Dławienie na niskich obrotach |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2009-04-21, 11:54
|
|
|
Pawel_RDE napisał/a: | sprawdziłem wg Waszych sugestii oraz pomierzyłem układ zapłonowy i wszystko jest w porządku. wymieniłem świece i dalej tak samo. Podejrzewam że jest tu problem z gaźnikami. Zainteresowała mnie też jedna rzecz przy kraniku. Oprócz króćca gdzie podłącza się przewód do tylnego cylindra (do membrany kranika) jest z króciec po wewnętrznej stronie skierowany w kierunku silnika i nie mam tam podłączonego żadnego przewodu. Tak ma być czy musi być to podłączone gdzieś do gaźników i do czego to służy? |
Zdaje się, że to jest króciec do synchronizacji - ale nie jestem pewien - Cezar, zweryfikujesz? Ja bym na Twoim miejscu sprawdził dysze niskich obrotów, przeczyścił gaźnik i kranik i zmienił na ciaśniej siedzący przewód podciśnienia kranik-cylinder. |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2009-04-21, 12:15
|
|
|
Pawel_RDE napisał/a: | sprawdziłem wg Waszych sugestii oraz pomierzyłem układ zapłonowy i wszystko jest w porządku. wymieniłem świece i dalej tak samo. Podejrzewam że jest tu problem z gaźnikami. Zainteresowała mnie też jedna rzecz przy kraniku. Oprócz króćca gdzie podłącza się przewód do tylnego cylindra (do membrany kranika) jest z króciec po wewnętrznej stronie skierowany w kierunku silnika i nie mam tam podłączonego żadnego przewodu. Tak ma być czy musi być to podłączone gdzieś do gaźników i do czego to służy? |
Do kranika podłączasz tylko i wyłącznie przewód podciśnienia do głowicy i przewód paliwowy do gaźników. |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
Pawel_RDE
Motocykl: VT 500 C '85
Wiek: 43 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 136 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 2009-04-21, 15:32
|
|
|
na rozkręcenie gaźnika nie czuję się na siłach. Chyba skorzystam z pomocy serwisu. Straszą mnie , że może to być wina dziurawch membran w gaźnikach. Miał ktoś z Was takie uszkodzenie? |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2009-04-21, 15:39
|
|
|
Pawel_RDE napisał/a: | na rozkręcenie gaźnika nie czuję się na siłach. Chyba skorzystam z pomocy serwisu. Straszą mnie , że może to być wina dziurawch membran w gaźnikach. Miał ktoś z Was takie uszkodzenie? |
Tu się nie ma co czuć - ściągasz bak, zdejmujesz "słonia" od powietrza, zdejmujesz gaźniki i odkręcasz te chromowane pokrywki (byle ostrożnie, żeby sprężyna nie strzeliła). I masz membrany na wierzchu i możesz je obejrzeć |
|
|
|
|
Divastion
Dawid
Motocykl: GS 11
Wiek: 34 Dołączył: 14 Cze 2008 Posty: 1239 Skąd: Jeżowe
|
Wysłany: 2009-04-21, 15:46
|
|
|
Ja mam aktualnie uszkodzone membrany także, jakby co... służę pomocą Chłopie, nawet się nie zastanawiaj, tylko sam się zabieraj za sprawdzenie gaźników. WSZYSTKO masz opisane przez Cezara tutaj jak na dłoni |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o
Come on! |
|
|
|
|
Pawel_RDE
Motocykl: VT 500 C '85
Wiek: 43 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 136 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 2009-04-22, 21:22
|
|
|
Divastion napisał/a: | Ja mam aktualnie uszkodzone membrany także, jakby co... służę pomocą Chłopie, nawet się nie zastanawiaj, tylko sam się zabieraj za sprawdzenie gaźników. WSZYSTKO masz opisane przez Cezara tutaj jak na dłoni |
może i banalnie proste i wystarczy poświęcić troche wiecej czasu i uwagi, ale motocykl mam od miesiąca a głód związany z jazdą na motorze nie zaspokojony (2-wu letnia przerwa) i nie chciałbym na początek sezonu coś spartolić .Po drugie czasem za bardzo też nie dysponuję. Zawiozłem do serwisu w Rzeszowie. Dzisiaj dzwonią, że gotowy i podobno zrobili. Diagnoza - pływak rozwalony. Szczegółów nie znam. Jutro pojdę, dowiem się i opiszę.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Pawel_RDE
Motocykl: VT 500 C '85
Wiek: 43 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 136 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 2009-04-24, 09:36
|
|
|
Jak wspominałem główną przyczyną bolączek mojej Shadowki był gaźnik i rozklejony w nim pływak. Motor zbiera się przy każdym zakresie obrotów. Teraz działa dobrze, ale mechanik stwierdził, że gaźnik jest już mocno wyeksploatowany i żebym powoli szukał zastępczego do regeneracji. |
|
|
|
|
Pawel_RDE
Motocykl: VT 500 C '85
Wiek: 43 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 136 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 2009-04-28, 16:28
|
|
|
Czy gaźnik z vt500e jest taki sam jak z vt500c? |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2009-04-28, 16:52
|
|
|
To zależy od wersji.. w różnych wersjach VT500C są też różne gaźniki, ale prawdopodobieństwo, że są takie same jest spore, gdzieś kiedyś opisałem w jakich modelach jakie są gaźniki, zobacz w informacjach w dziale VT500 |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
Pawel_RDE
Motocykl: VT 500 C '85
Wiek: 43 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 136 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 2009-04-29, 14:54
|
|
|
Lista gaźników:
6) Typy gaźników (symbole):
VT 500c 83 - D64A
VT 500c 84 - VD6HA (wersja na Kalifornię - VD6KA)
VT 500c 85 - VD6HC (wersja na Kalifornię - VD6LA)
VT 500c 86 - VD6HD (wersja na Kalifornię - VD6LB)
VT 500ft 83 - VD6HA
VT 500ft 84 - VD6JA (wersja na Kalifornię - VD6LA)
VT 500e - VD6UA
wg listy wychodzi , że ja orginalnie powinienem mieć VD6HC lub VD6LA, mam na oku zakup gaźnika z VT500e, wiec może tam być VD6UA. Ciekawi mnie w czym dokładnie różnią się te gaźniki i na co te zmiany mają wpływ w jeździe motocyklem? |
|
|
|
|
sq8bwh [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-05-07, 15:25
|
|
|
A może ktoś wie gdzie i za ile można dostać membrany do gaźników VT500C z 83r. |
|
|
|
|
Divastion
Dawid
Motocykl: GS 11
Wiek: 34 Dołączył: 14 Cze 2008 Posty: 1239 Skąd: Jeżowe
|
Wysłany: 2009-05-07, 15:36
|
|
|
Jasne, już Ci mówię.
Jest pewien sklep w Niemczech, co trudni się sprzedażą części do gaźników różnych motocykli. Ostatnio ja też miałem problem z membranami, bo jak wiesz są one horrendalnie drogie. W serwisie liczą sobie ok. 700zł za 2. Jest na to sposób... Będąc dociekliwym znalazłem motorradbay ... Tak gdzieś w połowie listy masz MVT500C jest to właśnie ta membrana jakiej szukasz. Cena za 1sz. wynosi: 34.90€. Jak wymienić membranę masz opisane tutaj . Oglądnij sobie też wideo, jak to się robi: tutaj jest to wideo nr. 1 poniżej tytułu: 01. Montage von Libranen. Jeżeli byś miał jakieś wątpliwości co do samej wymiany membrany, to pytaj, chętnie Ci pomogę i odpowiem co i jak. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o
Come on! |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2009-05-07, 15:40
|
|
|
Divastion napisał/a: | Jasne, już Ci mówię.
Jest pewien sklep w Niemczech, co trudni się sprzedażą części do gaźników różnych motocykli. Ostatnio ja też miałem problem z membranami, bo jak wiesz są one horrendalnie drogie. W serwisie liczą sobie ok. 700zł za 2. Jest na to sposób... Będąc dociekliwym znalazłem motorradbay ... Tak gdzieś w połowie listy masz MVT500C jest to właśnie ta membrana jakiej szukasz. Cena za 1sz. wynosi: 34.90€. Jak wymienić membranę masz opisane tutaj . Oglądnij sobie też wideo, jak to się robi: tutaj jest to wideo nr. 1 poniżej tytułu: 01. Montage von Libranen. Jeżeli byś miał jakieś wątpliwości co do samej wymiany membrany, to pytaj, chętnie Ci pomogę i odpowiem co i jak. |
Takie same są do 1100????? Bo do 1100 mają tylko do VF |
|
|
|
|
Divastion
Dawid
Motocykl: GS 11
Wiek: 34 Dołączył: 14 Cze 2008 Posty: 1239 Skąd: Jeżowe
|
Wysłany: 2009-05-07, 15:58
|
|
|
Mateusz napisał/a: | Divastion napisał/a: | Jasne, już Ci mówię.
Jest pewien sklep w Niemczech, co trudni się sprzedażą części do gaźników różnych motocykli. Ostatnio ja też miałem problem z membranami, bo jak wiesz są one horrendalnie drogie. W serwisie liczą sobie ok. 700zł za 2. Jest na to sposób... Będąc dociekliwym znalazłem motorradbay ... Tak gdzieś w połowie listy masz MVT500C jest to właśnie ta membrana jakiej szukasz. Cena za 1sz. wynosi: 34.90€. Jak wymienić membranę masz opisane tutaj . Oglądnij sobie też wideo, jak to się robi: tutaj jest to wideo nr. 1 poniżej tytułu: 01. Montage von Libranen. Jeżeli byś miał jakieś wątpliwości co do samej wymiany membrany, to pytaj, chętnie Ci pomogę i odpowiem co i jak. |
Takie same są do 1100????? Bo do 1100 mają tylko do VF |
Do Vt 1100 idą takie: na samym dole oznaczone jako: MVF1100
Ogólnie to bardzo polecam kupowanie membran właśnie tam. Po pierwsze: koleś jest w porządku i można się z nim szybko skontaktować (pisać po angielsku, nooo chyba, że ktoś woli po niemiecku ). Po drugie: Membrany są na 2-letniej gwarancji. Po trzecie i chyba najważniejsze: cena całego procederu, z przesyłką, wpłatami itp. itd. jest i tak o połowę tańsza od kupowania w Polsce. Co do przesyłki, koleś wysyła paczki priorytetowe ubezpieczone, podaje nam nr przewozowy, także na bieżąco możemy śledzić swoją paczkę na stronie Deutsche Post. Do mnie paczka dotarła po 2 dniach od nadania. Było szybciej, niż niejednokrotnie się to zdarza wewnątrz kraju Poza tym otrzymujemy specjalny klej do gumy i instrukcję na papierze, jak to zamontować. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o
Come on! |
|
|
|
|
sq8bwh [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-05-15, 22:21
|
|
|
W moim przypadku wszystko wskazywało na gaźniki (brudne, membrany i tp.) ale była winna cewka WN i szukam jednej szt. Podstawiałem z innej VT500 i było OK. Chętnie kupię jeśli ktoś ma.. Pozdrawiam |
|
|
|
|
|