Odpowiedz do tematu
:
A ta łezka, to C2, czyli custom 2 (barwny), czyli jaka zauważyłeś patriotyczny. Ja mam czarny c.
Zamek1200 napisał/a: |
taka jak moja, najładniejsze malowanie i w dodatku patriotyczne |
A ta łezka, to C2, czyli custom 2 (barwny), czyli jaka zauważyłeś patriotyczny. Ja mam czarny c.
:
ta łezka to deluxe, oznaczenie custom jest również w wersjach jednobarwnych,
tylko nie pamiętam czy napis brzmi: custom v2 czy custom c2,
dlatego o oznaczenie c2 nie spieram się.
reczek napisał/a: | ||
A ta łezka, to C2, czyli custom 2 (barwny), czyli jaka zauważyłeś patriotyczny. Ja mam czarny c. |
ta łezka to deluxe, oznaczenie custom jest również w wersjach jednobarwnych,
tylko nie pamiętam czy napis brzmi: custom v2 czy custom c2,
dlatego o oznaczenie c2 nie spieram się.
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
[quote="MARQ"]
ta łezka to deluxe, oznaczenie custom jest również w wersjach jednobarwnych,
tylko nie pamiętam czy napis brzmi: custom v2 czy custom c2,
dlatego o oznaczenie c2 nie spieram się.[/quot
Chyba tylko bak jest dwubarwny, no może jeszcze błotniki.
Marq, jak widać ty masz W profilu czarna custom jc29.
Wszystkie shadow 125 sa c, czyli custom, a jeden rocznik był też C2, custom dwubarwny, bodaj jc31, tzn także jednobarwny w tym roczniku występował. Od "liftu" nie ma napisu z słowem custom, tylko przed 2000r jak twoja miały bodaj custom v2, skoro model to de facto vt(win), to wiadomo i widać że V2 a nie np 4, no chyba że 4v ale to o co innego chodzi.
Dekoder Vin też nie ma nazwy wersji np. deluxe, to może tylko zwyczajowa nazwa.
Inaczej jest z większymi, np. vt750c2, to a.c.e. a nie aero, spirit, phantom, classic, itd.
Źródło oryg czuli Ang wiki pedia. Tłumaczenie na pl jest niedostateczne.
reczek napisał/a: | ||
A ta łezka, to C2, czyli custom 2 (barwny), czyli jaka zauważyłeś patriotyczny. Ja mam czarny c. |
ta łezka to deluxe, oznaczenie custom jest również w wersjach jednobarwnych,
tylko nie pamiętam czy napis brzmi: custom v2 czy custom c2,
dlatego o oznaczenie c2 nie spieram się.[/quot
Chyba tylko bak jest dwubarwny, no może jeszcze błotniki.
Marq, jak widać ty masz W profilu czarna custom jc29.
Wszystkie shadow 125 sa c, czyli custom, a jeden rocznik był też C2, custom dwubarwny, bodaj jc31, tzn także jednobarwny w tym roczniku występował. Od "liftu" nie ma napisu z słowem custom, tylko przed 2000r jak twoja miały bodaj custom v2, skoro model to de facto vt(win), to wiadomo i widać że V2 a nie np 4, no chyba że 4v ale to o co innego chodzi.
Dekoder Vin też nie ma nazwy wersji np. deluxe, to może tylko zwyczajowa nazwa.
Inaczej jest z większymi, np. vt750c2, to a.c.e. a nie aero, spirit, phantom, classic, itd.
Źródło oryg czuli Ang wiki pedia. Tłumaczenie na pl jest niedostateczne.
:
model code - production year
VT125C-X - 1999
VT125C-Y - 2000
VT125C-1 - 2001/2002
VT125C-21 - 2001/2002
VT125C-3 - 2003
VT125C-4 - 2004 to 2007
wersja VT125C-21 to jest właśnie ta dwukolorowa, tzw. c2, czyli de luxe.
jakoś tak to podrzuca m.in. haynes czy fińskie źródło
VT125C-X - 1999
VT125C-Y - 2000
VT125C-1 - 2001/2002
VT125C-21 - 2001/2002
VT125C-3 - 2003
VT125C-4 - 2004 to 2007
wersja VT125C-21 to jest właśnie ta dwukolorowa, tzw. c2, czyli de luxe.
jakoś tak to podrzuca m.in. haynes czy fińskie źródło
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
Gratulacje, bezpiecznej jazdy
Jest: Yamaha Stratoliner XV1900
Był: Honda VTX 1300S, Honda Shadow VT750 C4, Honda Shadow VT125, Romet Chart 50...
Był: Honda VTX 1300S, Honda Shadow VT750 C4, Honda Shadow VT125, Romet Chart 50...
: C2 vs deluxe
Tak na początek to powinienem był zacząć od gratulacji, stąd spóźnione nieco, ale zawsze: gratuluję.
Do marq, zgoda zatem, że jeden rocznik był c2, te dwubarwne, polecam też to źródło fińskie. M.in. tam opisane jest bardzo dokladnie, że np. tylko c2 wychodziły na dunlopach, a inne, czyli c, na bridgestone'ach. Ktoś może kto ma lub wie nr. Oryginałów (custom oryginał, a to mi się udało, taki nie przerobiony, czy też stock=fabryczny, jeśli o nich tak można pisać) może nas oświeci i powie czym jeszcze c2 różni się od c?
Do marq, zgoda zatem, że jeden rocznik był c2, te dwubarwne, polecam też to źródło fińskie. M.in. tam opisane jest bardzo dokladnie, że np. tylko c2 wychodziły na dunlopach, a inne, czyli c, na bridgestone'ach. Ktoś może kto ma lub wie nr. Oryginałów (custom oryginał, a to mi się udało, taki nie przerobiony, czy też stock=fabryczny, jeśli o nich tak można pisać) może nas oświeci i powie czym jeszcze c2 różni się od c?
:
Odpowiedz do tematu
@Marq, przecież w sumie się nie kłócimy.
Sprawdziłem m.in. w Niemieckim ASO hondy, bo moja z tego rynku, że C2 od ć jeszcze różniły np. sakwy.
W C2 były nazwijmy je sakwy deluxe z pieczęciami hondy, zaś w pozostałych sakwy z wytłoczeniami logo shadow 125 i ćwiekami.
Sprawdzałem zgodność i do mojej niedeluxe wg Vin powinny być te z logo, które mnie się bardziej podobają.
lwg
Sprawdziłem m.in. w Niemieckim ASO hondy, bo moja z tego rynku, że C2 od ć jeszcze różniły np. sakwy.
W C2 były nazwijmy je sakwy deluxe z pieczęciami hondy, zaś w pozostałych sakwy z wytłoczeniami logo shadow 125 i ćwiekami.
Sprawdzałem zgodność i do mojej niedeluxe wg Vin powinny być te z logo, które mnie się bardziej podobają.
lwg