Witam.
wiem że temat był przerabiany nie raz ale mam pytanie.Jeśli z alternatora każy przewód ma przebicie na masę to znaczy że jest do wymiany?Wszyscy piszą że nie może być przebicia ale nie znalazłem co znaczy jeśli jednak jest. i co dalej?
Ogólnie małe ładowanie -około 12,5 V...
Pomoże ktoś?
Odpowiedz do tematu
: Ładowanie vt 1100 c
mlodydziad76...
:
Cześć
Ładowanie masz niskie bo prostownik się skończył... Raczej... To się zdarza .
Z prądnicy idzie napięcie przemienne, ważne jest , by między fazami było równe - kilkadziesiąt V Jak tak jest , to wadliwy jest prostownik ( pod akumulatorem, dostęp od dołu od tylnego koła).
Żeby go wyjąć trzeba min. zdemontować aku i jego koszyk . Są różne wersje na allegro, różnią się typami złącz i długością wiązek kabli. Więc przy zakupie uważaj.
Powodzenia!
Ładowanie masz niskie bo prostownik się skończył... Raczej... To się zdarza .
Z prądnicy idzie napięcie przemienne, ważne jest , by między fazami było równe - kilkadziesiąt V Jak tak jest , to wadliwy jest prostownik ( pod akumulatorem, dostęp od dołu od tylnego koła).
Żeby go wyjąć trzeba min. zdemontować aku i jego koszyk . Są różne wersje na allegro, różnią się typami złącz i długością wiązek kabli. Więc przy zakupie uważaj.
Powodzenia!
Z braterskim pozdrowieniem
Ksiądz
Ksiądz
:
Dzięki.
A co z przebiciem na masę?
A co z przebiciem na masę?
mlodydziad76...
:
Zmierz voltomierzem , czy masz napięcie przemienne między fazami ( każdą z osobna ) a masą motocykla. Wtedy poznasz odpowiedź na to pytanie...
Z braterskim pozdrowieniem
Ksiądz
Ksiądz
:
Jeśli przebija do masy to niema co mierzyć między fazami , uzwojenie do wymiany
:
Ale najpierw trzeba to zmierzyć ...
Ja optuję za uszkodzonym mostkiem prostownika...
Ja optuję za uszkodzonym mostkiem prostownika...
Z braterskim pozdrowieniem
Ksiądz
Ksiądz
:
Oczywiście te trzy żółte przewody od prądnicy muszą być do pomiaru odpięte od instalacji moto
:
Na dwóch na ssaniu mam około 35 a na jednym 11.
Na każdym kabelku jest przebicie na masę.
Na każdym kabelku jest przebicie na masę.
mlodydziad76...
:
Latem w czasie jazdy upaliły mi się kabelki w kostce zaraz za alternatorem.Może zrobiły zwarcie i stąd awaria?
mlodydziad76...
:
Uzwojenia w alternatorze są połączone razem , stąd zwarcie na każdym kabelku, trzeba przejrzeć kable, ale to raczej uzwojenie zwarło i jest do przewinięcia.
:
Ściągnął ktoś może części z USA?alternator kosztuje 33$...
mlodydziad76...
:
tak jak mówiłem na początku do wymiany i masz wiadomość na PW
:
http://www.shadow.org.pl/...opic.php?t=1266
... alternator do przewinięcia w Polsce.
Załatwiłem to z panem Januszem w ten sposób, że wysłałem mu mój uszkodzony, a on odesłał mi od razu naprawiony który miał na stanie. Szybka sprawa. :)
p.s. nawet nie trzeba oleju z motocykla spuszczać - wystarczy go mocno przechylić i można ściągać dekiel.
... alternator do przewinięcia w Polsce.
Załatwiłem to z panem Januszem w ten sposób, że wysłałem mu mój uszkodzony, a on odesłał mi od razu naprawiony który miał na stanie. Szybka sprawa. :)
p.s. nawet nie trzeba oleju z motocykla spuszczać - wystarczy go mocno przechylić i można ściągać dekiel.
Java 350 TS --> Honda VT 1100 C2 Sabre -- > Honda ST 1300 Pan European
:
Mój pacjent to VT600. Mam pytanie: Żeby sprawdzić sprawność uzwojenia to woltomierz ustawiony na prąd przemienny, podczepiamy kolejno pod każdy z trzech przewodów wychodzących z alternatora i masę motocykla? Czy podłączamy miernik łącząc go tylko między tymi trzema przewodami?
Ksiądz napisał/a: |
Zmierz voltomierzem , czy masz napięcie przemienne między fazami ( każdą z osobna ) a masą motocykla. Wtedy poznasz odpowiedź na to pytanie... |
Mój pacjent to VT600. Mam pytanie: Żeby sprawdzić sprawność uzwojenia to woltomierz ustawiony na prąd przemienny, podczepiamy kolejno pod każdy z trzech przewodów wychodzących z alternatora i masę motocykla? Czy podłączamy miernik łącząc go tylko między tymi trzema przewodami?
:
Odpowiedz do tematu
Napięcie mierzymy między żółtymi przewodami, z obciążeniem i bez. Przebicie do masy omomierzem między dowolny żółty kabelek i masę.