Witam ;)
mam kilka pytan odnosnie tego modelu.
generalnie z tego co wiem rozni sie ona od 750 tylko tymi 50 ccm ;)
jest to ponoc rozwiazane jakims patentem z walem/skokiem tloka. Sa
jakies jeszcze roznice ? (mowa jest o 700 w wersji USA). jak wyglada
sprawa a czesciami ?
pytania do posiadaczy ;)
jak sie jezdzi tym motocyklem przy wzroscie ok 185 ? we 2 osoby ? :>
niejest aby za maly ?
jak jest z awaryjnoscia ? na grupie za duzo nieznalazlem ale wszystkie
opinie byly pozytywne. podobno bardzo trwaly silnik i jedynie z
elektryka wystepuja czasem jakies problemy.
mam na oku wlasnie taka wersje USA 700 '84 z przebiegiem ok 65 k mil.
ponoc oryginalny. w jednych rekach od 6 lat. wizualnie... niezle ale
moglo by byc lepiej. nigdzie niema rdzy chromy ok. kola malowane(ponoc
chrom na kolach niewytrzymal proby czasu).wydechy zalozone 2 sezony
temu, oponki 3 sezony ale przed nimi jeszcze najwyzej jeden, niewidac
w sumie zadnych niedociagniec od strony wizualnej ale widac ze
motocykl juz ma swoje lata(otarcia lakieru itp) i slozyl do jazdy a
nie do podziwiania w ogrodku. przerobek zadnych poza wstawieniem
krotszego blotnika z tylu niezanotowalem(oryginalny blotnik jest z
moto w komplecie). do tego troche gratow jakies drobiazgi i modol
zaplonowy. aha ... i znow mocowanie kierunkowskazow owiniete tasma ...
to jakis szezej stosowany patent...czyzby uszczelnienie ?
dzis zweryfikuje dokladniej stan techniczny i podesle kilka fotek. prosze tez o rady na co zwrocic szczegona uwage? co sprawdzic ?
powiedzcie mi ile taki egzemplaz moze byc szacunkowo wart.
i prosze o opinie na temat eksploatacji. puki co nieposiadam jakiejs
konkretniejszej wiedzy na temat tego modelu i dopiero rozwazam czy VT
to odpowiedni motocykl dla mnie.
z gory dzieki za pomoc i opinie
Odpowiedz do tematu
: Honda VT 700 Shadow '84. Opinie, rady, wskazowki ...
:
Odpowiedzi od posiadaczy dostaniesz pewnie w niedzielę lub poniedziałek mają namiary na części moto jest ok jak na twój wzrost i mocy do jazdy z plecaczkiem wystarczy.Kierunki to pewnie konsekwencja zmiany błotnika lub mocowania sakw-NA PEWNO DO POPRAWKI-pozdrawiam .jak chcesz odpowiedzi dziś zapraszamy do wawy na HOŻĄ -DIŚ BALETY
nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
:
kurka no i wlasnie z tym wzrostem wyszla hala ;] kolana koncza mi sie nad bakiem :P czyli chyba jednak troche zamale moto :P chyba ze macie na to i jakis patent :P bo chyba nietak to powinno wygladac...
aha dzieki za zaproszenie ale mam troche daleko z krk
aha dzieki za zaproszenie ale mam troche daleko z krk
:
Jeśli chodzi o wzrost to spacerówki rozwiązują sprawę.
Mocy jest wystarczająco ma przecież 63 wypasione kuce.
Z częściami też nie ma problemu bo można kupić przez internet nawet w USA a większość pasuje od europejskiej 750.
Jeśli chodzi o różnice to od europejczyka faktycznie różni się tylko pojemnością bo jest mniejsza średnica tłoka (Spowodowane to było przepisami celnymi w stanach chroniącymi Harleya przed japończykami).
Mocy jest wystarczająco ma przecież 63 wypasione kuce.
Z częściami też nie ma problemu bo można kupić przez internet nawet w USA a większość pasuje od europejskiej 750.
Jeśli chodzi o różnice to od europejczyka faktycznie różni się tylko pojemnością bo jest mniejsza średnica tłoka (Spowodowane to było przepisami celnymi w stanach chroniącymi Harleya przed japończykami).
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
:
z wzrostem piszesz na postawie wlasnych doswiadczen ?
jest ktos ok 185 wzrostu z honda shadow ? ;)
napewno srednica tloka? nie skok ? to znaczy ze z tlokami i pierscieniami pewnie bedzie problem ;)
da sie cis zrobic z wysokoscia podnozkow/wysokoscia dzwigni zmiany biegow/hamulca ? czy te elementy raczej niepodlegaja regulacji?
jest ktos ok 185 wzrostu z honda shadow ? ;)
napewno srednica tloka? nie skok ? to znaczy ze z tlokami i pierscieniami pewnie bedzie problem ;)
da sie cis zrobic z wysokoscia podnozkow/wysokoscia dzwigni zmiany biegow/hamulca ? czy te elementy raczej niepodlegaja regulacji?
:
Regulacji moze nie podlegaja (nie wiem bo jezdze innym moto.), ale zrobic mozna duzo np. dorobic zupelnie nowe "przody" tak - jak ja to zrobilem w swojej shadowce
grasser napisał/a: |
......da sie cis zrobic z wysokoscia podnozkow/wysokoscia dzwigni zmiany biegow/hamulca ? czy te elementy raczej niepodlegaja regulacji? |
Regulacji moze nie podlegaja (nie wiem bo jezdze innym moto.), ale zrobic mozna duzo np. dorobic zupelnie nowe "przody" tak - jak ja to zrobilem w swojej shadowce
.......motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny.....
:
ha ! pokaz zdjecia :) ile cie to kosztowalo ? i jak sie jezdzi ?
jakies jeszcze ...patenty ? :P hmm jakby tak te podnozki jakos obnizyc i dzwignie przerobic ... moze by cos z tego bylo ...
jakies jeszcze ...patenty ? :P hmm jakby tak te podnozki jakos obnizyc i dzwignie przerobic ... moze by cos z tego bylo ...
:
Koszt materialu okolo 60 zl + robocizna, no i pewnie dam to jeszcze do chromowania, ale nie jestem jeszcze do konca zdecydowany, na razie mam to w czarnym macie i tez wyglada dobrze.
Zdjecia to musze zrobic - jak zrobie to wrzuce, ale kiedy nie wiem.
Zdjecia to musze zrobic - jak zrobie to wrzuce, ale kiedy nie wiem.
.......motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny.....
:
A jezdzi sie ............... Przed przerobka po 40 km musialem robic odpoczynek, bo nie moglem wysiedziec (mam 185cm), po przerobce- Lodz - Krynica Morska (to okolo 360 km) bez zatrzymywania, wiec chyba nie musze dalej tlumaczyc
.......motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny.....
:
ok ... a podnozki w 700/750 sa na stale zamocowane ? czy mozna je odkrecic? ewentualnie przesunac jakos w dol?
sztywny: przesuwales u siebie podnozki czy tylko dzwignie poprzerabiales ? duza kjest roznica miedzy 750 a 1100 jesli chodzi o pozycje kierowcy/wysokosc poddupka ?
zastanawiam sie bo shadowik mi sie spodobal. jako motocykl super ... ale moja pozycja na nim chwilowo nie do przyjecia ;] musze obadac jakis patent na wzrost(ulokowanie gdzies nog :P:P) i sie zastanowie jeszcze raz ... ;)
sztywny: przesuwales u siebie podnozki czy tylko dzwignie poprzerabiales ? duza kjest roznica miedzy 750 a 1100 jesli chodzi o pozycje kierowcy/wysokosc poddupka ?
zastanawiam sie bo shadowik mi sie spodobal. jako motocykl super ... ale moja pozycja na nim chwilowo nie do przyjecia ;] musze obadac jakis patent na wzrost(ulokowanie gdzies nog :P:P) i sie zastanowie jeszcze raz ... ;)
:
Mysle, ze w 700/750 podnozki sa odkrecane jak w kazdym moto .
Ja przesunalem podnozki wraz z dzwigniami, stare podnozki zostawilem na swoim miejscu tylko po to, aby byla dodatkowa mozliwosc zmiany pozycji podczas jazdy.
grasser napisał/a: |
ok ... a podnozki w 700/750 sa na stale zamocowane ? czy mozna je odkrecic? ewentualnie przesunac jakos w dol?
sztywny: przesuwales u siebie podnozki czy tylko dzwignie poprzerabiales ? duza kjest roznica miedzy 750 a 1100 jesli chodzi o pozycje kierowcy/wysokosc poddupka ? ... ;) |
Mysle, ze w 700/750 podnozki sa odkrecane jak w kazdym moto .
