/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Kontrolka oleju POMOCY
Autor Wiadomość
iLonka69 

Motocykl: Shadow VT600 88r
Wiek: 33
Dołączył: 14 Lip 2017
Posty: 12
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2017-07-27, 23:57   

Sprawdziłem iskrę, wszystko ok. we wszystkich świecach. Wciąż, niestety tylny cylinder nie chodzi. Tylna lewa fajka już była wymieniona, prawa tylna jest oryginalna. (Ten sam problem występował już wcześniej)
Może rzeczywiście jest to kwestia przepatrzenia, wyczyszczenia i odseparowania przewodów? Może to być czujnik? Ktoś wie?
Do tego zajrzałem pod spód i widzę że poziom płynu chłodniczego jest poniżej wszelkiej krytyki ;/
_________________
Lepiej być odważnym głupcem niż mądrą pierdołą.
 
 
maro 


Motocykl: bobber vt 600 ,95.
Wiek: 52
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 151
Skąd: Solec Kuj.
Wysłany: 2017-07-28, 06:20   

No to jak jest iskra i nie pali , to nie ma paliwa. Świece mokre ?
_________________
https://picasaweb.google.com/118397651656890028867/BobberProject?noredirect=1
 
 
iLonka69 

Motocykl: Shadow VT600 88r
Wiek: 33
Dołączył: 14 Lip 2017
Posty: 12
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2017-07-28, 09:32   

Świece suche, paliwo chlupocze mocno w baku, ze słuchu to tak z 4 litry tam będą. Tylny gar nie pali. Rozrusznik działa pięknie.
_________________
Lepiej być odważnym głupcem niż mądrą pierdołą.
 
 
iLonka69 

Motocykl: Shadow VT600 88r
Wiek: 33
Dołączył: 14 Lip 2017
Posty: 12
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2017-07-28, 09:36   

bogdi napisał/a:
iLonka69 napisał/a:
Obecnie świeci po odpaleniu i już tak zostaje. Po wbiciu pierwszego biegu i puszczeniu sprzęgła, natychmiast gaśnie.

co gaśnie kontrola czy moto ?
masz trzy kontroli, czyli temperatura, olej i rozłożona stopka, czy nie mylisz kontrolek ?, bo jak dla mnie to wygląda na czujnik kosy (też nie dawno z tym walczyłem)


Na pewno nie mylę ;-) To nie kosa.
_________________
Lepiej być odważnym głupcem niż mądrą pierdołą.
 
 
iLonka69 

Motocykl: Shadow VT600 88r
Wiek: 33
Dołączył: 14 Lip 2017
Posty: 12
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2017-07-28, 09:38   

W shadowce 88r, nie wiem jak w pozostałych znajdują się kolejno kontrolki, od lewej poczynając: olej, kosa, temp.

Świeci OIL na czerwono :-/
_________________
Lepiej być odważnym głupcem niż mądrą pierdołą.
 
 
maro 


Motocykl: bobber vt 600 ,95.
Wiek: 52
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 151
Skąd: Solec Kuj.
Wysłany: 2017-07-28, 09:49   

Jak tylko tylny nie pali ,iskra jest . Paliwa nie ma .. No to zostaje gaźnik. Może dysza zapchana ,albo coś z zaworkiem.
_________________
https://picasaweb.google.com/118397651656890028867/BobberProject?noredirect=1
 
 
iLonka69 

Motocykl: Shadow VT600 88r
Wiek: 33
Dołączył: 14 Lip 2017
Posty: 12
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2017-07-28, 10:23   

maro napisał/a:
Jak tylko tylny nie pali ,iskra jest . Paliwa nie ma .. No to zostaje gaźnik. Może dysza zapchana ,albo coś z zaworkiem.


Paliwo jest. Kranik odkręcony.
_________________
Lepiej być odważnym głupcem niż mądrą pierdołą.
 
 
maro 


Motocykl: bobber vt 600 ,95.
Wiek: 52
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 151
Skąd: Solec Kuj.
Wysłany: 2017-07-28, 10:43   

No to co ,że kranik odkręcony. Ja napisałem o gaźniku. Wiem ,że kranik odkręcony ,bo by pierrwszy gar nie palił. Masz dwa gaźniki pzecież.
_________________
https://picasaweb.google.com/118397651656890028867/BobberProject?noredirect=1
 
 
Przemszon 

Motocykl: VT 600 & XV125
Wiek: 34
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 68
Skąd: Czaplinek/Poznań
Wysłany: 2017-07-28, 10:50   

trzeba zająć się gaźnikiem, od razu zawory wyreguluj, bo będziesz miał dobry dostęp, w książce serwisowej wszystko jest opisane.

Jeśli chodzi o kontrolkę oleju to usterka może jest banalna i przewód od czujnika ciśnienia oleju zwiera się z masą, najprościej to wypiąć przewód z czujnika ciśnienia oleju, kontrolka powinna zgasnąć. Jak nie gaśnie to trzeba sprawdzić instalację, jak gaśnie to będziemy szukać dalej, daj znać

Pisałeś, że nie widać płynu chłodniczego - u mnie w ogóle nic nie widać czy coś jest w zbiorniczku wyrównawczym, przez lata stracił swoją transparentność i ma pełno osadu wewnątrz i jedyną opcją jest podłączenie przezroczystej rurki do przewodu wychodzącego z najniższego punktu zbiorniczka i na zasadzie działania u-rurki dopiero widać ile jest płynu
 
 
iLonka69 

Motocykl: Shadow VT600 88r
Wiek: 33
Dołączył: 14 Lip 2017
Posty: 12
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2017-07-28, 11:39   

Przemszon napisał/a:
trzeba zająć się gaźnikiem, od razu zawory wyreguluj, bo będziesz miał dobry dostęp, w książce serwisowej wszystko jest opisane.

Jeśli chodzi o kontrolkę oleju to usterka może jest banalna i przewód od czujnika ciśnienia oleju zwiera się z masą, najprościej to wypiąć przewód z czujnika ciśnienia oleju, kontrolka powinna zgasnąć. Jak nie gaśnie to trzeba sprawdzić instalację, jak gaśnie to będziemy szukać dalej, daj znać

Pisałeś, że nie widać płynu chłodniczego - u mnie w ogóle nic nie widać czy coś jest w zbiorniczku wyrównawczym, przez lata stracił swoją transparentność i ma pełno osadu wewnątrz i jedyną opcją jest podłączenie przezroczystej rurki do przewodu wychodzącego z najniższego punktu zbiorniczka i na zasadzie działania u-rurki dopiero widać ile jest płynu


Dzięki za poradę. Tak zrobię jak wrócę z wakacji ;-)
_________________
Lepiej być odważnym głupcem niż mądrą pierdołą.
 
 
sołtys 


Motocykl: Shadow 600
Dołączył: 31 Mar 2017
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-26, 21:57   

Sugerował bym zostawić gaźniki, kosy i świece …itp. Problemem jest kontrolka oleju. Za niskie bądź za wysokie ciśnienie. Biorąc pod uwagę, że płynu chłodzącego było za mało i chodzi na jednym cylindrze to czujnik ciśnienia raczej sprawny. Znajdź przyczyna znajdziesz powód reszty dolegliwości. Posprawdzaj wszystko co związane z olejem. Filtr oleju czy nie spuchł, czy nie masz oleju w filtrze powietrza, sprawdź przy chłodnicy wężyk spustowy separatora odmy, czy nie jest full? czy nie ma gdzieś wycieków z silnika...
 
 
sołtys 


Motocykl: Shadow 600
Dołączył: 31 Mar 2017
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-26, 23:21   

Tak analizując przypadek: w jednym momencie zapaliła się kontrolka, padł czujnik podnóżka i padł „gażnik” trochę mało prawdopodobne… idąc dalej. Zapalenie się kontrolki :
za niskie ciśnienie oleju,-zapalenie się kontrolki.
Gaśnięcie przy włączeniu biegu- niskie ciśnienie oleju- sklejone tarcze sprzęgła.
Problem z cylindrem- niski poziom oleju przegrzany cylinder, brak smarowania -brak kompresji – chodzi na jednym cylindrze.
Może padła pompa oleju?
Albo w sumie w jednym momencie padły ci czujniki kosy, oleju i pojawił się problem z dopływem paliwa do cylindra. Kto to wie?:) Ale nie bagatelizowałbym tej kontrolki. Pamiętaj że to najważniejsza kontrolka w pojazdach spalinowych!.
Na sklejone sprzęgło możesz spróbować , na zgaszonym silniku wbić 1 i na sprzęgle popchać trochę do przodu i tyłu. Potem odpal i sprawdź. Nieraz przy syntetykach, pół syntetykach tarcze się kleją.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM