Jakie byście polecili napęd i jakie przełożenie
i jeszcze pytanie czy mozna wymienic np. tylko tylna zebatke czy lepiej caly łańcuch ma przejechane 10tys
Odpowiedz do tematu
: Dobór Napędu
:
Sposób obliczania prędkości jest taki:
X= stara zębatka tył / stara zębatka przód
Y= nowa zębatka tył / nowa zębatka przód
Prędkość maksymalna = x/y pomnożyć przez prędkość maks dotychczasowa
Oczywiście zakładam że masz wystarczającą moc i nie jedziesz pod silny wiatr .
Taki przykład przy prędkości 100 i 50 km/godz
X = 44/16 = 2,75
Y = 40/16 = 2,5
2,75/2,5= 1,1x100 =110
1,1x50 =55
X= stara zębatka tył / stara zębatka przód
Y= nowa zębatka tył / nowa zębatka przód
Prędkość maksymalna = x/y pomnożyć przez prędkość maks dotychczasowa
Oczywiście zakładam że masz wystarczającą moc i nie jedziesz pod silny wiatr .
Taki przykład przy prędkości 100 i 50 km/godz
X = 44/16 = 2,75
Y = 40/16 = 2,5
2,75/2,5= 1,1x100 =110
1,1x50 =55
:
Przełożenie juz wiem teraz zostanie mi czy brać złoty czy srebrny czy może sa jeszcze jakieś inne łańcuchy
:
Odpowiedz do tematu
jak na szyję to jeszcze platyna ;)
a jak do moto, to producent zaleca bezoringowy wzmocniony 112 oczek przy standardowych zębach przód/tył.
da radę też niewzmocniony - ten wzmocniony to do 250 nawet raczej...
jak masz ochotę i piniondz to oring czy xring czy jakie tam jeszcze ringi są - również będzie ok. to wpływa na sposób czyszczenia i konserwacji
kolor to już jaki chcesz, żeby ładny był.
tylko zostaje ustalić producenta i tu się zaczyna zabawa jak w oponach/olejach.
podpowiedź: DID - to taki Motul, nie masz problemu z takim wydatkiem to kup i spokój..
ale "jak przychodzi co do czego" to i inne (często tańsze) potrafią dać radę.
wystrzegaj się tylko chińskich noname'ów.
zapinka / zakuwka :
jak porządnie raz zapniesz i zostawisz, to będzie tak samo dobrze jakbyś zakuł.
a jak zaczniesz rozpinać co chwilę to się wszystko...
a jak do moto, to producent zaleca bezoringowy wzmocniony 112 oczek przy standardowych zębach przód/tył.
da radę też niewzmocniony - ten wzmocniony to do 250 nawet raczej...
jak masz ochotę i piniondz to oring czy xring czy jakie tam jeszcze ringi są - również będzie ok. to wpływa na sposób czyszczenia i konserwacji
kolor to już jaki chcesz, żeby ładny był.
tylko zostaje ustalić producenta i tu się zaczyna zabawa jak w oponach/olejach.
podpowiedź: DID - to taki Motul, nie masz problemu z takim wydatkiem to kup i spokój..
ale "jak przychodzi co do czego" to i inne (często tańsze) potrafią dać radę.
wystrzegaj się tylko chińskich noname'ów.
zapinka / zakuwka :
jak porządnie raz zapniesz i zostawisz, to będzie tak samo dobrze jakbyś zakuł.
a jak zaczniesz rozpinać co chwilę to się wszystko...