Shadow VT700 kilka pytan
Odpowiedz do tematu

:
Czyszczenie i synchro plus nowe swiece było robione. Po tych czynnościach delikatnie strzela w tlumik i dodatkowo jak jest taka pogoda jak tetaz to przy odpaleniu jakby palil na jeden cylinder ale to tylko przez chwile. bylem u innego mechanika to mowil mi ze regulacja zaworów. Ale może wystarczy podkręcić ta linkę od gazu i po problemie. Moim znajomym w innych Moto pali od strzała nie zdążą dotknąć rozrusznika i już pali a u mnie 2 do 4 razy musi pokrecic i z dodaniem gazem wtedy zapali.

:
a nie zalewa go? moze jest ciut za bogata mieszanka skoro strzela w wydech?

:
Też o tym myślałem ze bogata mieszanka ale nie wiem jak był ustawiany sklad moze wg serwisowki. Mysle o zakupie swiecy colortune i samemu ustawic sklad. Chyba że ktoś jest z okolic Bydgoszczy lub Inowrocławia i ma taką świecę. Ale w moim przypadku skoro mam dwie świece na cylinder i reguluje je jedna śruba to wydaje mi się że musiałbym mieć dwie świece colortune.

:
ustawialem swoj gaznik w/g serwisowek, itd i wciaz mialem jakis problem.
udalo sie po poradzie januszka
januszek napisał/a:
Myślę , że nie stosujesz podstawowej zasady regulacji składu mieszanki - zawsze na rozgrzanym silniku. Teraz to pewnie nie pamiętasz , jaki silnik (ciepły czy zimny) był przy tych regulacjach więc musisz zrobić to od początku . Ustaw śrubki na fabryczne - myślę , że w Twoim moto na 2,5 obrotu wykręcone , kilka km na sprawdzenie i w zależności jak zachowuje się silnik ; dławienie i strzały w gaźnik - pół obrotu wkręcić (na obydwu gaźnikach jeżeli są dwa)czyli wzbogacasz mieszankę . Strzały w tłumik i ciężki rozruch na ciepłym oczywiście - pół obrotu wykręć , bo za bogata i trzeba mu więcej powietrza . To jak było przedtem czy potem :-> to zapomnij .

czasem najlepsze sa sprawdzone domowe sposoby...
choc u mnie ostatecznie okazalo sie ze choc to moj trzeci Cien to w ZADNYM nie mialem oringu i podkladki pod srubami regulacji mieszanki.

:
Zgłoś się do Marudy :-D

Matrix w Trasie

Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com
:
wirus napisał/a:
Pytanie czy jak mam zamknięty gaz to znaczy ze iglica jest całkowicie zamknięta i nie dochodzi paliwo ?

jak masz zamknięty gaz, to przepustnica jest całkowicie zamknięta i tędy paliwo się nie dostanie do cylindrów.
Jednak jest inny obieg paliwa - specjalnie dla wolnych obrotów (układ biegu jałowego) i wtedy to tędy dostaje się paliwo do cylindrów.

dlatego regulacja gaźników to kilka czynności,
bo kilka elementów wpływa na jego działanie w zależności od obrotów.. cytując:

Za utrzymanie optymalnego składu mieszanki paliwowo-powietrznej w pełnym zakresie prędkości obrotowej odpowiadają następujące elementy gaźnika motocyklowego:
— zawór iglicowy sterowany pływakiem, odpowiadający za poziom paliwa w komorze pływakowej (reguluje skład mieszanki w pełnym zakresie ruchu przepustnicy);
— układ biegu jałowego (reguluje skład mieszanki przy otwarciu przepustnicy do 1/8 skoku);
— kąt ścięcia tylnej ściany przepustnicy (reguluje skład mieszanki przy otwarciu przepustnicy od 1/8 do 1/3 skoku);
— iglica przepustnicy (reguluje skład mieszanki przy otwarciu przepustnicy od 1/4 do 3/4 skoku);
— dysza główna paliwa (reguluje skład mieszanki przy otwarciu przepustnicy od 3/4 skoku do pełnego otwarcia).

:
MARQ napisał/a:
wirus napisał/a:
Pytanie czy jak mam zamknięty gaz to znaczy ze iglica jest całkowicie zamknięta i nie dochodzi paliwo ?

jak masz zamknięty gaz, to przepustnica jest całkowicie zamknięta i tędy paliwo się nie dostanie do cylindrów.
Jednak jest inny obieg paliwa - specjalnie dla wolnych obrotów (układ biegu jałowego) i wtedy to tędy dostaje się paliwo do cylindrów.

dlatego regulacja gaźników to kilka czynności,
bo kilka elementów wpływa na jego działanie w zależności od obrotów.. cytując:

Za utrzymanie optymalnego składu mieszanki paliwowo-powietrznej w pełnym zakresie prędkości obrotowej odpowiadają następujące elementy gaźnika motocyklowego:
— zawór iglicowy sterowany pływakiem, odpowiadający za poziom paliwa w komorze pływakowej (reguluje skład mieszanki w pełnym zakresie ruchu przepustnicy);
— układ biegu jałowego (reguluje skład mieszanki przy otwarciu przepustnicy do 1/8 skoku);
— kąt ścięcia tylnej ściany przepustnicy (reguluje skład mieszanki przy otwarciu przepustnicy od 1/8 do 1/3 skoku);
— iglica przepustnicy (reguluje skład mieszanki przy otwarciu przepustnicy od 1/4 do 3/4 skoku);
— dysza główna paliwa (reguluje skład mieszanki przy otwarciu przepustnicy od 3/4 skoku do pełnego otwarcia).

Wszystko na temat :toast:

motocykle to nie wszystko-liczy się pasja

CrusaderRider
:
Witam ponownie. W okresie zimowym od czasu do czasu odpalalem moje Moto. Jakiś czas temu zauważyłem że Moto strasznie dymi po odpaleniu. Dzisiaj była dobra pogoda więc postanowiłem przejechać sie trochę rozgrzalem silnik do włączenia się wentylatora i przejechałem kilkaset metrów. Dymienie ustalo ale nie całkowicie. Podczas jazdy nie widać dymu ale podczas postoju już tak. Sprawdziłem olej i okazało się ze nawet nie ma minimum a wymienialem go w sierpniu u mechanika jednak nie sprawdzilem jaki był stan po wymianie. Moje pytanie czy siwy lub biały dym jest oznaką konczenia się silnika czy to może dlatego że mieszankę mam ustawioną za bogata ponieważ z rury pluje mi delikatnie chyba olejem _- na bebnie tylnego koła pozostają czarne plamki. Czy bogata mieszanka mogła uszkodzić lub zakleic coś w silniku. Napewno mam za bogata mieszanka bo Moto strzela i bardzo mocno śmierdzi spalinami.

:
Jeżeli po kazdym dłuższym postoju moto bedzie kopcilo to może to być spowodowane nieszczelnoścą gumek na trozkach zaworów. Prościej pisząc puszcza olej do silnika i jak sie nazbiera to po prostu go wypala po uruchomieniu

"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
:
Jakie aku powinienem wsadzić do mojego Cienia VT700C bo mam wrażenie że to co dostałem od handlarza nie do końca spełania oczekiwania mojego Cienia.
Długo trzeba kręcić na ssaniu i dodawać gazu - jak zimny,
jak ciepły to tez trzeba pokręcić i dodać gazu. Handlarz kupuje hurtem jakieś aku na elektrolicie i jakos to hula. Aczkolwiek po roku użytkowania nie do końca jestem zadowolony. Tydzień teraz moto postało i juz nie dałem rady odpalić :(

Dulce et decorum est pro patria mori.
:
W dzisiejszych czasach, niestety, wszystkie akumulatory kupuje się na 2-3 lata. Potem wszystko pada. Możesz więc kierować się ceną.

___________________________
Ja wlokę cień, cień wlecze mnie,
Kałuże lśnią nam pod nogami.
:
Gandi napisał/a:
Jakie aku powinienem wsadzić do mojego Cienia VT700C

Jaki rocznik maszyny?

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Nie wkładaj exide!! Rozpadł się po niecałym roku, stał w ciepłym i zaczął się gotować, gwarancji nie uznali bo był "źle eksploatowany"... Sprzedający 2x odsyłał, bo sam się z nimi nie zgadzał, pewnie trzymał go u siebie kilka dni i zobaczył, że sam się gotuje.

Oznaczenie na exide: EB14-B2 i ten miałem w shadow vt700c 86r. Yuasa ma YB14-B2 z tego co widzę.

:
Todek napisał/a:
Gandi napisał/a:
Jakie aku powinienem wsadzić do mojego Cienia VT700C

Jaki rocznik maszyny?


VT700C r 86

Dulce et decorum est pro patria mori.
:
W ubiegłym roku kupiłem Yuasa YB14B2. Jak na razie jeszcze działa.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group