Mam taki problem, podczas ruszenia na spod prawie każdych świateł
czy skrzyżowań przerywa i przydusi potem strzeli parę razy w rurę i jak złapie to już normalnie jedzie. Poza tym moto chodzi bez zarzutu jest moc i spalanie też niskie. Co to może być?
Odpowiedz do tematu
: Przerywa podczas ruszania.
:
Ojciec - to brzmi dumnie!!!
Sprawdź gumowe elementy w kraniku a najlepiej wymień... Jest podciśnieniowy i w przypadku zużytych elementów u mnie był podobny objaw....
Ojciec - to brzmi dumnie!!!
: Re: Przerywa podczas ruszania.
Najsampierw wyszczotkuj porządnie .swiece , przy okazji odnotować kolor nalotu
Dziam napisał/a: |
Mam taki problem, podczas ruszenia na spod prawie każdych świateł
czy skrzyżowań przerywa i przydusi potem strzeli parę razy w rurę i jak złapie to już normalnie jedzie. Poza tym moto chodzi bez zarzutu jest moc i spalanie też niskie. Co to może być? |
Najsampierw wyszczotkuj porządnie .swiece , przy okazji odnotować kolor nalotu
:
Zapewne trochę za mało paliwa dostaje
Jak powoli odkręcisz gaz to jest ok?
Jak powoli odkręcisz gaz to jest ok?
:
i przy wyższych obrotach jest większe podciśnienie które daje radę otwierać kranik.
bart1973 napisał/a: |
Sprawdź gumowe elementy w kraniku a najlepiej wymień... Jest podciśnieniowy i w przypadku zużytych elementów u mnie był podobny objaw.... |
i przy wyższych obrotach jest większe podciśnienie które daje radę otwierać kranik.
:
Jak powoli odkręcam to też, przerwie i strzeli i chodzi dalej ok. Sprawdzę kranik i świece na początek jak koledzy wyżej pisali 🙂 a jeszcze pytanie czy trzeba wyciągać kranik z baku?
Marecki napisał/a: |
Zapewne trochę za mało paliwa dostaje
Jak powoli odkręcisz gaz to jest ok? |
Jak powoli odkręcam to też, przerwie i strzeli i chodzi dalej ok. Sprawdzę kranik i świece na początek jak koledzy wyżej pisali 🙂 a jeszcze pytanie czy trzeba wyciągać kranik z baku?
:
Nie tylko kranik a przede wszystkim cienki przewód podciśnienia. W pozycji pri kranika przelew jest na stale
:
Świece sprawdzone nie usmolone, po kolorze widać że dobrze spalają ( w tamte wakacje były nowe założone) w kraniku patrzyłem tylko filterek ten od spodu i było czysto. Co do membrany to trzeba ściągać kranik z baku ? Paliwo spuszczać czy wystarczy na off wziąć i można rozkręcić?
:
Jak przekręcisz na off to możesz rozkręcić śmiało kranik.
Demontować go nie musisz.
Demontować go nie musisz.
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
:
Kranik sprawdzony membrany wyglądały ok, ale dla świętego spokoju wymieniłem. Przerywanie nie znikło. Coś mnie tchnęło i sprawdziłem filtr powietrza 🙂 był trochę brudny i jakby tłusty. Po wymianie filtra moto śmiga jak nowe 😁 dzięki za pomoc 🍺
:
Filtr powietrza masz oryginalnie z gąbki, którą się nasącza olejem.
:
Odpowiedz do tematu
Filtr mam wkład na 3 śrubki hfa1505. No najważniejsze że działa wszystko 😁