Odpowiedz do tematu
: Uciekające powietrze z kół
Czołem Kamraci, jakieś 300-400?km temu robiłem przegląd i gościu od razu zauważył, że jest mało powietrza w kołach. Dobił dość sporo, bo w przedniej oponie było tylko około 0,5 bara. Teraz jeździłem po okolicy i coś czułem jakby było mało. Przyciskałem oponę ale nie czuć było, aby brakowało powietrza. Podjechałem na stacje i: przód 0,5 Bara i tył 0,9. Jak jest u Was? Dlaczego tak ucieka i co może być powodem? Rozumiem jakbym zrobił niewyobrażalną ilość kilometrów, ale po 300?
:
Nie wiem kiedy wymieniałeś opony? Ale jak mają już swój" wiek to należy je wymienić - najlepiej na krótkie dedykowane do motocykli.
:
Witam!
Do wymiany zaworki a może i dętki.
Moto do serwisu tam,ogarną problem.
Do wymiany zaworki a może i dętki.
Moto do serwisu tam,ogarną problem.
Lepiej milczeć i być uważanym za idiotę niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.
:
Opon nie wymieniałem od kupna, czyli od roku bo są w dobrym stanie. Spróbuję w serwisie zostawić i niech się głowią. Jak nie pomoże to na nowy sezon pójdzie coś nowego. Dzięki : )
:
Zobacz na samej oponie ile ona ma lat.
Stan bieżnika to jedno a wiek opony to inna bajka
Stan bieżnika to jedno a wiek opony to inna bajka
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
:
dokladnie opona powyzej 6 lat to szrot
+ detka i zawor
Marecki266 napisał/a: |
Zobacz na samej oponie ile ona ma lat.
Stan bieżnika to jedno a wiek opony to inna bajka |
dokladnie opona powyzej 6 lat to szrot
+ detka i zawor
you're never too old to Rock'n Roll …
Jethro Tull
Jethro Tull
:
Ok, przekonaliście mnie :) na nowy sezon pójdzie nowy kapeć. Macie coś do polecenia? Teraz na tyle mam coś "metzeler"? Nie mam przy sobie moto i trudno sprawdzić.
:
Miałem z przodu METZEER i ponownie wymieniłem go na nowego i jestem adowolony
:
A skoro jesteśmy w temacie opon, to lepiej wybrać bezdętkowe czy dętkowe? Teraz jestem w kropce bo nawet nie wiem co mam w moto... Myślałem, że dobór opon jest łatwiejszy :)
:
A jakie koła,jak alumy to bezdętkowe.
Lepiej milczeć i być uważanym za idiotę niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.
:
Ok, napisane na oponach mam TUBELESS, więc obie bezdętkowe ;)
:
Ale jak są koła na sprychach,to musi być dętka,nawet w bezdętkowej.
Lepiej milczeć i być uważanym za idiotę niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.
:
Ooookej :D To tego nie wiedziałem, dzięki!
:
W VT 600 C są koła ze szprychami na które montujemy dętki i opony.
Do opon bezdętkowych, Tubelles można montować dętki. Natomiast opon dętkowych Tube Type nie można stosować do kół w których nie są przewidziane dętki.
Do opon bezdętkowych, Tubelles można montować dętki. Natomiast opon dętkowych Tube Type nie można stosować do kół w których nie są przewidziane dętki.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Odpowiedz do tematu
Jak miałem Hondę VT 600, to jeździłem na Pirelli Route MT 66 (przód i tył) - żadnych uwag.
https://www.oponeo.pl/opony/motocyklowe/pirelli
Po napompowaniu sprawdź organoleptycznie wentyle (czy nie schodzi).
https://www.oponeo.pl/opony/motocyklowe/pirelli
Po napompowaniu sprawdź organoleptycznie wentyle (czy nie schodzi).
Oby drzewa, z których zrobią nasze trumny, rosły jak najdłużej