/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Sawky do VT125
Autor Wiadomość
Matthew90 


Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 230
Skąd: Darłowo
Wysłany: 2017-12-03, 21:41   Sawky do VT125

Poszukuje sakwy do małej Hani ,poprzednie sa trochę za dozę i trzeba przy nich zmieniać kierunki na o wiele mniejsze przez co nie wygląda to zbyt ładnie.
Jakie byście polecili
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-12-04, 09:01   

przesunąć kierunki na tablicę rejestracyjną i zostawić duże sakwy
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
Matthew90 


Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 230
Skąd: Darłowo
Wysłany: 2017-12-04, 18:00   

hhmm no tez dobry pomysł ale jak by je zamontować by solidnie się trzymały no może ze bym od VT750 wziął podświetlenie tablicy wraz z kierunkami to by chyba było najlepsze rozwiązanie.
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-12-05, 09:03   

jest spora szansa, że samoróbka tego typu daje radę


najważniejsza jest długość blachy (odległość pomiędzy zagiętymi końcami), żeby się błotnik zmieścił; i śruby od kierunków mają się też zmieścić i żeby jeszcze nakrętkę wcisnąć !!
i średnice oraz umiejscowienie otworów na końcach,
żeby można było dobrze dokręcić kierunki "od środka" odpowiednimi śrubami i gumowymi podkładkami z zestawu oryginalnego, i żeby kierunki się tam zmieściły (śruby od kierunków).

jeśli będziesz robił sam - to możesz tak powiercić otwory, żeby kierunki świeciły poziomo, to o diagnostę będziesz spokojniejszy zwłaszcza po zmianach zasad prowadzenia przeglądu.

moje otwory zostały tak jak tutaj - w osi blachy,
czyli po dokręceniu do tablicy - kierunki świecą nieco do góry...
żeby kierowcy mogli mnie lepiej widzieć ;)

jak tak zrobisz, to "w każdej chwili" możesz wrócić do stanu pierwotnego..
:-)8 nie licząc pociętej instalacji elektrycznej i dziurki w błotniku pod tablicą, bo tamtędy najwygodniej wypuścić kable.
a miejsca na sakwy masz wtedy o tyle ;)

 
 
Matthew90 


Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 230
Skąd: Darłowo
Wysłany: 2017-12-05, 10:58   

Hhhmm to już lepszy pomysł z dziura w błotniku to nikt nie będzie widział do będę za tablica ale dzięki za projekt
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-12-05, 11:31   

tutaj widać z nieco innego kąta jak to jest zamontowane..
blacha jak na foto wyżej - złapana do uchwytu tablicy dwoma śrubami od ramki tablicy. stabilnie.
na końcach zamontowane kierunki w sposób identyczny jak w oryginalnym miejscu, z użyciem gumy dociskającej itd... stabilnie.

aha - dziury po pierwotnym mocowaniu kierunków pięknie zaślepione błyszczącą naklejką od Piwka. :thx: trzyma się już rok czy dwa..

 
 
Matthew90 


Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 230
Skąd: Darłowo
Wysłany: 2017-12-05, 20:01   

a ty masz moze jakis rozrys tego czy nie za bardzo
 
 
Goldix 
Rafał


Motocykl: Były VT 125, 750. Jest INNY
Wiek: 51
Dołączył: 12 Sie 2015
Posty: 775
Skąd: Marki (Warszawa)
Wysłany: 2017-12-05, 23:07   

Matthew90,

Napisz do Saxo on popełnił kiedyś manual prowadzący krok po kroku jak to zrobić.

Lub po dołączeniu TU
_________________
To nie było moje marzenie, ale zaskoczyło.

https://www.facebook.com/shadowontheroad/

 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2017-12-06, 08:56   

ja mam TAKIE zamontowane tylko pas ucięty i zamontowane na stałe do stelaża. kolorowa wstawka skórzana akurat dobrana do mojego lakieru ale sa różne wersje
_________________

 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-12-06, 11:07   

Matthew90 napisał/a:
a ty masz moze jakis rozrys tego czy nie za bardzo

nie bardzo jest tu co rysować ;)
chyba, że o wymiary samej blachy pytasz.
 
 
Matthew90 


Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33
Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 230
Skąd: Darłowo
Wysłany: 2017-12-06, 16:06   

rozchodzi sie właśnie o wymiary samej blachy
 
 
saxo 
Paweł


Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 353
Skąd: Kazimierzówka/Lublin
Wysłany: 2017-12-07, 13:02   

proszę o to wymiary:
4cm- 17cm-4cm szerokość 4cm
taka miałem w 125.....
_________________
LWG
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-12-07, 14:10   

sama blacha, to wymiary minimalne.
jak zwiększysz "17cm" to kierunki będą bardziej na bokach - możesz dopasować wizualnie do sakwy ;)
jak zwiększysz "4cm" to kierunki mogą być bliżej sakiew niż samej tablicy...
masz pole do dizajnerskiego wyżycia się.

najważniejsze (stałe) wymiary to:
- średnica/e otworów na końcach blachy
- odległość pomiędzy tymi dwoma otworami
- odległość pierwszego otworu od załamania blachy
żeby to dobrze spasować. zerknij 17,7,8,10.


- i ten ewentualny kąt pomiędzy osią blachy a osią środków obu otworów.
najprościej go określić chyba przykładając poziomicę z kątomierzem do tablicy rej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM