/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Dławienie na niskich obrotach
Autor Wiadomość
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2009-04-21, 11:54   

Pawel_RDE napisał/a:
sprawdziłem wg Waszych sugestii oraz pomierzyłem układ zapłonowy i wszystko jest w porządku. wymieniłem świece i dalej tak samo. Podejrzewam że jest tu problem z gaźnikami. Zainteresowała mnie też jedna rzecz przy kraniku. Oprócz króćca gdzie podłącza się przewód do tylnego cylindra (do membrany kranika) jest z króciec po wewnętrznej stronie skierowany w kierunku silnika i nie mam tam podłączonego żadnego przewodu. Tak ma być czy musi być to podłączone gdzieś do gaźników i do czego to służy?


Zdaje się, że to jest króciec do synchronizacji - ale nie jestem pewien - Cezar, zweryfikujesz? Ja bym na Twoim miejscu sprawdził dysze niskich obrotów, przeczyścił gaźnik i kranik i zmienił na ciaśniej siedzący przewód podciśnienia kranik-cylinder.
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2009-04-21, 12:15   

Pawel_RDE napisał/a:
sprawdziłem wg Waszych sugestii oraz pomierzyłem układ zapłonowy i wszystko jest w porządku. wymieniłem świece i dalej tak samo. Podejrzewam że jest tu problem z gaźnikami. Zainteresowała mnie też jedna rzecz przy kraniku. Oprócz króćca gdzie podłącza się przewód do tylnego cylindra (do membrany kranika) jest z króciec po wewnętrznej stronie skierowany w kierunku silnika i nie mam tam podłączonego żadnego przewodu. Tak ma być czy musi być to podłączone gdzieś do gaźników i do czego to służy?


Do kranika podłączasz tylko i wyłącznie przewód podciśnienia do głowicy i przewód paliwowy do gaźników.
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Pawel_RDE 


Motocykl: VT 500 C '85
Wiek: 43
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 136
Skąd: Dębica
Wysłany: 2009-04-21, 15:32   

na rozkręcenie gaźnika nie czuję się na siłach. Chyba skorzystam z pomocy serwisu. Straszą mnie , że może to być wina dziurawch membran w gaźnikach. Miał ktoś z Was takie uszkodzenie?
 
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2009-04-21, 15:39   

Pawel_RDE napisał/a:
na rozkręcenie gaźnika nie czuję się na siłach. Chyba skorzystam z pomocy serwisu. Straszą mnie , że może to być wina dziurawch membran w gaźnikach. Miał ktoś z Was takie uszkodzenie?


Tu się nie ma co czuć - ściągasz bak, zdejmujesz "słonia" od powietrza, zdejmujesz gaźniki i odkręcasz te chromowane pokrywki (byle ostrożnie, żeby sprężyna nie strzeliła). I masz membrany na wierzchu i możesz je obejrzeć :-)
 
 
Divastion 
Dawid


Motocykl: GS 11
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 1239
Skąd: Jeżowe
Wysłany: 2009-04-21, 15:46   

Ja mam aktualnie uszkodzone membrany :lol: także, jakby co... służę pomocą :-D Chłopie, nawet się nie zastanawiaj, tylko sam się zabieraj za sprawdzenie gaźników. WSZYSTKO masz opisane przez Cezara tutaj jak na dłoni :lol:
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o


Come on!
 
 
 
Pawel_RDE 


Motocykl: VT 500 C '85
Wiek: 43
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 136
Skąd: Dębica
Wysłany: 2009-04-22, 21:22   

Divastion napisał/a:
Ja mam aktualnie uszkodzone membrany :lol: także, jakby co... służę pomocą :-D Chłopie, nawet się nie zastanawiaj, tylko sam się zabieraj za sprawdzenie gaźników. WSZYSTKO masz opisane przez Cezara tutaj jak na dłoni :lol:




może i banalnie proste i wystarczy poświęcić troche wiecej czasu i uwagi, ale motocykl mam od miesiąca a głód związany z jazdą na motorze nie zaspokojony (2-wu letnia przerwa) i nie chciałbym na początek sezonu coś spartolić .Po drugie czasem za bardzo też nie dysponuję. Zawiozłem do serwisu w Rzeszowie. Dzisiaj dzwonią, że gotowy i podobno zrobili. Diagnoza - pływak rozwalony. Szczegółów nie znam. Jutro pojdę, dowiem się i opiszę.

Pozdrawiam
 
 
 
Pawel_RDE 


Motocykl: VT 500 C '85
Wiek: 43
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 136
Skąd: Dębica
Wysłany: 2009-04-24, 09:36   

Jak wspominałem główną przyczyną bolączek mojej Shadowki był gaźnik i rozklejony w nim pływak. Motor zbiera się przy każdym zakresie obrotów. Teraz działa dobrze, ale mechanik stwierdził, że gaźnik jest już mocno wyeksploatowany i żebym powoli szukał zastępczego do regeneracji.
 
 
 
Pawel_RDE 


Motocykl: VT 500 C '85
Wiek: 43
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 136
Skąd: Dębica
Wysłany: 2009-04-28, 16:28   

Czy gaźnik z vt500e jest taki sam jak z vt500c?
 