Ja przesunalem podnozki wraz z dzwigniami, stare podnozki zostawilem na swoim miejscu tylko po to, aby byla dodatkowa mozliwosc zmiany pozycji podczas jazdy.
.......motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny.....
:
ciekawe rozwiazanie. gdzie wykonales nowe dzwignie ? jak bedziesz mial mozliwosc podeslij mi fotki ;)
i jak ci sie po tej przerobce jezdzi na shadowie ? rozumiem ze wygodnie (ja wygody jeszcze niezweryfikowalem bo chyba sprzedajacy niepozwoli mi na 200 km jazdy probnej :P ale bylem w szoku jak okazalo sie ze kolana koncza mi sie ponad bakiem:P motocykl niewyglada na az tak maly ...)
aha ... rozumiem ze dzwignie poprostu wydluzyles tak ?skok zmiany biegow zapewne sie zmienil. jak teraz to wyglada jesli chodzi wlasnie o przelaczanie biegow ?
i jak ci sie po tej przerobce jezdzi na shadowie ? rozumiem ze wygodnie (ja wygody jeszcze niezweryfikowalem bo chyba sprzedajacy niepozwoli mi na 200 km jazdy probnej :P ale bylem w szoku jak okazalo sie ze kolana koncza mi sie ponad bakiem:P motocykl niewyglada na az tak maly ...)
aha ... rozumiem ze dzwignie poprostu wydluzyles tak ?skok zmiany biegow zapewne sie zmienil. jak teraz to wyglada jesli chodzi wlasnie o przelaczanie biegow ?
:
W 1100 C2 nie da sie wydluzyc dzwigni, bo nie sa one na ciegnach ........
Dzwignie zmiany biegow zrobilem nowe ( chociaz dzis wykorzystalbym oryginalne bo i tak wzorowalem sie na nich), ksztalt wycialem z blachy stalowej chyba 7mm, natomiast dzwignie hamulca wykorzystalem ta, ktora byla zamontowana oryginalnie, troche ja skrocilem i dospawalem tam gdzie trzeba.
Biegi wchodza idealnie skok sie nawet nie zmienil.
Moze w sobote uda mi sie zrobic pare fotek
grasser napisał/a: |
ciekawe rozwiazanie. gdzie wykonales nowe dzwignie ? jak bedziesz mial mozliwosc podeslij mi fotki ;)
i jak ci sie po tej przerobce jezdzi na shadowie ? rozumiem ze wygodnie (ja wygody jeszcze niezweryfikowalem bo chyba sprzedajacy niepozwoli mi na 200 km jazdy probnej :P ale bylem w szoku jak okazalo sie ze kolana koncza mi sie ponad bakiem:P motocykl niewyglada na az tak maly ...) aha ... rozumiem ze dzwignie poprostu wydluzyles tak ?skok zmiany biegow zapewne sie zmienil. jak teraz to wyglada jesli chodzi wlasnie o przelaczanie biegow ? |
W 1100 C2 nie da sie wydluzyc dzwigni, bo nie sa one na ciegnach ........
Dzwignie zmiany biegow zrobilem nowe ( chociaz dzis wykorzystalbym oryginalne bo i tak wzorowalem sie na nich), ksztalt wycialem z blachy stalowej chyba 7mm, natomiast dzwignie hamulca wykorzystalem ta, ktora byla zamontowana oryginalnie, troche ja skrocilem i dospawalem tam gdzie trzeba.
Biegi wchodza idealnie skok sie nawet nie zmienil.
Moze w sobote uda mi sie zrobic pare fotek
.......motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny.....
:
Podnóżki, o ile sie orientuję, są odkręcane, można by dorobić przody.
Igner - ty chyba masz przesunięte podnóżki w VT500?
O tak, znalazłem patent Ignera:
http://www.shadow.org.pl/galeria2.php
Jest tam także "patent" Krzyśka_ w VT 750
Pozdr
Odpowiedz do tematu
grasser napisał/a: |
ok ... a podnozki w 700/750 sa na stale zamocowane ? czy mozna je odkrecic? ewentualnie przesunac jakos w dol? |
Igner - ty chyba masz przesunięte podnóżki w VT500?
O tak, znalazłem patent Ignera:
http://www.shadow.org.pl/galeria2.php
Jest tam także "patent" Krzyśka_ w VT 750
Pozdr