy wlewac plyn.



4. znalazlem tez czujnik przy sprzegle ... po co mi on ? ;)

:
grasser napisał/a:
3. Plyn chlodzacy

po zdieciu prawego dekla ... przyjzalem sie zbiorniczkowi rezerwy plynu chlodzacego ... wyglada jakby byl pusty :/ co chwila jakas niespodzianka ... i tu moje pytanie. moge poprostu uzupelnic plyn dolewajac do zbiorniczka czy raczej trzeba postapic wg servisowki jak przy calkowitej wymianie plynu ? czyli podniesc bak i gdzies w okolicy chlodnicy wlewac plyn.
Płyn uzupełniasz dolewając do zbiorniczka wyrównawczego.

Korek wlewowy służy tylko do wymiany płynu w całym układzie.



Co do punktu 2 i 4 - nie bardzo pomogę

:
Czujnik przy sprzęgle jest po to:

jeśli masz rozłożoną stopkę boczną i wrzucony bieg moto nie powinno zapalić, a jak wciśniesz sprzęgło tyo zapali, jak je puścisz z wysuniętą stopką to moto zgaśnie.

to takie zabezpieczenia abyć nie ruszył z motocylkem postawionym na stopce lub nie jeczał z rozłożoną stopką.

Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
grasser
[Usunięty]
:
Globi: ten link cos niehula :/ mam 404 NOT_FOUND :(



na schemacie w servisowce tego niewidac ... ale gdzie mozna znalezc poszczegolne zlaczki w ukladzie elektrycznym swiatla stopu ? niewiem co mam sprawdzac zabardzo ;] pamieta ktos z was ?

:
musisz zacząć od początku od bezpieczników.

później czy masz zasilanie na włączniku i tak po kablach pokolei.

grasser
[Usunięty]
:
taak to wiem ;) natomiast niewiem gdzie znalezc laczenia przewodow i bezpieczniki :D

:
Grasser - już powinno działać

http://picasaweb.google.p...key=6cTqv2Fi-zw

:
bezpieczniki masz pod przykrywką kontrolek. Przy instalacji co kolwiek byś nie dłubał najlepiej się grzebie przy ściągniętym baku i taboretach. Wtedy masz wszystkie kable prawie na wierzchu.

grasser
[Usunięty]
:
dzieki globi za schemat :)

hmm do bezpiecznikow sie niedostalem ... sciagnalem siedzenia ...az sie zdziwilem ze tak latwo poszlo ;) 5 min i po sprawie :D

no ale co dalej ... przewody pod kanapami sa ok ... natomiast przy czyjniku kolo manetki niema +'sa wiec pewnie prad ginie gdzies w okolicach lampy/stacyjki/bezpiecznikow ... jak zdiac ta pokrywe od kontrolek ?

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group