Zestaw uszczelek do vt500-pytanie
Odpowiedz do tematu

Yesvs
[Usunięty]
: Zestaw uszczelek do vt500-pytanie
Witam

Mam pytanie do bardziej doświadczonych w temacie.

Przy próbach czujnika wentylatora poszła mi się walić uszczelka pod głowicą (tak mi się bynajmniej zdaje bo jak kręcę rozrusznikiem to wali wodą z korka no i świeca mokra-mam nadzieję że to uszczelka a nie pęknięta głowica)

Wracając do tematu:

Czy ktoś wie jaka jest różnica pomiędzy zestawem uszczelek (full komplet) do vt500 C, ED eurosport i EF eurosport?



Pytam ponieważ ED i EF jest dużo łatwiej dostać.

Silnik chyba taki sam, może ktoś wie od których jescze modeli się nadają...

Dzięki z góry

: Re: Zestaw uszczelek do vt500-pytanie
Yesvs napisał/a:
Witam

Mam pytanie do bardziej doświadczonych w temacie.

Przy próbach czujnika wentylatora poszła mi się walić uszczelka pod głowicą (tak mi się bynajmniej zdaje bo jak kręcę rozrusznikiem to wali wodą z korka no i świeca mokra-mam nadzieję że to uszczelka a nie pęknięta głowica)

Wracając do tematu:

Czy ktoś wie jaka jest różnica pomiędzy zestawem uszczelek (full komplet) do vt500 C, ED eurosport i EF eurosport?



Pytam ponieważ ED i EF jest dużo łatwiej dostać.

Silnik chyba taki sam, może ktoś wie od których jescze modeli się nadają...

Dzięki z góry


Takie same są do modelu VT 500 c i VT 500 E. ED i EF różnią się najwyraźniej jakimiś detalami. Podejrzewam, że główne uszczelki są takie same ale nie jestem pewien. Natomiast nie widzę problemu z uszczelkami do VT 500 C. Masz je TUTAJ



I druga sprawa - nie używaj słowa BYNAJMNIEJ w znaczeniu PRZYNAJMNIEJ. Po pierwsze to wcale ładnie nie brzmi a po drugie:



Przeczytaj poniżej podane definicje słownikowe słowa "bynajmniej":

" *

bynajmniej I «partykuła wzmacniająca przeczenie zawarte w wypowiedzi, np. Nie twierdzę bynajmniej, że jest to jedyne rozwiązanie.»

*

bynajmniej II «wykrzyknik będący przeczącą odpowiedzią na pytanie, np. Czy to wszystko? – Bynajmniej.»"



Teraz przeczytaj, co napisałeś, a zauważysz, że zastosowałeś niepełne zaprzeczenie samemu sobie :-) . To co napisałeś oznacza mniej więcej "wcale mi się tak nie zdaje".

Naprawdę znacznie lepiej będzie jeśli na przyszłość napiszesz "tak mi się przynajmniej zdaje ...". Będzie i poprawnie gramatycznie i przyjemniej dla oczu czytającego :-)

Yesvs
[Usunięty]
:
Witam



(sorry za brak polskich znakow-komp sluzbowy)



Spoko, dzieki. Jak widac na ramce obok jestem w UK i to pare ladnych lat, dlatego tez takie jezykowe potyczki mi sie przytrafiaja (i nie tylko mi), ale staram sie trzymac gramatyke i ortografie mozliwie na jak najwyzszym poziomie. Czytajac fora za glowe sie lapie jakie ludzie bledy robia bedac w polsce, wiec takie moje fiku-miku to pryszcz-ale zawsze w oczy razi, ukryc sie nie da.



Moje pytanie odnosnie uszczelek tez bylo powiazane z moim miejscem pobytu. Wszystkie (prawie) shadowki w UK sa z USA (a nie ma ich wiele) Co do ED EF itp, to jest tu tego wiecej i latwiej cos kupic (np. uszczelki). Na stronach USA jest napisane ze to niby to samo, ale chcialem sie upewnic zanim kupie.



Dzieki serdeczne jeszcze raz.

:
Yesvs napisał/a:
Witam



(sorry za brak polskich znakow-komp sluzbowy)



Spoko, dzieki. Jak widac na ramce obok jestem w UK i to pare ladnych lat, dlatego tez takie jezykowe potyczki mi sie przytrafiaja (i nie tylko mi), ale staram sie trzymac gramatyke i ortografie mozliwie na jak najwyzszym poziomie. Czytajac fora za glowe sie lapie jakie ludzie bledy robia bedac w polsce, wiec takie moje fiku-miku to pryszcz-ale zawsze w oczy razi, ukryc sie nie da.



Moje pytanie odnosnie uszczelek tez bylo powiazane z moim miejscem pobytu. Wszystkie (prawie) shadowki w UK sa z USA (a nie ma ich wiele) Co do ED EF itp, to jest tu tego wiecej i latwiej cos kupic (np. uszczelki). Na stronach USA jest napisane ze to niby to samo, ale chcialem sie upewnic zanim kupie.



Dzieki serdeczne jeszcze raz.


Nie martw się, nie jesteś jedyny, który już dostał za błędy :-)



Tak jak mówiłem - ZTCW podstawowe uszczelki są takie same, mogą się różnić niewielkie detale - np wersja amerykańska może mieć dodatkowe uszczelki do "systemu dopalania spalin" czy jakoś tak. Natomiast patrząc na wzór uszczelki pod głowicę, to to jest to samo. Jednak powiązania do samej uszczelki wskazują tylko te dwa modele - czyli 500 c i 500 e, bez dodatkowych literek.

Yesvs
[Usunięty]
:
Rozkręciłem-USZCZELKA!!!



Zgniła doszczętnie (na drugim cylindrze ok). Po rozebraniu stwierdziłem że w sumie fajnie, że ją "trafiło", ponieważ wykryłem znacznie poważniejszy problem. Okazało się że nie było zabezpieczenia swożnia na tłoku i na gładzi cylindra mam dwa rowki głębokości ok 1mm (znalazł się powód dymienia z rury na czarno). Nic by w tym nie było nadzwyczajnego, gdyby nie to, że silnik wygląda na fabrycznie składany-dlatego o tym wspominam. Druga opcja jest taka, że ktoś naprawdę ładnie go poskładał, oczywiście za wyjątkiem braku zabezpieczenia, ponieważ nie widać śladów ingerencji, . Myślę, że wypaść nie mógł, bo żadnych śladów nie ma. Wszystko jest możliwe, ale pierwsza opcja jest bardziej prawdopodobna.



Pomijając wyżej wymienione silnik bez śladów zużycia (można jedynie pierścienie nowe założyć) -ponad 40 000 mil na zegarze.



Moi mili parafianie, kupujcie SHADOW VT500!!! Sprzęt jest nie do zdarcia!!!



Pozdro!!!

:
No to ja jedynie mogę dodać, że wymień obydwie uszczelki, zaoszczędzi Ci to w przyszłości dodatkowego grzebania :-D

Yesvs
[Usunięty]
:
ZGADZAM SIĘ



Jak wymieniać to wszystko- kultura techniczna musi być, bo kto szkłem próbuje podetrzeć wiadomo co, nic nie zwojuje ani nie oszczędzi, a jedynie się pokaleczy :)



To jest dobra rada dla każdego, kto próbuje coś naprawić/zrobić/przebudować. Mśleć, myśleć, robić, pomyśleć co się zrobiło i wszystko sprawdzać po 3 razy. Zaoszczędzi to dłubania, jak kolega wyżej wspomniał, ale przede wszystkim może nam gnaty uratować, bo wkońcu na motorach się jeździ i to dosyć szybko.



AVE

:
Wież mi że ta zapinka mogła wylecieć... np. przez zawór wydechowy... U mnie silnik w podobny sposób musiał wypluć kawałek prowadnicy zaworowej która się ukruszyła i wpadła na tłok.... :)

Jadę jadę na motorze...
Yesvs
[Usunięty]
:
Sorki za brak polskich liter.



Jak juz to wpadla do srodka, ale po czyms takim zazwycaj jakies slady sa, a tu nic! nawet najdrobniejszej ryski na tloku w okolicach zabezpieczenia. Mogo tak byc, nie mowie nie, za cuda w przyrodzie. w kazdym razie nie byo zapinki. Coz, zaloze nowy cylinder i bedzie hulac jeszcze dlugie lata.



AVE

:
Chodziło Ci o nową tuleje do cylindra? Czy chcesz cały cylinder wymienić?

Jadę jadę na motorze...
Yesvs
[Usunięty]
:
Wrzucę cały cylinder. Nie ma problemu, żeby kupić- ok. 200 złotych więc po co się bebrać. Druga sprawa-jeżeli ktoś wstawi tuleję, nie ma pewności że jest to materiał o odpowiednich właściwościach więc nie ma co ryzykować.



Prośba: Czytając posty widziałem gdzieś link do sklepu, gdzie można kupić pierścienie tłokowe. Przeszukałem dzisiaj forum i znaleźć nie mogę- przemęczenie chyba. Jakby ktoś był uprzejmy przypomnieć linka, byłbym wdzięczny.



AVE

cykus
[Usunięty]
:
Prawdopodobnie brak tego zabezpieczenia nic nie znaczy pytanie czy są na drugiej stronie sworznia lub drugiego tłoka jak ich nie ma to tak ma być niektóre sworznie sa pasowane na wcisk i nie potrzebują zabezpieczenia.

:
Jak rozbierałem swój silnik to zdejmowałem tłoki... Zapinki co prawda były na swoim miejscu, ale sworznie wcale nie siedziały ciasno w korbowodzie i tłoku, także o brak zapinki bym się zaniepokoił... Przy okazji może wymień i sworznie... koszt nieduży.... a....

Jadę jadę na motorze...
:
Sworznie w moto Hondy VT 500, 700, 800, czy 1100, to tzw. sworznie pływające, poruszają się i w tłoku i w główce korbowodu. Dlatego muszą mieć zabezpieczenia. :lol:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
cykus
[Usunięty]
:
To fakt lecz nie wszystkie Hondy mają to rozwiązanie w moim goldasie sworznie sa wprasowane w tłok :-D także problemu z zabezpieczeniami brak.Druga sprawa raczej mało prawdopodobne jest aby zabezpieczenie wypadło z tłoka podczas pracy silnika wiazało by się to raczej z jego ciężkim remontem.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group