Panowie,
podlaczylem obrotomierz pod cewke na 2 cylindrze i nic nie wskazuje.
Po podlaczeniu pod kabel wychodzacy z modulu wzkazania sa ale podwojone.
Co zrobic?
Macie pomysly?
Odpowiedz do tematu
:
Jaki masz obrotomierz? Musi być do silnika 2 cylindrowego. Przeczytaj dokładnie jego instrukcję montażu obrotomierza.
Dariusz77 napisał/a: |
Co zrobic?
Macie pomysly? |
Jaki masz obrotomierz? Musi być do silnika 2 cylindrowego. Przeczytaj dokładnie jego instrukcję montażu obrotomierza.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Czasem w uniwersalnych są zworki lub przełączniki i nimi ustawiasz ilość cylindrów. Nie każdy nadaje się do dwóch cylindrów.
:
u mnie w cyfrowym (z wyświetlaczem LCD znaczy), są oddzielne programy dla:
2 stroke / 1 cylinder
1 stroke / 1 cylinder
1 stroke / 2 cylinder
ale mój jest okręcany kilka razy dookoła kabla zaraz przy fajce,
czyli wiadomo, że impuls dotyczy jednego cylindra (jednej konkretnej świecy).
jeśli twój jest wpinany w instalację elektryczną to tak jak proponuje Todek - patrz za instrukcją.
albo podziel się chociaż modelem tego obrotomierza, to będziemy wiedzieli o co dokładnie chodzi... może coś podpowiemy.
różni ludzie kupowali już różne obrotomierze.
2 stroke / 1 cylinder
1 stroke / 1 cylinder
1 stroke / 2 cylinder
ale mój jest okręcany kilka razy dookoła kabla zaraz przy fajce,
czyli wiadomo, że impuls dotyczy jednego cylindra (jednej konkretnej świecy).
jeśli twój jest wpinany w instalację elektryczną to tak jak proponuje Todek - patrz za instrukcją.
albo podziel się chociaż modelem tego obrotomierza, to będziemy wiedzieli o co dokładnie chodzi... może coś podpowiemy.
różni ludzie kupowali już różne obrotomierze.
:
https://www.olx.pl/oferta...D5-IDcaK9f.html
W obrotomierzu mam ustawienie na 1-2 cylindry i 3-4 cylindry
Po podpieciu do cewki na 2 cylindrze ( impuls) nic nie wskazuje.
Po podlaczeniu do kabla wychodzacego z modulu wskazuje podwojna ilosc obrotow ( ustawienie na 2cylindry 2200obr, ustawione na 4 cylindry 4400obr.)
Mysle jeszcze podlaczyc pod impulsowy na 1 cylindrze, ale nie wiem czy to cos zmieni.
W obrotomierzu mam ustawienie na 1-2 cylindry i 3-4 cylindry
Po podpieciu do cewki na 2 cylindrze ( impuls) nic nie wskazuje.
Po podlaczeniu do kabla wychodzacego z modulu wskazuje podwojna ilosc obrotow ( ustawienie na 2cylindry 2200obr, ustawione na 4 cylindry 4400obr.)
Mysle jeszcze podlaczyc pod impulsowy na 1 cylindrze, ale nie wiem czy to cos zmieni.
:
a korzystałeś już z tego zapisu ;) ?
Podłączaliśmy te liczniki do różnych motocykli więc w razie problemów z podłączeniem po zakupie, służymy pomocą telefoniczną.
całkiem fajny kombajn.. dużo funkcji.
czujnik do biegów musi istnieć w moto, żeby to to odczytywało biegi do 6? czy coś w zestawie..
wskaźnik poziomu paliwa?
Podłączaliśmy te liczniki do różnych motocykli więc w razie problemów z podłączeniem po zakupie, służymy pomocą telefoniczną.
całkiem fajny kombajn.. dużo funkcji.
czujnik do biegów musi istnieć w moto, żeby to to odczytywało biegi do 6? czy coś w zestawie..
wskaźnik poziomu paliwa?
:
Odpowiedz do tematu
Mam podlaczone kierunki, neutral, swiatla.
Paliwo i biegi nie.
Korzystalem z pomocy.
Podlaczylem kondensator i opornik na odcinku modul licznik tak jak zalecil sprzrdawca i lipa
Paliwo i biegi nie.
Korzystalem z pomocy.
Podlaczylem kondensator i opornik na odcinku modul licznik tak jak zalecil sprzrdawca i lipa