/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
VT 750 c nie odpala na gorącym silniku
Autor Wiadomość
Suffering 
Suffering

Motocykl: Honda Shadow VT750
Dołączył: 22 Kwi 2018
Posty: 6
Skąd: Józefów
Wysłany: 2018-04-23, 14:22   

Leo napisał/a:
Suffering napisał/a:
Podbijam - no i ?
Mam identyczne problemy.

hej ;-) czy to Ty Kolego rozmawiałeś z nami wczoraj w Zrywie?widzę że skorzystałeś z rady i zarejestrowałeś się na forum.
Mam nadzieję że koledzy Ci pomogą ;-)

ps. sprawdzałem, że Honda odjechała wiec cieszę że dojechałaś o własnych siłach do domu
gdybyś sobie nie poradził polecam mechanika o którym mówiłem kilku z nas serwisuje u niego maszyny ;-)



Odjechała po ok. 50min chłodzenia. Już się kontaktowałem z człowiekiem, w środę zaprowadzam. Dzięki za pomoc !
 
 
Suffering 
Suffering

Motocykl: Honda Shadow VT750
Dołączył: 22 Kwi 2018
Posty: 6
Skąd: Józefów
Wysłany: 2018-04-23, 14:24   

marcin k napisał/a:
kręci i nie odpala to w jakim sensie nie reaguje na naciśnięcie startera? określ się


1. Nie chce odpalać na gorącym - rozrusznik kręci
2 nie reaguje na naciśnięcie startera, sporadycznie, ale zauważyłem że najczęściej dzieje się to w powiązaniu z pkt 1 - czyli jak jest gorący

Wydaje mi się, że dość dokładnie się określiłem :-P
 
 
PJKOS 

Motocykl: vt750dc szpyryt 2007r.
Wiek: 39
Dołączył: 28 Kwi 2015
Posty: 32
Skąd: małopolskie
  Wysłany: 2018-04-24, 06:56   

miałem problem z brakiem reakcji na naciśnięcie startera - lampy przygasały (wersja usa) a rozrusznik nie kręcił. Problemem u mnie były zaśniedziałe styki elektryczne i brud. Poleciałem po kablach porozpinałem wszystkie styki, czyszczonko jakiś tam środek do styków elektrycznych, potem rozebrałem starter na kierownicy miedziane styki przeczyściłem benzyna ekstrakcyjną i także potraktowałem środkiem do styków elektrycznych.
Wydaje mi się, że nie ma uproś i jeśli ma być zrobione porządnie to trzeba przebyć tę drogę :)
Mam na myśli drogę od aku do przycisku i od przycisku do przekaźnika i od przekaźnika do rozrusznika. Smutne jest to że trzeba ja przejść na piechtę :-/
 
 
Suffering 
Suffering

Motocykl: Honda Shadow VT750
Dołączył: 22 Kwi 2018
Posty: 6
Skąd: Józefów
Wysłany: 2018-04-24, 20:40   

jutro oddaję do magika
wczoraj pierwszy raz w tym sezonie nie odpalił mi na zimnym....także może po prostu akumulator jest za słaby i nie dawał rady na gorącym - a teraz i na zimnym dał dupy

Co do przycisku, pewnie masz rację.
Dam znać co było przyczyną jak tylko do mnie wróci.
 
 
Shrek 

Motocykl: Shadow vt750 84 (po Marudzie;)
Dołączył: 15 Lip 2014
Posty: 133
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-06-05, 10:45   

Jak już się dowiesz to daj znać co.

U mnie był problem po kolei z całą elektryką.

Najpierw wymieniłem akku i palił bez problemu. Potem znów przestał i okazało się zę zwarcia na rozruszniku. W międzyczasie pare razy rozładowałem akku próbą odpalania i na końcu padł alternator. Teraz wszystko nowe i w zasadzie pali bez problemi, ale i tak czasem na ciepłym muszę dwa razy zakręcić. Widać starsze gaźniki tak mają i już.

Shrek
 
 
Suffering 
Suffering

Motocykl: Honda Shadow VT750
Dołączył: 22 Kwi 2018
Posty: 6
Skąd: Józefów
Wysłany: 2018-06-05, 12:41   

Cześć,
1 wizyta u mechanika : wyregulowal gaźniki miało być super ale nie bylo

2 wizyta: czyszczenie garów, regulacja, wymiana zaworkow iglicowych, dopiecie przy module jakiegos przewodu

Teraz pali jak wariat, nie mówię hop bo testuje dopiero ok. 2tyg ale nie zajęknął się ani razu od tamtej pory.
 
 
wirus 

Motocykl: Honda Shadow vt 700c 84r
Wiek: 43
Dołączył: 30 Lip 2017
Posty: 63
Skąd: Kuj-Pom
Wysłany: 2018-06-05, 19:59   

Możesz popatrzeć lub zapytać co to za przewód został dopięty i do czego służy - jakie jest jego przeznaczenie.
 
 
Suffering 
Suffering

Motocykl: Honda Shadow VT750
Dołączył: 22 Kwi 2018
Posty: 6
Skąd: Józefów
Wysłany: 2018-06-06, 07:42   

Jaki by nie był, trzeba sprawdzic każdy czy dobrze styka, czy nie jest zasniedzialy. To motocykl z 1986r.
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1176
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2018-06-07, 15:51   

Kolegom chodziło raczej o to gdzie ten przewód jest wpięty w moduł i gdzie jest podłączony na drugim końcu. To że przewody sprawdzić trzeba to rzecz oczywista ale skoro twój mechanik zastosował jakiś patent który usprawnił i wykluczył ta popularna w tych modelach usterkę daj znać jak to jest zrobione skoro się sprawdza. Najlepiej jak byś cyknal fotkę na jednym i drugim końcu tego tajemniczego kabelka😎
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM