Odpowiedz do tematu
: Kierunkowskazy i podświetlenie tablicy w Sabre.
Witam, dzisiaj miała być pierwsza jazda moją Sabrina, niestety mam kłopot z podłączeniem kierunków i podświetlenia. Po podłączeniu kabli nic nie reaguje, Moto odpalone kierunkowskaz wbity a z tyłu po przykładaniu kierunkowskazu do kabli cisza. Jeśli chodzi o elektrykę jestem trochę zielony ixnie wiem gdzie szukać przyczyny. Może ktoś pomóc ??? Z góry dziękuję za pomoc.
:
W ogóle nic się nie odzywa? Nie słychać cykania przerywacza kierunkowskazów? Przód ani tył (lewy i prawy) się nie świecą?
Może być bezpiecznik przepalony, może być uszkodzony przerywacz, mogły także po zimie styki zaśniedzieć.
Może miałeś jakieś modzone LEDowe niesamowite kierunkowskazy, które nie koniecznie chcą współpracować z układem elektrycznym..?
Napisz coś więcej.
Może być bezpiecznik przepalony, może być uszkodzony przerywacz, mogły także po zimie styki zaśniedzieć.
Może miałeś jakieś modzone LEDowe niesamowite kierunkowskazy, które nie koniecznie chcą współpracować z układem elektrycznym..?
Napisz coś więcej.
-=ShadoW=-
:
Przed chwilą sprawdziłem dokładnie i miga tylko prawy przod, po wbiciu lewego też ciemność, ale dioda na kierownicy od kierunków miga, z tylu niestety ciemność...
: ...
Jeśli jesteś zielony z elektryki lepiej to oddaj komuś kto się zna.Może wyjść taniej.Bo jak sądzę multimetru lub zwykłego miernika nie masz?Sprawdź wszystkie konektory rurkowe w pobliżu.Potrafią nie łączyć,szczególnie na masach(wspólne)....
Na 100% mam już z górki...
:
Masa w Hondzie to zielony przewód
Kierunki mają pomarańczowy i niebieski.
U mnie fabrycznie kierunki są łączone z przodu w lampie. Przekaźnik jest pod kanapą i tam też jest łączenie wiązki, która idzie na tył pod tylnym chlapaczem.
Zacznij od sprawdzenia żarówek 25W.
Uwaga - przekaźnik i kontrolka "tyka wolno" ( co ok 1 s) jak obie żarówki w obwodzie - stronie są OK .
Jak szybciej ( 2x sek) to jedna żarówka jest przepalona.
Jak tam jest jednak wsio ok to otwórz na kierze przełącznik. Wyjmij go ( łączenie przy główce ramy) , rozbierz , wyczyść, przesmaruj i powinno być ok.
Kierunki mają pomarańczowy i niebieski.
U mnie fabrycznie kierunki są łączone z przodu w lampie. Przekaźnik jest pod kanapą i tam też jest łączenie wiązki, która idzie na tył pod tylnym chlapaczem.
Zacznij od sprawdzenia żarówek 25W.
Uwaga - przekaźnik i kontrolka "tyka wolno" ( co ok 1 s) jak obie żarówki w obwodzie - stronie są OK .
Jak szybciej ( 2x sek) to jedna żarówka jest przepalona.
Jak tam jest jednak wsio ok to otwórz na kierze przełącznik. Wyjmij go ( łączenie przy główce ramy) , rozbierz , wyczyść, przesmaruj i powinno być ok.
Z braterskim pozdrowieniem
Ksiądz
Ksiądz
:
Odpowiedz do tematu
Zakupiony już kontakt spray, dzisiaj zaczynam walkę, dzięki za podpowiedź. Jeśli nie uda się samemu to warsztat umówiony na 7 maja.