Sprawdzanke gaznika
Odpowiedz do tematu

: Sprawdzanke gaznika
Mam dysze przod 82/38 a tyl 88/38
I chyba wyszedl problem duzego spalania i braku mocy
Poki jeszcze mam gaznik na stole co moge sprawdzic czy jest wlasciwych rozmiarow

:
ale to jest rozmiar z varadero - generalnie ten sam silnik. jaki masz kolor swiec? jak nie sa czarne to mozna przyjac ze jest ok

nie masz przypadkiem TAKIEGO stukania? albo innych niepokojących dźwieków?

:
No wlasnie nie mam stukania ani nic podobnego tak to normalnie chodzi swiece sa czarne jak d**a niepowiem kogo i juz wiem czemu tak jest

Zna ktos jakies dobre źródło gdzie moge dostac dysze do cienia

:
jakis czas już szukasz przyczyny problemow i teraz nagle okazuje sie że to dysze? juz dawno świece byłyby czarne i jakby zalewał to już dawno byś to stwierdził - tak mi sie wydaje. świece czarne - ok, za duzo paliwa albo za mało powietrza - napewno nic nie utrudnia oddechu? dysze zamów na alledrogo albo w sklepie jakimś niech Ci sprowadzą, albo i z serwisu - to nie sa drogie rzeczy

:
Zamek po wizycie u mechanika (poprzedniego) stwierdzilem ze wszystko dobrze poustawial i nic nie sprawdzalem ale gdy teraz pokazuje mi takie spalanie to sam musialem zasiasc do maszyny
Zawory ustawione tak jak pisaliscie teraz tylko zostanie mi znales dysze i sprawdzic czy to jest to (oby to byl final moich cierpien )

:
jakie założysz? 78/78? daj zdjęcie świec. ja też pokaże moje, w sumie kilka zdjęć jak świeca wygląda na przestrzeni ostatnich ok 1000km.. bo chyba zauważam nagłe zużycie i chyba tez dysze bede musiał zmienić, troche boje sie sam za to zabrać

:
Ja bede zakladal P70 T75 swiece jak wroce z roboty zrobie foty wymiana dysz to ja pierwszy raz robie i szczerze prosta zabawa jak nie wiesz co do czego rob zdjecia bedziesz mial podglad co dalej przy skladaniu

:
A czy ktos moze powiedziec jakiego gwintu sa dysze glowne

:

Zamek tak wygladaja aktualnie moje swiece teraz sie zastanawiam jakie dysze dac tak by nie dlawilo a byla moc bo 70/75 bedzie xiezko znalesc na gwint M4

:
ja bym spróbował 78/78 włożyć jak masz się bawić i nie 70/75.. skoro poprawili cuś to może będzie lepiej...

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
Matthew90 napisał/a:
Obrazek
Zamek tak wygladaja aktualnie moje swiece teraz sie zastanawiam jakie dysze dac tak by nie dlawilo a byla moc bo 70/75 bedzie xiezko znalesc na gwint M4



m4? a tam nie jest przypadkiem calowy gwint?

oleju Ci nie bierze ten sprzęt?

:
Nie oleju mi nie bierze, calowy moze dlanie gwint to gwint
Napisalem do serwisu chcieli vin by sprawdzic co i jak ale chyba jutro jade do sklepu motoryzacyjnego i tam kupie ale czy 78/78 bedzie odpowiednie

OTO MOJE DYSZE


:
ja z uporem maniaka bede sie upieral ze poszukalbym przyczyny skad malo powietrza a nie skad duzo paliwa. taki rozmiar dysz jest w varadero. tam jest pewnie inny airbox, ale moze ta rurka gumowa przez ktora ciagnie powietrze do filtra by pasowala do naszych? a moze ma większą średnice? dysze ja bym zmienil na 78/78. tak mi się kojarzy że u mnie zalozyli 70/75 albo 70/74.. takie mam liczby w glowie i wg mnie sa za male, musze do swiec znow zagladnac ale chyba sie popielic delikatnie zaczely. i faktycznie ostatecznie VT mialy montowane 78/78 wiec cos w tym jest. jesli chodzi o dostepnosc to napewno w serwisie dostaniesz a i zamienniki tez sa dostepne - to nie jest jakis wynalazek zastosowany

:
Ja dale 72/80 i jak narazie jest dobrze jutro do znajomego do full regulacji i w droge zobaczymy czy cos sie zmienilo bo jak narazie smrodu benzy nie czuc z tlumika

:
to zwróć uwagę na temp silnika. jaka bedzie chłodnica, czy cylinder 1 będzie dużo chłodniejszy od 2

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group