Szukałem ale nie znalazłem.
Zrzuciłem koła w związku z wymianą opon i zastanawiam się nad serwisem kardana.
Olej - wiadomo
Smarowanie na wielowpuście koło/przekładnia - zrobię na dniach
Ale czy od strony silnika też coś należy przesmarować??
Jeśli tak to co, jak i czym.?
Oj wiosna idzie, idzie...
Odpowiedz do tematu
: serwis kardana
:
Cisza …..
Rozumiem więc że wielowpustu od strony skrzyni i krzyżaków nie ruszamy?
Rozumiem więc że wielowpustu od strony skrzyni i krzyżaków nie ruszamy?
:
Generalnie jest to bardzo podobny wielowypust jak ten w zabieraku przy tylnym kole. I powinien być smarowany smarem z zawartością MoS2. Jednakże nie wiem czy ktoś to robi ze względu na dość utrudniony dostęp. Serwisówki zalecają smarowanie wielowypustów krzyżaka przy jego demontażu. Jednakże nie znalazłem nigdzie jakiegoś sztywnego określenia co ile czasu powinno się to robić.
W_T_G napisał/a: |
Rozumiem więc że wielowpustu od strony skrzyni i krzyżaków nie ruszamy? |
Generalnie jest to bardzo podobny wielowypust jak ten w zabieraku przy tylnym kole. I powinien być smarowany smarem z zawartością MoS2. Jednakże nie wiem czy ktoś to robi ze względu na dość utrudniony dostęp. Serwisówki zalecają smarowanie wielowypustów krzyżaka przy jego demontażu. Jednakże nie znalazłem nigdzie jakiegoś sztywnego określenia co ile czasu powinno się to robić.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Odpowiedz do tematu
Dziękuję za info.