Szukam gości dłubiących w swoich maszynach.
sam rozebrałem swoją na części pierwsze i nie wiem co dalej z tego będzie
Chętnie wymienie sie doświadczeniami z wami
Gdzie kupujecie części .
A serwis strasznie zdziera.
Moja maszynka jest z 1985 roku.
Pozdrawiam i czekam na jakieś info.
Odpowiedz do tematu
: Szukam dłubaczy
:
Niestety, zakupu części w serwisie nie da się za bardzo "przeskoczyć"... Niestety.
Jeśli potrzebna ci pomoc to pisz - te silniki są bardzo podobne w rozwiązaniach niezależnie od pojemności - może się uda coś poradzić.
Sporo rzeczy trzeba wygrzebywać - ja np. wynalazłem w Inter Motors kompletny zestaw uszczelek do swojej Shadow (Athena - zestaw naprawdę kompletny - są w nim absolutnie WSZYSTKIE uszczelki, oringi, blaszki i podkładki) w Inter Motors za naprawdę dobre pieniądze w porównaniu do innych, o oryginałach nie wspomnę. A np. do VT500 uszczelka dekla sprzęgła w Hondzie to ponad 40 zł za papierową a w "Klasie" poniżej 20 i to z klingierytu...
Pozdrawiam
Jeśli potrzebna ci pomoc to pisz - te silniki są bardzo podobne w rozwiązaniach niezależnie od pojemności - może się uda coś poradzić.
Sporo rzeczy trzeba wygrzebywać - ja np. wynalazłem w Inter Motors kompletny zestaw uszczelek do swojej Shadow (Athena - zestaw naprawdę kompletny - są w nim absolutnie WSZYSTKIE uszczelki, oringi, blaszki i podkładki) w Inter Motors za naprawdę dobre pieniądze w porównaniu do innych, o oryginałach nie wspomnę. A np. do VT500 uszczelka dekla sprzęgła w Hondzie to ponad 40 zł za papierową a w "Klasie" poniżej 20 i to z klingierytu...
Pozdrawiam
:
WITAM !!
INFORMACJE PRZYDATNE DLA DŁUBACZY NA STRONIE http://www.nv750.ru
MOŻNA ŚCIĄGNĄĆ SERWISÓWKE ORYGINALNĄ HONDY JAK I SCHEMAT SILNIKA WRAZ Z OPISEM CLYMERA!! STRONA PISANA CYRYLICĄ!
POSIADAM HONDE VT 750C ROK PROD 84 I POWOLI DOPROWADZAM JĄ DO PORZĄDKU ALE PRZEDEMNĄ JESZCZE DŁUGA DROGA POZDRAWIAM POPRZEDNIEGO WŁAŚCICIELA
CHĘTNIE WYMIENIE DOŚWIADCZENIA WARSZTATOWE
POZDRAWIAM PRZEMO!!
INFORMACJE PRZYDATNE DLA DŁUBACZY NA STRONIE http://www.nv750.ru
MOŻNA ŚCIĄGNĄĆ SERWISÓWKE ORYGINALNĄ HONDY JAK I SCHEMAT SILNIKA WRAZ Z OPISEM CLYMERA!! STRONA PISANA CYRYLICĄ!
POSIADAM HONDE VT 750C ROK PROD 84 I POWOLI DOPROWADZAM JĄ DO PORZĄDKU ALE PRZEDEMNĄ JESZCZE DŁUGA DROGA POZDRAWIAM POPRZEDNIEGO WŁAŚCICIELA
CHĘTNIE WYMIENIE DOŚWIADCZENIA WARSZTATOWE
POZDRAWIAM PRZEMO!!
:
Dzięki za odpowiedzi .
Moja praca uniemożliwia mi regularne odwiedzanie forum i garażu.
A może ktoś z was wie jakie uszczelki są potrzebne żeby wymienić pierścienie na tłokach?
Moja praca uniemożliwia mi regularne odwiedzanie forum i garażu.
A może ktoś z was wie jakie uszczelki są potrzebne żeby wymienić pierścienie na tłokach?
:
WITAM PONOWNIE!
ŻEBY WYMIENIC PIERŚCIENIE POTRZEBNE SĄ USZCZELKI:
1 USZCZELKA GÓRNEGO DEKIELKA
2 USZCZELKA POD KONIKI
3 USZCZELKA GŁOWICY
4 USZCZELKA POD CYLINDER
GDY BĘDZIESZ JESZCZE ROBIŁ GŁOWICE TO USZCZELNIACZE ZAWOROWE
USZCZELKI 1 I 2 PROPONUJĘ WYCIĄĆ SAMEMU JA WYCINAM Z BRYSTOLU JEST TANI
MOŻNA Z KLINGIERYTU JEST DROŻSZY!
USZCZELKI 2 I 3 Z TEGO CO SIE DOWIADYWAŁEM OD GOŚCIA KTÓRY ROBIŁ REMONT
TAKIEGO SILNIKA TRZEBA KUPIĆ W ORYGINALE KOSZT KOMPLETU NA JEDEN GAR OK.250
LUB 350 ZŁ JUŻ NIE PAMIĘTAM DOKŁADNIE ILE. BYĆ MOŻE SĄ ZAMIENNIKI ALE JA NIE ZNALAZŁEM .
JAK NIE BĘDZIESZ WYMIENIAŁ ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU I NAPINACZA TRZEBA NA NAPINACZ UWAŻAĆ ŻEBY NIE PRZESKOCZYŁ PRZY WYCIĄGANIU TRZEBA ZABLOKOWAĆ EKRAN!! http://www.nv750.ru/service/clymer/69.jpg RYS.83
WŁAŚNIE !! CZY MOŻE KTOŚ WIE JAK COFNĄĆ NAPINACZ ?? CZY SIE WOGÓLE DA?? W SERWISÓWCE PODAJĄ ŻE TRZEBA WYMIENIĆ ALE WIADOMO NA CZĘŚCIACH TRZEBA ZAROBIĆ!!
POZDRAWIAM PRZEMO
ŻEBY WYMIENIC PIERŚCIENIE POTRZEBNE SĄ USZCZELKI:
1 USZCZELKA GÓRNEGO DEKIELKA
2 USZCZELKA POD KONIKI
3 USZCZELKA GŁOWICY
4 USZCZELKA POD CYLINDER
GDY BĘDZIESZ JESZCZE ROBIŁ GŁOWICE TO USZCZELNIACZE ZAWOROWE
USZCZELKI 1 I 2 PROPONUJĘ WYCIĄĆ SAMEMU JA WYCINAM Z BRYSTOLU JEST TANI
MOŻNA Z KLINGIERYTU JEST DROŻSZY!
USZCZELKI 2 I 3 Z TEGO CO SIE DOWIADYWAŁEM OD GOŚCIA KTÓRY ROBIŁ REMONT
TAKIEGO SILNIKA TRZEBA KUPIĆ W ORYGINALE KOSZT KOMPLETU NA JEDEN GAR OK.250
LUB 350 ZŁ JUŻ NIE PAMIĘTAM DOKŁADNIE ILE. BYĆ MOŻE SĄ ZAMIENNIKI ALE JA NIE ZNALAZŁEM .
JAK NIE BĘDZIESZ WYMIENIAŁ ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU I NAPINACZA TRZEBA NA NAPINACZ UWAŻAĆ ŻEBY NIE PRZESKOCZYŁ PRZY WYCIĄGANIU TRZEBA ZABLOKOWAĆ EKRAN!! http://www.nv750.ru/service/clymer/69.jpg RYS.83
WŁAŚNIE !! CZY MOŻE KTOŚ WIE JAK COFNĄĆ NAPINACZ ?? CZY SIE WOGÓLE DA?? W SERWISÓWCE PODAJĄ ŻE TRZEBA WYMIENIĆ ALE WIADOMO NA CZĘŚCIACH TRZEBA ZAROBIĆ!!
POZDRAWIAM PRZEMO
:
O uszczelki popytaj w Intermotors. Kupowałem w ich sklepie internetowym - mają zestawy firmy Athena w niezłych cenach. Tyle, że ten sklep jest tak zrobiony, że ciężko się przebić.
A napinacz chcesz cofnąć na nowym łańcuchu? Czy napiąć bardziej?
Pozdrawiam
A napinacz chcesz cofnąć na nowym łańcuchu? Czy napiąć bardziej?
Pozdrawiam
:
WITAM!
OPANOWAŁEM NAPINACZ ROZRZĄDU. CHCIAŁEM GO COFNĄĆ POD NOWY ŁAŃCUCH.
WYSTARCZY WYJĄĆ SPRĘŻYNĘ NACISNĄĆ "EKRAN" I COFNĄĆ DO GÓRY ZBLOKOWAĆ EKRAN WKŁADAJĄC NP.GWÓŹDŹ W DZIURKE W NAPINACZU I ZAŁOŻYĆ SPRĘŻYNĘ.
NAPINACZ JEST JAK NOWY
MUSZĘ POWĘSZYĆ W TYM INTER MOTORS ALE KIEDYŚ TAM PATRZYŁEM I NIC KONKRETNEGO NIE ZNALAZŁEM (RZECZYWIŚCIE TEN SKLEPJEST CIĘŻKI )
MOŻE LEPIEJ DO NICH ZADZWONIĆ JEŚLI TO MOŻLIWE!??
POZDRAWIAM
OPANOWAŁEM NAPINACZ ROZRZĄDU. CHCIAŁEM GO COFNĄĆ POD NOWY ŁAŃCUCH.
WYSTARCZY WYJĄĆ SPRĘŻYNĘ NACISNĄĆ "EKRAN" I COFNĄĆ DO GÓRY ZBLOKOWAĆ EKRAN WKŁADAJĄC NP.GWÓŹDŹ W DZIURKE W NAPINACZU I ZAŁOŻYĆ SPRĘŻYNĘ.
NAPINACZ JEST JAK NOWY
MUSZĘ POWĘSZYĆ W TYM INTER MOTORS ALE KIEDYŚ TAM PATRZYŁEM I NIC KONKRETNEGO NIE ZNALAZŁEM (RZECZYWIŚCIE TEN SKLEPJEST CIĘŻKI )
MOŻE LEPIEJ DO NICH ZADZWONIĆ JEŚLI TO MOŻLIWE!??
POZDRAWIAM
:
Już wiem jak. Wchodzisz do nich do sklepu i w opis wpisujesz symbol motocykla np. "vt1100" jak u mnie.
Niestety, vt750/700 jest malutko, a uszczelek nie ma...
Niestety, vt750/700 jest malutko, a uszczelek nie ma...
:
Witam najpierw wszystkich bardzo goraca. Mimo ze kulamy sie z moja SHADOW'ka jakies 2 lata to nic nie wiedzialem o istnieniu tak fajnej stronki. A wracajac do tematu to ja uszczelki pod glowice dostalem w MOTOBOT.I to orginalki HONDY. W komplecie byly jeszcze pod cylindry,ale leza sobie i oby nie byly potrzebne
:
Chetnie podziele sie swoimi doswiadczeniami warsztatowymi. Jak dluga jeszcze jest przed toba droga do doskonalosci twojej SHADOW ????
przemoshadow napisał/a: |
WITAM !!
INFORMACJE PRZYDATNE DLA DŁUBACZY NA STRONIE http://www.nv750.ru MOŻNA ŚCIĄGNĄĆ SERWISÓWKE ORYGINALNĄ HONDY JAK I SCHEMAT SILNIKA WRAZ Z OPISEM CLYMERA!! STRONA PISANA CYRYLICĄ! POSIADAM HONDE VT 750C ROK PROD 84 I POWOLI DOPROWADZAM JĄ DO PORZĄDKU ALE PRZEDEMNĄ JESZCZE DŁUGA DROGA POZDRAWIAM POPRZEDNIEGO WŁAŚCICIELA CHĘTNIE WYMIENIE DOŚWIADCZENIA WARSZTATOWE POZDRAWIAM PRZEMO!! |
:
Cześć Pittero
A może chciałbyś się ich pozbyć (tych uszczelek pod cylindry)
Ja mam co prawda zamówiony kpl do wymiany pierścieni w serwisie Hondy Pomirski ( nie polecam) ale już dwa razy nawalili i dostałem kpl od innego moto.
Jak coś to daj znać na maila.
A może chciałbyś się ich pozbyć (tych uszczelek pod cylindry)
Ja mam co prawda zamówiony kpl do wymiany pierścieni w serwisie Hondy Pomirski ( nie polecam) ale już dwa razy nawalili i dostałem kpl od innego moto.
Jak coś to daj znać na maila.
:
OPEL-Jakbys chcial tamte uszczelki to sprawdz poczte.Moze bedziesz szybciej tu na forum dlatego cie informuje
:
Piterro na poczcie nic nie mam spróbuj jeszcze raz może coś z adresem
Mój adres opel3366@o2.pl
piterro napisał/a: |
OPEL-Jakbys chcial tamte uszczelki to sprawdz poczte.Moze bedziesz szybciej tu na forum dlatego cie informuje |
Piterro na poczcie nic nie mam spróbuj jeszcze raz może coś z adresem
Mój adres opel3366@o2.pl
:
Odpowiedz do tematu
Moze tym razem meil dotarl???? Wrazie gdyby jednak nie to zadzwon 604 851 492