Sprawdzanke gaznika
Odpowiedz do tematu

:
Cylindry nie roznia sie temperatura a chlodnica jest goraca ale mozna ja chwile potrzymac .
Znajomy mowil ze moze byc wina tez pierscieni no ale wtedy bym mial problemy z odpaleniem i by sie nie wkrecal dobrze na obroty

:
Moto po wymianie dysz ale jeszcze przed regulacja
moto przed regulacja

:
Dodatkowy filtr paliwa
Nie wpływa to na przepływ paliwa do gaźnika? Jak duży zbiorniczek to może zalewa za mocno ? :)

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
To nawet bez filtra palliwa jest to samo więc przepływ jest odpowiedni, może uda mi sie znalesc kogoś kto ma do sprawdzania kompresji i zobaczę czy trzeba będzie szukać wyżej

:
Swiece po zmianie dysz i przejechaniu kolo 100km

:
przód wygląda na zbyt bogatą mieszankę.
tył też nie wygląda do końca zdrowo.
ja po przejechaniu 500 km od wymiany, przy okazji regulacji zaworów wykręcałem świece i były praktycznie jak nowe.

:
To jeszcze jest przed regulacja moze sie uda w tym tygodniu to zrobic ale lepiej wygladaja niz poprzednie

:
tył lekko za biednie, przód odrobinę za bogato, pokusiłbym się o korektę o ok 1/8 obrotu śruby, ewentualnie 1/4 ale może już być za bogato

:
I jak tam cos sie ruszylo w temacie? Byla regulacja?

:
W tygodniu mechan bedzie miec chwile dla mnie wtedy powiem czy cos sie zmienilo

:
Czekam z niecierpliwoscia. Btw jak dlugo wytrzymaja zawory zanim sie wypaala? moje swiece maja ze 3k km - to chyba nie jest duzo?

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group