Poszukuje sakwy do małej Hani ,poprzednie sa trochę za dozę i trzeba przy nich zmieniać kierunki na o wiele mniejsze przez co nie wygląda to zbyt ładnie.
Jakie byście polecili
Odpowiedz do tematu
: Sawky do VT125
:
przesunąć kierunki na tablicę rejestracyjną i zostawić duże sakwy
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
hhmm no tez dobry pomysł ale jak by je zamontować by solidnie się trzymały no może ze bym od VT750 wziął podświetlenie tablicy wraz z kierunkami to by chyba było najlepsze rozwiązanie.
:
jest spora szansa, że samoróbka tego typu daje radę
najważniejsza jest długość blachy (odległość pomiędzy zagiętymi końcami), żeby się błotnik zmieścił; i śruby od kierunków mają się też zmieścić i żeby jeszcze nakrętkę wcisnąć !!
i średnice oraz umiejscowienie otworów na końcach,
żeby można było dobrze dokręcić kierunki "od środka" odpowiednimi śrubami i gumowymi podkładkami z zestawu oryginalnego, i żeby kierunki się tam zmieściły (śruby od kierunków).
jeśli będziesz robił sam - to możesz tak powiercić otwory, żeby kierunki świeciły poziomo, to o diagnostę będziesz spokojniejszy zwłaszcza po zmianach zasad prowadzenia przeglądu.
moje otwory zostały tak jak tutaj - w osi blachy,
czyli po dokręceniu do tablicy - kierunki świecą nieco do góry...
żeby kierowcy mogli mnie lepiej widzieć ;)
jak tak zrobisz, to "w każdej chwili" możesz wrócić do stanu pierwotnego..
nie licząc pociętej instalacji elektrycznej i dziurki w błotniku pod tablicą, bo tamtędy najwygodniej wypuścić kable.
a miejsca na sakwy masz wtedy o tyle ;)
najważniejsza jest długość blachy (odległość pomiędzy zagiętymi końcami), żeby się błotnik zmieścił; i śruby od kierunków mają się też zmieścić i żeby jeszcze nakrętkę wcisnąć !!
i średnice oraz umiejscowienie otworów na końcach,
żeby można było dobrze dokręcić kierunki "od środka" odpowiednimi śrubami i gumowymi podkładkami z zestawu oryginalnego, i żeby kierunki się tam zmieściły (śruby od kierunków).
jeśli będziesz robił sam - to możesz tak powiercić otwory, żeby kierunki świeciły poziomo, to o diagnostę będziesz spokojniejszy zwłaszcza po zmianach zasad prowadzenia przeglądu.
moje otwory zostały tak jak tutaj - w osi blachy,
czyli po dokręceniu do tablicy - kierunki świecą nieco do góry...
żeby kierowcy mogli mnie lepiej widzieć ;)
jak tak zrobisz, to "w każdej chwili" możesz wrócić do stanu pierwotnego..
nie licząc pociętej instalacji elektrycznej i dziurki w błotniku pod tablicą, bo tamtędy najwygodniej wypuścić kable.
a miejsca na sakwy masz wtedy o tyle ;)
:
Hhhmm to już lepszy pomysł z dziura w błotniku to nikt nie będzie widział do będę za tablica ale dzięki za projekt
:
tutaj widać z nieco innego kąta jak to jest zamontowane..
blacha jak na foto wyżej - złapana do uchwytu tablicy dwoma śrubami od ramki tablicy. stabilnie.
na końcach zamontowane kierunki w sposób identyczny jak w oryginalnym miejscu, z użyciem gumy dociskającej itd... stabilnie.
aha - dziury po pierwotnym mocowaniu kierunków pięknie zaślepione błyszczącą naklejką od Piwka. trzyma się już rok czy dwa..
blacha jak na foto wyżej - złapana do uchwytu tablicy dwoma śrubami od ramki tablicy. stabilnie.
na końcach zamontowane kierunki w sposób identyczny jak w oryginalnym miejscu, z użyciem gumy dociskającej itd... stabilnie.
aha - dziury po pierwotnym mocowaniu kierunków pięknie zaślepione błyszczącą naklejką od Piwka. trzyma się już rok czy dwa..
:
a ty masz moze jakis rozrys tego czy nie za bardzo
:
Matthew90,
Napisz do Saxo on popełnił kiedyś manual prowadzący krok po kroku jak to zrobić.
Lub po dołączeniu TU
Napisz do Saxo on popełnił kiedyś manual prowadzący krok po kroku jak to zrobić.
Lub po dołączeniu TU
:
ja mam TAKIE zamontowane tylko pas ucięty i zamontowane na stałe do stelaża. kolorowa wstawka skórzana akurat dobrana do mojego lakieru ale sa różne wersje
:
nie bardzo jest tu co rysować ;)
chyba, że o wymiary samej blachy pytasz.
Matthew90 napisał/a: |
a ty masz moze jakis rozrys tego czy nie za bardzo |
nie bardzo jest tu co rysować ;)
chyba, że o wymiary samej blachy pytasz.
:
rozchodzi sie właśnie o wymiary samej blachy
:
proszę o to wymiary:
4cm- 17cm-4cm szerokość 4cm
taka miałem w 125.....
4cm- 17cm-4cm szerokość 4cm
taka miałem w 125.....
LWG
:
Odpowiedz do tematu
sama blacha, to wymiary minimalne.
jak zwiększysz "17cm" to kierunki będą bardziej na bokach - możesz dopasować wizualnie do sakwy ;)
jak zwiększysz "4cm" to kierunki mogą być bliżej sakiew niż samej tablicy...
masz pole do dizajnerskiego wyżycia się.
najważniejsze (stałe) wymiary to:
- średnica/e otworów na końcach blachy
- odległość pomiędzy tymi dwoma otworami
- odległość pierwszego otworu od załamania blachy
żeby to dobrze spasować. zerknij 17,7,8,10.
- i ten ewentualny kąt pomiędzy osią blachy a osią środków obu otworów.
najprościej go określić chyba przykładając poziomicę z kątomierzem do tablicy rej.
jak zwiększysz "17cm" to kierunki będą bardziej na bokach - możesz dopasować wizualnie do sakwy ;)
jak zwiększysz "4cm" to kierunki mogą być bliżej sakiew niż samej tablicy...
masz pole do dizajnerskiego wyżycia się.
najważniejsze (stałe) wymiary to:
- średnica/e otworów na końcach blachy
- odległość pomiędzy tymi dwoma otworami
- odległość pierwszego otworu od załamania blachy
żeby to dobrze spasować. zerknij 17,7,8,10.
- i ten ewentualny kąt pomiędzy osią blachy a osią środków obu otworów.
najprościej go określić chyba przykładając poziomicę z kątomierzem do tablicy rej.