Dzięki Panowie. Na to liczę, w sumie skoro są zalecane, a dętkowej wersji nie ma, to dlaczego miałoby być źle.
Szerokości!
Odpowiedz do tematu
:
:
Biały flamaster olejowy do opon i jazda
Stawhen napisał/a: |
A czy ktoś z was rozeznawał się w temacie opon z białym bokiem. Od jakiegoś czasu choruję na nie i szukam, ale bez pozytywnych efektów. Nie ma generalnie w standardowych rozmiarach.
Jakieś rady? Czy są w ogóle? Gdzie? za ile? |
Biały flamaster olejowy do opon i jazda
:
A co szerszego na tył moglibyście polecić ?!?
"Bądź takim rodzajem człowieka, że gdy twoja stopa dotyka rano podłogi, diabeł w piekle mówi: Ooo kur%a, wstał ... " Dwayne Johnson
:
Co do białych pasów to może to;
https://www.farbyjachtowe...0-5l-p-429.html
Flexi gummi farbe to jednoskładnikowa, bardzo elastyczna farba o doskonałej przyczepności, która nadaje się do bezpośredniego malowania neoprenu, hypalon i innych podobnych materiałów z których wykonane są łodzie pneumatyczne. Może być także używana na inne elastyczne powierzchnie jak winyl, skóra, guma, itp.
Sposób stosowania:
Odtłuścić starannie malowane podłoże, zmatowić papierem średniej grubości P120-P240, a następnie ponownie odtłuścić i odpylić. Następnie można nałożyć dwie warstwy farby za pomocą pędzla malując zawsze w jednym kierunku (nie tam i z powrotem). Drugą warstwę należy nałożyć 6 godzin po pierwszej. Szlifowanie między warstwami nie jest konieczne. Farby nie należy nakładać zbyt grubo. Czas całkowitego schnięcia powłoki 10 godzin. W czasie malowania łódź powinna być napompowana do normalnego ciśnienia roboczego. Składając ponton należy użyć talku.
Opakowanie; puszka 0,5 L.
Kolor; Biały
Tutaj masz takiego luźnego linka:
http://jaguarclubpoland.n...p?topic=23362.0
Ja to kupiłem ale czekam na ciepło.
https://www.farbyjachtowe...0-5l-p-429.html
Flexi gummi farbe to jednoskładnikowa, bardzo elastyczna farba o doskonałej przyczepności, która nadaje się do bezpośredniego malowania neoprenu, hypalon i innych podobnych materiałów z których wykonane są łodzie pneumatyczne. Może być także używana na inne elastyczne powierzchnie jak winyl, skóra, guma, itp.
Sposób stosowania:
Odtłuścić starannie malowane podłoże, zmatowić papierem średniej grubości P120-P240, a następnie ponownie odtłuścić i odpylić. Następnie można nałożyć dwie warstwy farby za pomocą pędzla malując zawsze w jednym kierunku (nie tam i z powrotem). Drugą warstwę należy nałożyć 6 godzin po pierwszej. Szlifowanie między warstwami nie jest konieczne. Farby nie należy nakładać zbyt grubo. Czas całkowitego schnięcia powłoki 10 godzin. W czasie malowania łódź powinna być napompowana do normalnego ciśnienia roboczego. Składając ponton należy użyć talku.
Opakowanie; puszka 0,5 L.
Kolor; Biały
Tutaj masz takiego luźnego linka:
http://jaguarclubpoland.n...p?topic=23362.0
Ja to kupiłem ale czekam na ciepło.
Dziś zrobię to , czego innym się nie chce . Jutro zrobię to , czego inni nie będą w stanie ....
:
Wrócę do tematu różnicy między bezdętkową ,a dętkową oponką .Miałem podobny dylemat ,bo wybór w interesującym mnie rozmiarze był większy w bezdętkach ,ale znalazłem w końcu dętkową z dunlopa i jak przyszła to porównałem ją ze starą bez ... ,ale z innego moto i znalazłem jeszcze jedną różnicę .Otóż w środku opony są takie ryfle ,pręgi ( chyba wzmocnienia?) ,a w dętkowej są one tylko po bokach ,a potem ( w środku) płaska guma . Raczej nie powinno to mieć większego znaczenia ,ale zauważyłem to piszę .
:
150/90/15 wejdzie ?
a może 160/80/15 ???
na tył oczywiście ;)
a może 160/80/15 ???
na tył oczywiście ;)
"Bądź takim rodzajem człowieka, że gdy twoja stopa dotyka rano podłogi, diabeł w piekle mówi: Ooo kur%a, wstał ... " Dwayne Johnson
:
podbijam ...
kyniu napisał/a: |
150/90/15 wejdzie ? a może 160/80/15 ??? na tył oczywiście ;) |
podbijam ...
"Bądź takim rodzajem człowieka, że gdy twoja stopa dotyka rano podłogi, diabeł w piekle mówi: Ooo kur%a, wstał ... " Dwayne Johnson
:
Kolego nie kombinuj z kapciami bo ten motorek z miejsca nie ruszy a spalanie będziesz na godziny mierzył a nie na przebieg. Taka jak w oryginale jest najlepsza. Pamiętaj o tym że szerszą opona to większy ciężar, tarcie, opory a twój łańcuch nie jest z tytanu i może sporo szkody zrobić jak się zerwie przy ruszaniu...
:
oryginalny rozmiar to 130/90-15 150 szeroka ci nie wejdzie
"...kupiłem a mówią, że nie kupisz miłości "
:
Dodam, ze rozmiar (szerokość) opony jest również ściśle powiązana z wagą pojazdu.
Im szersza tym mniejszy nacisk na 1 cm2
Im mniejszy nacisk tym mniejsza przyczepność.
Im mniejsza przyczepność tym.... no właśnie
Im szersza tym mniejszy nacisk na 1 cm2
Im mniejszy nacisk tym mniejsza przyczepność.
Im mniejsza przyczepność tym.... no właśnie
:
A może różnica polega na tym, że jedna jest radialna, a druga diagonalna
powolny napisał/a: |
Wrócę do tematu różnicy między bezdętkową ,a dętkową oponką .Miałem podobny dylemat ,bo wybór w interesującym mnie rozmiarze był większy w bezdętkach ,ale znalazłem w końcu dętkową z dunlopa i jak przyszła to porównałem ją ze starą bez ... ,ale z innego moto i znalazłem jeszcze jedną różnicę .Otóż w środku opony są takie ryfle ,pręgi ( chyba wzmocnienia?) ,a w dętkowej są one tylko po bokach ,a potem ( w środku) płaska guma . Raczej nie powinno to mieć większego znaczenia ,ale zauważyłem to piszę . |
A może różnica polega na tym, że jedna jest radialna, a druga diagonalna
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
Trochę niektórzy naciągają fakty.
Opona szersza nie zjada Bóg wie ile paliwa. Dołożenie sakw więcej waży niż różnica w wadze opon.
Nie wpływa też jakoś drastycznie na bezpieczeństwo - inaczej nikt nie przerabiałby motocykli.
Spadnie na pewno prędkość - przy 125 nawet 5 czy 10% to sporo, a co nie ma takiego znaczenia przy np. 750.
Bardziej problematyczne jest natomiast włożenie takiej opony - w większości motocykli wiąże się to z różnego rodzaju przeróbkami, głównie ramy.
Opona szersza nie zjada Bóg wie ile paliwa. Dołożenie sakw więcej waży niż różnica w wadze opon.
Nie wpływa też jakoś drastycznie na bezpieczeństwo - inaczej nikt nie przerabiałby motocykli.
Spadnie na pewno prędkość - przy 125 nawet 5 czy 10% to sporo, a co nie ma takiego znaczenia przy np. 750.
Bardziej problematyczne jest natomiast włożenie takiej opony - w większości motocykli wiąże się to z różnego rodzaju przeróbkami, głównie ramy.
: inny rozmiar do shadow 125
Koledzy dostałem od brata nową oponę metzeler na tył o rozmiarze 150/80/15, czy będzie pasowała? oryginalnie stara opona ma rozmiar 130/90-15, czy ktoś z Was zakładał inne opony jak są oryginalnie? może pytanie banalne ale czy szerokość większa o 2 cm i niższa o 1 cm będzie miało jakieś znaczenie w prowadzeniu moto?
qubal1
:
pytanie bardziej czy się ładnie zmieści w błotniku.
tam od środka błotnika jest m.in. rama, nie wiem ile jest miejsca wolnego na manewry z szerokością opony..musisz zdjąć - unieść błotnik i sprawdzić albo ktoś inny jak ma rozebrany tył akurat.
tam od środka błotnika jest m.in. rama, nie wiem ile jest miejsca wolnego na manewry z szerokością opony..musisz zdjąć - unieść błotnik i sprawdzić albo ktoś inny jak ma rozebrany tył akurat.
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
Odpowiedz do tematu
Dziekuje MARQ, podpowiedź mądra bo zmierzyłem środek wahacza i opona wejdzie ale muszę zobaczyć czy wejdzie między błotnik rama u góry, o tym nie pomyślałem. pozdrawiam
qubal1