Odpowiedz do tematu
payel
[Usunięty]
2009-04-12, 16:21
:
Globi napisał/a: |
No to nie ma się co zastanawiać. Jedno rozbieranie lag i wymienisz dwie rzeczy |
Dokładnie za jednym zamachem wszystko a później juz tylko radosc z jazdy
janus
[Usunięty]
2009-04-15, 22:13
:
Ja poprzednio miałem 10W Motul i powiem że było za miękko teraz mam 15W tez Motul i jest o niebo lepiej, no i oczywiście najlepiej wszystko wymieniać
:
Mam VT 600 z 95r. , jutro mam zamiar wymienić olej w przednich lagach i uszczelniacze ze względu na to że cieknie, ile lać oleju w serwisówce podane jest że 463ml/goleń a w jednym z tematów dotyczących przedniego zawieszenia na tym forum ktoś napisał że 463 na dwa golenie to jak to w końcu jest ?
:
we wszystkich naszych moto jest "prawie pol litra" na JEDNA golen
"trzeba się tylko dobrze napędzić..." @by Radosław
:
Na jedną goleń. Jak będziesz wymieniał to podnieś przód moto jak najwyżej. Ja podstawiłem podnośnik samochodowy i na nóżce udało mi się podnieść tak, że przednie koło wisiało w powietrzu.
:
Dla mnie też się nie za bardzo z szybą podoba ale komfort jazdy jest niesamowity. Jak bym chciał pomykać 150 to bym kupił sobie zupełnie inne moto (czytaj szlifierkę)
:
Moja pokazała 155km/h i chciała więcej!!!!
Ale po wymianie napędu to już "tylko" 150km/h
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
GhoustDragon ale z szybą czy bez ?
co do szlifierki to nie mam zamiaru zamieniać moto na kawałek plastiku, tylko że te 120 to pomykałem ETZ 250 w ubiegłym roku
A tak w ogóle jestem w trakcie zmiany simmeringów w przednim zawieszeniu, nie umiem rozkręcić lag tzn śruby pod spodem łączącej goleń z lagą więc postanowiłem wydłubać stare simmeringi lecz nim to zrobię i je uszkodzę chciałem spisać rozmiar ale na górze jest tylko napis NOK a dalej BR13714E gdzie znajdę rozmiar simmeringa ?
:
Ghoust Dragon zastanów się czy nie łatwiej bedzie dorobić klucz do lrozkręcania lag. Wydłubując uszczelniacz raz że się namęczysz i nic nie zyskasz bo to nie jest takie proste jakby się mogło wydawać, a po drugie ryzykujesz porysowaniem gładzi rur teleskopów co skutkować będzie ciągłymi wyciekami (próbowałem). Pięknie opisał i obfotografował to ktoś na naszym forum w VT 500c. Wystarczy poszukać. Pozdrawiam.
:
Otóż to, lepiej będzie dorobić klucz i rozebrać lagi. Bo możesz sobie narobić więcej kłopotów robiąc to po Twojemu.
Tutaj Cezar opisał dokładnie jak się rozbiera lagi i wymienia uszczelniacze.
http://www.shadow.org.pl/...opic.php?t=1956
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Sugerujesz że jestem beztalenciem ?? :PP już nie raz tak robiłem przetnę je wpół i same wypadną... na wczorajszym motobajzlu szukałem takich kluczy lecz nic ciekawego nie znalazłem a tylko przy jednym stanowisku mieli simmeringi do VT 600
:
Nie wytrzymałem i.... lagi już wyciągnięte
Podobnie jak kolega Radziok mam problem z rozkręceniem- brak odpowiednio długiego klucza. I tu moje pytanie czy ktoś z Was ma takie "ustrojstwo"?
Jak to dokładnie wygląda? Zakończone imbusem czy nasadką? Jake wymiary? A może jakiś ciekawy patent na rozebranie?
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
Ja po sklepach szukając dałem sobie spokój bo ten klucz musiał by mieć około 40cm dł., wziąłem długi cienki śrubokręt naciąłem nim simmering w pół, podważyłem i wyszedł i beztalencie nic nie uszkodziło :PP a przy najmniej zaoszczędziłem czas na rozbieranie całości, po za tym w serwisówce widać że, jest zakończone nasadką. Ja przód już zamontowałem :P
Odpowiedz do tematu