Odpowiedz do tematu
:
Do mojej krzyknęli za oryginał 1450,00 zł.
:
no to mnie pocieszyłeś Goldix,
nie chciałbym wstawiać zmiennika bo wyglądem się różni znacznie od klasycznego
Zadzwonię dziś do Hondy i zobaczę co powiedzą
nie chciałbym wstawiać zmiennika bo wyglądem się różni znacznie od klasycznego
Zadzwonię dziś do Hondy i zobaczę co powiedzą
Dopiero wibracje silnika między nogami definiują to uczucie...
:
nieźle... dobrze widzę, że zamiennik to cena podobna - tylko bez tej jedynki z przodu?
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
MARQ,
Dokładnie TRW 450,00 zł.
Dokładnie TRW 450,00 zł.
:
ja zauważyłem jakieś fedoro nawet poniżej 400.
tylko zupełnie nie znam ..
tylko zupełnie nie znam ..
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
Tak, będzie pasować.
Dachu napisał/a: |
Witam
Troszkę odgrzewając temat chciałem się spytać czy tarcza od RC50 podejdzie do RC44 ? A w ogóle to czy ktoś orientuje się ile piniondzów trzeba dać za oryginał do c2 ? |
Tak, będzie pasować.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Dostałem info od autoryzowanego dostawcy części że koszt nowego oryginału to 1473 zł. Trochę to mną zachwiało nie powiem.
Todek dziękuję za info.
Bardzo mi to pasuje bo jest do kupienia oryginał właśnie z Rc50 za 300 stówki a jest jak nówka bo pomiar mikrometrem daje 5,9 mm więc chyba się będę pisać
Todek dziękuję za info.
Bardzo mi to pasuje bo jest do kupienia oryginał właśnie z Rc50 za 300 stówki a jest jak nówka bo pomiar mikrometrem daje 5,9 mm więc chyba się będę pisać
Dopiero wibracje silnika między nogami definiują to uczucie...
:
Wczoraj zdemontowałem zacisk ,tarcza wygląda prawie jak nowa ,ale klocki poniżej mm .Mam pytanie ,bo klocków jest dosyć dużo tylko czym się kierować przy wyborze ,bo fajnie by było żeby hamowało ,nie piszczało i nie zjadało za bardzo tarczy .Macie może jakieś swoje ,sprawdzone typy . VT-750 2004 .
:
W Twoim moto producent przewidział klocki miękkie. i jeżeli masz fabryczne tarcze to klocki powinny być miękkie. Oczywiście możesz założyć twarde HH, ale wtedy tarcza znika bardzo szybko. Ja zawsze używałem klocków EBC. dobra opinię mają też Nissin, SBS czy Ferrodo. Miałem też Lucasy/TRW, ale były dla mnie jakieś takie tępe. Popatrz też na ofertę Brenty.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Odpowiedz do tematu
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA . Pliiis ,które wybrać , dużo ma symbol EBC ,ale czym się różnią .Kiedyś jak człowiek dostał pasujący to był zadowolony ,a teraz taki wybór http://motoklocki.pl/klocki-hamulcowe,130,0.html .Cena jest dużo mniej ważna od bezpieczeństwa i komfortu , proszę o podpowiedź .