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2009-04-28, 16:52   

To zależy od wersji.. w różnych wersjach VT500C są też różne gaźniki, ale prawdopodobieństwo, że są takie same jest spore, gdzieś kiedyś opisałem w jakich modelach jakie są gaźniki, zobacz w informacjach w dziale VT500
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Pawel_RDE 


Motocykl: VT 500 C '85
Wiek: 43
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 136
Skąd: Dębica
Wysłany: 2009-04-29, 14:54   

Lista gaźników:

6) Typy gaźników (symbole):

VT 500c 83 - D64A

VT 500c 84 - VD6HA (wersja na Kalifornię - VD6KA)

VT 500c 85 - VD6HC (wersja na Kalifornię - VD6LA)

VT 500c 86 - VD6HD (wersja na Kalifornię - VD6LB)

VT 500ft 83 - VD6HA

VT 500ft 84 - VD6JA (wersja na Kalifornię - VD6LA)

VT 500e - VD6UA



wg listy wychodzi , że ja orginalnie powinienem mieć VD6HC lub VD6LA, mam na oku zakup gaźnika z VT500e, wiec może tam być VD6UA. Ciekawi mnie w czym dokładnie różnią się te gaźniki i na co te zmiany mają wpływ w jeździe motocyklem?
 
 
 
sq8bwh
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-07, 15:25   

A może ktoś wie gdzie i za ile można dostać membrany do gaźników VT500C z 83r.
 
 
Divastion 
Dawid


Motocykl: GS 11
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 1239
Skąd: Jeżowe
Wysłany: 2009-05-07, 15:36   

Jasne, już Ci mówię.



Jest pewien sklep w Niemczech, co trudni się sprzedażą części do gaźników różnych motocykli. Ostatnio ja też miałem problem z membranami, bo jak wiesz są one horrendalnie drogie. W serwisie liczą sobie ok. 700zł za 2. Jest na to sposób... Będąc dociekliwym znalazłem motorradbay ... Tak gdzieś w połowie listy masz MVT500C jest to właśnie ta membrana jakiej szukasz. Cena za 1sz. wynosi: 34.90€. Jak wymienić membranę masz opisane tutaj . Oglądnij sobie też wideo, jak to się robi: tutaj jest to wideo nr. 1 poniżej tytułu: 01. Montage von Libranen. Jeżeli byś miał jakieś wątpliwości co do samej wymiany membrany, to pytaj, chętnie Ci pomogę i odpowiem co i jak. :-)
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o


Come on!
 
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2009-05-07, 15:40   

Divastion napisał/a:
Jasne, już Ci mówię.



Jest pewien sklep w Niemczech, co trudni się sprzedażą części do gaźników różnych motocykli. Ostatnio ja też miałem problem z membranami, bo jak wiesz są one horrendalnie drogie. W serwisie liczą sobie ok. 700zł za 2. Jest na to sposób... Będąc dociekliwym znalazłem motorradbay ... Tak gdzieś w połowie listy masz MVT500C jest to właśnie ta membrana jakiej szukasz. Cena za 1sz. wynosi: 34.90€. Jak wymienić membranę masz opisane tutaj . Oglądnij sobie też wideo, jak to się robi: tutaj jest to wideo nr. 1 poniżej tytułu: 01. Montage von Libranen. Jeżeli byś miał jakieś wątpliwości co do samej wymiany membrany, to pytaj, chętnie Ci pomogę i odpowiem co i jak. :-)


Takie same są do 1100????? Bo do 1100 mają tylko do VF
 
 
Divastion 
Dawid


Motocykl: GS 11
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 1239
Skąd: Jeżowe
Wysłany: 2009-05-07, 15:58   

Mateusz napisał/a:
Divastion napisał/a:
Jasne, już Ci mówię.



Jest pewien sklep w Niemczech, co trudni się sprzedażą części do gaźników różnych motocykli. Ostatnio ja też miałem problem z membranami, bo jak wiesz są one horrendalnie drogie. W serwisie liczą sobie ok. 700zł za 2. Jest na to sposób... Będąc dociekliwym znalazłem motorradbay ... Tak gdzieś w połowie listy masz MVT500C jest to właśnie ta membrana jakiej szukasz. Cena za 1sz. wynosi: 34.90€. Jak wymienić membranę masz opisane tutaj . Oglądnij sobie też wideo, jak to się robi: tutaj jest to wideo nr. 1 poniżej tytułu: 01. Montage von Libranen. Jeżeli byś miał jakieś wątpliwości co do samej wymiany membrany, to pytaj, chętnie Ci pomogę i odpowiem co i jak. :-)


Takie same są do 1100????? Bo do 1100 mają tylko do VF




Do Vt 1100 idą takie: na samym dole oznaczone jako: MVF1100



Ogólnie to bardzo polecam kupowanie membran właśnie tam. Po pierwsze: koleś jest w porządku i można się z nim szybko skontaktować (pisać po angielsku, nooo chyba, że ktoś woli po niemiecku :-) ). Po drugie: Membrany są na 2-letniej gwarancji. Po trzecie i chyba najważniejsze: cena całego procederu, z przesyłką, wpłatami itp. itd. jest i tak o połowę tańsza od kupowania w Polsce. Co do przesyłki, koleś wysyła paczki priorytetowe ubezpieczone, podaje nam nr przewozowy, także na bieżąco możemy śledzić swoją paczkę na stronie Deutsche Post. Do mnie paczka dotarła po 2 dniach od nadania. :-) Było szybciej, niż niejednokrotnie się to zdarza wewnątrz kraju :-D Poza tym otrzymujemy specjalny klej do gumy i instrukcję na papierze, jak to zamontować.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o


Come on!
 
 
 
sq8bwh
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-15, 22:21   

W moim przypadku wszystko wskazywało na gaźniki (brudne, membrany i tp.) ale była winna cewka WN i szukam jednej szt. Podstawiałem z innej VT500 i było OK. Chętnie kupię jeśli ktoś ma.. Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM