/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
moduł shadow 1100 88 rok
Autor Wiadomość
maka 
Krzysiek


Motocykl: był VT 700 C 85 ; XL 1000 V, VT 1100 C 88
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 751
Skąd: Kurów //LPU
Wysłany: 2017-05-16, 09:38   moduł shadow 1100 88 rok

Szukam jakiejś informacji na temat różnicy między modułami do Szadołki 1100 z 88 roku. Z tego co widziałem są co najmniej 2 rodzaje modułów. Na wyjściu posiadają odpowiednio po 8 lub 9 przewodów (2 kostki po 4 piny + osobny przewód). Niestety mam tylko schemat elektryczny od modelu z 9 przewodami na którym i tak prawie nic nie widać. Zastanawiam się czy można zastąpić moduł 8 przewodowy modułem z 9 przewodami, sztucznie podając na dodatkowy pin jakiś stan. Wydaję mi się że kilka lat temu była dyskusja na ten temat, ale jakoś marnie szukam i nic nie widzę na ten temat. Posiada ktoś wiedzę na ten temat?
_________________
Ideologia jest dla ludzi którzy nie mają własnego rozumu...
 
 
 
Zbyszek 


Motocykl: VT 1100 C 89
Wiek: 66
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 154
Skąd: Bielsko-Biała/SB
Wysłany: 2017-05-16, 19:53   

Moduł z 8 przewodami jest od modelu 87i88.
Do modelu 89 i wyżej jest moduł 9 przewodowy.
Ten 9 przewód jest użyty do czujnika przy stopce i gasi silnik przy wbiciu biegu z rozłożoną stopką boczną.
_________________
...jestem... a jak mnie niema... to też jestem...tylko gdzie indziej...
 
 
maka 
Krzysiek


Motocykl: był VT 700 C 85 ; XL 1000 V, VT 1100 C 88
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 751
Skąd: Kurów //LPU
Wysłany: 2017-05-16, 22:37   

czyli podłączyć go tak jak by stopka była cały czas złożona i powinno hulać?
_________________
Ideologia jest dla ludzi którzy nie mają własnego rozumu...
 
 
 
Andrunio 

Motocykl: Honda VT1100 C (SC23)
Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-07-24, 21:24   

Witam, podepne sie pod temat... moj Cien mial uszkodzony czujnik stopki więc poprzedni właściciel go zdemontował i podobno zmotskował moduł zapłonowy, żeby można było śmigać. Ja natomiast lubię mieć wszystko na tip-top, więć zakupiłem używany czujnik, podłączyłem do kostki pod kanapą i zapala mi się kontrolka otwartej kosy, lecz niestety po wbiciu jedynki moto nie gaśnie. Poproszę o info co może być zmostkowane lub poproszę jakiś schemacik. Z góry pięknie dziękuję :).
 
 
robdk 


Motocykl: Kawasaki EN500 Vulcan
Wiek: 54
Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 173
Skąd: Końskie
Wysłany: 2017-07-26, 12:05   

Powinien zgasnąć przy próbie puszczenia sprzęgła.
_________________
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
 
 
Krzychoo 
Krzysiek


Motocykl: Valkyrie GL1500 Interstate
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 855
Skąd: Kurów LPU
Wysłany: 2017-07-26, 12:34   

Moja była Hanka, gasła po wbiciu biegu z otwartą kosą, gl-ka ma tak samo. Może być coś jeszcze zblokowane/odłączone. Schemat by się przydał.
_________________
<-VT1100C2<-WSKM06B3<-WSKM06B1
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-07-26, 13:18   

robdk napisał/a:
Powinien zgasnąć przy próbie puszczenia sprzęgła.

wcześniej. po wbiciu biegu - jeszcze bez puszczania sprzęgła.


Andrunio - czytając to co niżej w temacie - kupiłeś z ośmioma czy dziewięcioma przewodami?
nie kupiłeś tylko masz...
 
 
Andrunio 

Motocykl: Honda VT1100 C (SC23)
Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-07-27, 12:19   

Ja dokupowałem czujnik kosy (dokładnie taki https://www.galerieallegr...8735638/1#zdj3) - dwa przewody zielone i jeden żółty. A moduł nie wiem ile ma kabli, nie wiem gdzie go szukać nawet. Wiem od poprzedniego właściciela, że moto powinno gasnąć na jedynce z otwartą kosą - z pierwszysch odpowiedzi zakładam, że mam ten 9 przewodowy. Moje VT1100 z 95 roku, model na Australię.
 
 
Andrunio 

Motocykl: Honda VT1100 C (SC23)
Dołączył: 23 Cze 2015
Posty: 15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-11-19, 14:26   

W końcu dobrałem się do modułu i mam jak na zdjęciach. Niestety nie widzę w nim żadnych zworek, które możba przestawiać, jak również śladów poza fabryczną modyfikacją :(. Co mam jeszcze sprawdzić i zrobić, żeby Hania gasła po wbiciu biegu na otwartej kosie?.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM