/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
niekompletne ładowanie
Autor Wiadomość
saxo 
Paweł


Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 353
Skąd: Kazimierzówka/Lublin
Wysłany: 2017-11-25, 13:25   niekompletne ładowanie

Cześć, mam problem z ładowaniem. Brakuje mi ok 1V. Na wolnych pod obciążeniem (włączone światła) mam 13,8V na wysokich spada do 13,1. Sprawdzałem napięcie wychodzące z altka i jest ok. Na wolnych pomiędzy przewodami mam 22V i rośnie w miarę dodawania obrotów. Nie mam tez żadnego przebicia do masy. Zmieniłem złącze konektorowe altek-regulator bo trochę się wypaliło i nadal lipa. Szkoda mi nowego aku bo ewidentnie jest niedoładowywany. Wygląda na niewydolny regulator. Proszę o opinie i ewentualnie namiar na jakiś sprawdzony regulator. :roll:
_________________
LWG
 
 
marcin k 
KARDAN SHADOG

Motocykl: VTX1300R
Wiek: 49
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 479
Skąd: Rokietnica k. P-nia
Wysłany: 2017-11-25, 16:12   

jeśli jak twierdzisz z altka wychodzi napięcie ok a na klemach nie masz 14-14,7 V to pewnie regulator. Ładowanie nie może być "niekompletne" :-)
_________________
Emeryt, Uprawniony Diagnosta Samochodowy- lubię zapach diesla o poranku. "Lekarz stara się ujrzeć w człowieku jego niedomagania, sędzia złe strony a ksiądz głupotę- im większa tym lepsza" A.Schopenhauer
 
 
dyniek 
Piotrek


Motocykl: VT500->VT1100->VTX1300
Wiek: 53
Dołączył: 23 Wrz 2014
Posty: 433
Skąd: Garbatka WKZ
Wysłany: 2017-11-25, 17:03   

Witamy w klubie :-) Ostatnio walczyłem z ładowaniem. Sytuacja identyczna z Twoją. Pewnego dnia, końcówka sezonu, podszedłem i okazało się, że już nie zakręcił. Myślałem, że trzeci akumulator przez rok czasu wykończyłem. Po odpaleniu na kable ładowanie na poziomie 13,5-12,8V. Miałem zapasowy regulator chyba od Sabre. Po Bęsi kupiłem, bo coś mnie tknęło i woziłem z sakwie. Podłączyłem i ładowanie od razu 14,2V. Zamontowałem, z tym że wywaliłem tą kostkę, która się przegrzewa i polutowałem kable. W czwartek jechałem, trasa ok. 80km, ładowanie 14,4-13,9V, poniżej nie spadło. Telefon do mnie masz, jak coś to zakręć to jeszcze pogadamy.
_________________
Piotrek
 
 
Jazon 
Janek


Motocykl: Shadow VT 1100 Tourer 98'
Wiek: 41
Dołączył: 08 Lip 2012
Posty: 206
Skąd: Skarszewy
Wysłany: 2017-11-26, 10:50   

Regulator. Też przerabiałem to w tym roku. A tej kostki nie wymieniaj tylko polutuj kable bo kostka bedzie ci sie jarać cały czas.
_________________
Cztery kółka potrafią poruszyć ciało,ale dwa ruszają duszę
 
 
 
saxo 
Paweł


Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 353
Skąd: Kazimierzówka/Lublin
Wysłany: 2017-11-26, 12:10   

Ok dzięki. Zatem szukam nowego regulatora.
_________________
LWG
 
 
Johan 
Janusz


Motocykl: Był Spirit 1100 C, jest FJR 1300 2006 Rp13
Wiek: 54
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 739
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-11-26, 12:54   Re: niekompletne ładowanie

saxo napisał/a:
Cześć, mam problem z ładowaniem. Brakuje mi ok 1V. Na wolnych pod obciążeniem (włączone światła) mam 13,8V na wysokich spada do 13,1. Sprawdzałem napięcie wychodzące z altka i jest ok. Na wolnych pomiędzy przewodami mam 22V i rośnie w miarę dodawania obrotów. Nie mam tez żadnego przebicia do masy. Zmieniłem złącze konektorowe altek-regulator bo trochę się wypaliło i nadal lipa. Szkoda mi nowego aku bo ewidentnie jest niedoładowywany. Wygląda na niewydolny regulator. Proszę o opinie i ewentualnie namiar na jakiś sprawdzony regulator. :roll:


U mnie jest tak samo i nic złego sie nie dzieje, akumulator już 4 rok hula bez zarzutów.
Ten typ tak ma i już.
_________________
Trahit sua quemque voluptas....
 
 
Error 


Motocykl: Honda Shadow VT1100 C2 Sabre
Dołączył: 29 Kwi 2017
Posty: 13
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-11-29, 10:10   

i u mnie się zjarała kostka - polutowałem kable i jest OK
_________________
WK
 
 
saxo 
Paweł


Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 353
Skąd: Kazimierzówka/Lublin
Wysłany: 2017-11-29, 11:56   

Na dzień dzisiejszy zlikwidowałem kostkę, posprawdzałem jeszcze raz styki i mam ładowanie na poziomie wolne 14V wysokie 13,4 oczywiście przy włączonych światłach. Aku się ładuje prawidłowo więc na razie zostaje Ale z tyłu głowy mam wymianę regulatora.... :omg:
_________________
LWG
 
 
Ksiądz 
Jarek


Motocykl: VT 1100 C3 AERO SC39
Wiek: 54
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 1579
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-11-29, 12:52   

Cześć

Miałem tak samo. Wzrost obrotów- spadek napięcia.
Nowy prostownik załatwił temat. Nie pamiętam ceny. chyba jakieś 120 pln za chińczyka . Działa od dwu lat bez problemu.
Przy zamówieniu uważaj, bo jest klika typów złącz . Chyba, że przewidujesz od razu litowanie "na krótko".
Powodzenia.
_________________
Z braterskim pozdrowieniem

Ksiądz
 
 
ares2009 

Motocykl: była honda shadow 1100 spirit obecnie suzuki
Wiek: 53
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 49
Skąd: Skoczów
Wysłany: 2017-11-30, 20:02   

Wpisz w google regulatory motocyklowe rzeszów ,gosciu robi konkretne regulatory mialem tak samo jak ty kuoiłemu niego trzymał cały czas równe napiecie ,juz pisalem poszukaj moich postów regulator wart swojej ceny gosciu bardzo konkretny i umie doradzic zdzwon iopytaj sie polecam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM