Odpowiedz do tematu
: Problem z jedynką
Witam, mam problem z wbijaniem 1 biegu na jesieni przestał wchodzić 1 bieg jak było zimno, zawsze wchodził z małym zgrzytem ale jak było zimno przeształ wchodzić całkowicie, teraz na wiosnę czasem wchodzi, b rzadko, zazwyczaj go nie ma, po czym wejdzie, co o tym myśleć?
:
Ustaw dobrze cięgno zmiany biegów bo może blokować o obudowę silnika lub set
:
Taki objaw najczęściej powoduje zbyt duży luz na lince sprzęgła, zbyt gęsty olej, wytarte płytki sprzęgła. Pojedynczo lub w dowolnej kombinacji.
:
Luzu praktycznie nie ma, nowiutki olej syntetyczny oraz wymienione sprzęgło EBC. i właśnie nie wiem co może być innego?
AMarek napisał/a: |
Taki objaw najczęściej powoduje zbyt duży luz na lince sprzęgła, zbyt gęsty olej, wytarte płytki sprzęgła. Pojedynczo lub w dowolnej kombinacji. |
Luzu praktycznie nie ma, nowiutki olej syntetyczny oraz wymienione sprzęgło EBC. i właśnie nie wiem co może być innego?
:
A jak zakładałeś tarcze to ostatnia ta najmniejsza była założona w dobrą stronę? Luz linki sprzęgła musi być!!! Najlepiej tak ja wyreguluje żebyś na końcu klamki był ok 1 cm ruchu końca klamki zanim zacznie brać i powinno być ok. Luź na klamce/lince musi być bo inaczej nowe tarcze szlak trafi w moment jak się rozgrzeją bo bedacaly czas pracowały na przekładkach!
:
Chodzi mi o sytuację gdy uruchamiamy silnik na luzie, próbujemy włączyć jedynkę i włącza się z szarpnięciem lub zgrzyta i nie wchodzi, to wskazuje na sprzęgło, płytki sprzęgła sklejają się i sprzęgło nie jest rozłączone. Jeżeli ciągnie na każdym biegu to może płytki są krzywe lub zacinają się w koszu.
:
to akurat jest ok
to nie jest ok
Odpowiedz do tematu
AMarek napisał/a: |
włącza się z szarpnięciem |
to akurat jest ok
AMarek napisał/a: |
lub zgrzyta i nie wchodzi |
to nie jest ok