wymiana sprzęgła VT 600 SHADOW
Odpowiedz do tematu

kowal
[Usunięty]
: wymiana sprzęgła VT 600 SHADOW
Zwracam się po raz kolejny do Was.Padło ni sprzęgło i chciałbym je sam wymienić.Są potrzebne jakieś specjalistyczne klucze czy da się samemu wymienić.Byłbym wdzięczny za wszelkie informacje gdyż nie posiadam książki instrukcji.Dzięki z góry.Do zobaczenia na trasie.HEJ.

:
Specjalistyczne nie.. Ale.... dobre klucze to podstawa...

Filozofii większej nie ma... Książkę serwisową znajdziesz na hondatech.info - dalej zakładka moto VT 600 :)

Pozdrawiam i powodzenia

Jadę jadę na motorze...
Torveg
[Usunięty]
:
Właśnie wymieniłem sprzegło. Roboty naprawde dużo nie ma, z kluczów trzeba mieć dobrą nasadke 27, żeby odkrecić kosz sprzęgłowy.Jakby komuś coś sie tłukło przy nacisnietym sprzegle( słyszałem , że to dosyć czeste w vt600) to jest to małe łożysko na które naciska wodzik. Jego symbol to 6001 i kosztuje jakieś 5zł.

:
Torveg napisał/a:
Właśnie wymieniłem sprzegło. Roboty naprawde dużo nie ma, z kluczów trzeba mieć dobrą nasadke 27, żeby odkrecić kosz sprzęgłowy.Jakby komuś coś sie tłukło przy nacisnietym sprzegle( słyszałem , że to dosyć czeste w vt600) to jest to małe łożysko na które naciska wodzik. Jego symbol to 6001 i kosztuje jakieś 5zł.


Ja mam takie cykanie przy wciśniętym sprzęgle, myślisz, że to może być to?

Shadow - bez cienia wątpliwości!!!
delta81
[Usunięty]
:
Cezar napisał/a:
Książkę serwisową znajdziesz na hondatech.info - dalej zakładka moto VT 600 :)

Pozdrawiam i powodzenia




Także zabieram się do wymiany sprzęgła, ale na tej stronie nie ma manuala do vt600 92r., czy może manual do wersji z roku 88 coś mi podpowie?

:
delta81 napisał/a:
Cezar napisał/a:
Książkę serwisową znajdziesz na hondatech.info - dalej zakładka moto VT 600 :)

Pozdrawiam i powodzenia




Także zabieram się do wymiany sprzęgła, ale na tej stronie nie ma manuala do vt600 92r., czy może manual do wersji z roku 88 coś mi podpowie?




Manual z roku 88 będzie dokładnie taki sam dla wszystkich vt600 produkowanych do polowy 1996r.

Say no to slow.
delta81
[Usunięty]
:
Dzięki Roadrunner, a ma to ktoś może taki manual w wersji kolorowej? bo na tych czarno-białych zdjęciach niewiele widać :-(

:
delta81 napisał/a:
Dzięki Roadrunner, a ma to ktoś może taki manual w wersji kolorowej? bo na tych czarno-białych zdjęciach niewiele widać :-(




Ja tej wersji serwisówki nie widziałem kolorowej, i o takiej też nie słyszałem. Musiałbyś chyba kupić jakąś wersję książkową, np. Haynes'a (ale nie wiem czy warto). Spróbuj trochę pomniejszyć lub powiększyć widok tego pdf-a, może będzie lepiej widać obrazki. Najważniejszy jest jednak opis, który jest tu wg. mnie przyzwoity.

Say no to slow.
delta81
[Usunięty]
:
Próbowałem powiększać i drukować ale kiepsko widać, no haynes byłby najlepszy.

Może ktoś ma to w wersji papierowej i mógłby zeskanować mi ten dział o sprzęgle?

:
Jak się już do tego zabierzesz, to zrób dokumentację zdjęciową, dla potomnych oczywiście.

Marcin
:
Oryginalne manuale, w wersji książkowej, czy to Clymera, czy Haynesa, są niestety czarno białe. :-(

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
gru
[Usunięty]
:
nie potrzebujesz kolorowego manuala, nie ma zadnych "zagwozdek" po drodze.

jedyny klopot jaki bedziesz mial to centralna nakretka (nasadka 27 o ile pamietam)

jest dokrecona z momentem bodajze 120Nm, a to juz sporo, tym bardziej ze calosc "sprezynuje". najlepiej ja zaatakowac kluczem pneumatycznym. jak nie masz, to 2 kolegow do pomocy i klucz z dosc dlugim ramieniem (jeden kolega dociaza tyl motocykla, drugi trzyma hamulec nozny)

nakretka bedzie pewnie zmasakrowana po calej operacji (zreszta producent zaleca wymiane na nowa), tak wiec lepiej od razu zamow (jedyne 30 zeta za sztuke :D)

reszta prosta jak budowa cepa (pamietaj zeby nie przeginac z dokrecaniem srub - aluminium)

urban15_1986
[Usunięty]
:
Pare dni temu wymieniłem tarczki i miałem problem bo urwałem 2 śruby z 4 docikowych wymieniłem wszystkie na 8.8 a co do tej nakrętki 27 to w trzech podchodziliśmy bo w dwie osoby to żeczywićście słabo. Pozdawiam

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group