pali bezpiecznik ign. start.
Odpowiedz do tematu

:
Jeżeli pali bezpiecznik to gdzieś się robi zwarcie , trzeba szukać ;-)

Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
:
montek napisał/a:
i... pali go w momencie przekręcenia kluczyka w stacyjce, i co z tym fantem?


Jak to co? Zeby go nie palic nie przekrecaj kluczyka :-)
Albo schemat inst, sprawdzic co to za obwód i szukac przebicia.

:
no własnie jutro podrukuje sobie schematy i wykręcę całą stacyjkę z kablami, i będę szukał,bo dziś 3 km pchania hanki po mieście trochę mnie zmęczyło :-|

:
montek napisał/a:
no własnie jutro podrukuje sobie schematy i wykręcę całą stacyjkę z kablami, i będę szukał,bo dziś 3 km pchania hanki po mieście trochę mnie zmęczyło :-|


Zanim wykrecisz stacyjke zdejmij bak, siedzenie i popatrz na wiazke, w lampiw tez popatrz, tam jest ciasno

:
Hej, po ostatnim spotkaniu w Cafe, trochę się wyklarowalo , to znaczy pomogliscie znaleźć mi ewentualny problem, niestety tak ja zalalem że nie idzie jej odpalić, po wykreceniu świec, stwierdziłem, że je wymienię, nie wiem czy to pomoże, mam na oku cewki z kablami od dokładnie mojego modelu, i się tak zastanawiam, czy wziąć i ewentualnie mieć na zapas, czy raczej tak jak patrzyliscie po układzie kabli to prawie na bank cewki?

:
Powoli powoli dochodzę do tego zasilanie a dokładnie te cienkie kabelki zasilające zamieniłem miejscami. I teraz przednia iskrzy A tylna nie wniosek z tego taki że kable zasilające do jednej z cewek, dokładnie przedniej gdzieś są uszkodzone.
Edit:
właśnie jestem po 4 godzinach walki. rozwinąłem prawie całą wiązkę i sprawdziłem wszystko do wysokości kranika baku, kable ok. ( przetarty był od dobrej cewki (Y/Bu) ale go zlutowałem i zabezpieczyłem))
znalazłem przed chwilą temat na zagranicznym forum
http://www.hondashadow.ne...ition-coil.html
co w połączeniu ze schematem ogólnym (załącznik)
wskazywałoby na błąd ICM

najgrsze w tym jest to że teraz musze się uczyć pomiarów omomierzem bo za cholercię nie pamietam jak to się robiło, chyba że ma ktoś do wypięcia moduł :chytrusek: i sprawdzenia ze mną u mnie czy to to.
Prosze o rady bo mam czas do piątku żeby go zrobić

edit2: choć widzę , że gdzieś podpowiadano że impulsator...
edit 3: na schemacie Bu/Y idzie jeszcze do "Fuel cutoff releay" Mini 3p :roll: ???

:
impulsator raczej nie bo on daje sygnał iskry na moduł i jak on by szwankował to na każdej cewce byłby problem.

:
Skorupek, czyli o jeden powód mniej :).

zanim mnie przegoniły pioruny zdążyłem omomierzem sprawdzić takie oto rzeczy (nie znam się więc nawet nie wiem czy dobrze sprawdzałem...
legenda: cewka przód -FR
cewka tył -RR
Fuel cut off relay - FCO
ICM-ICM
pomiar omomierzem elektronicznym

FR(Bu/Y) do FCO (Bu/Y) bez odłączonego ICM = 0 om
RR (Y/Bu) do FCO (Bu/Y) bez odłączonego ICM = 8,8 om

FR(Bu/Y) do FCO (Bu/Y) bez odłączonego ICM = 0 om
RR (Y/Bu) do FCO (Bu/Y) bez odłączonego ICM = BRAK WSKAZAŃ

przy odpiętym ICM dodatkowo sprawdziłem:

Bu/Y z FR do kabla Bu/Y w kostce dochodzącej do ICM= 0 om
Y/Bu z RR do kabla Y/Bu w kostce dochodzącej do ICM= 0 om

kabel Bu/Y z FCO do Bu/Y w kostce dochodzącej do ICM= 0 om
kabel Bu/Y z FCO do Y/Bu w kostce dochodzącej do ICM= brak wskazań

schemat w linku
https://www.fotosik.pl/zd...19bd2fcc5fae071

Przypominam że nie iskrzy przednia cewka FR, ale jest sprawna bo iskrzy jak się podepnie napięcie z tylnej , kable wychodzi na to że przepływ mają
Palenie bezpiecznika mogło być związane z inną sprawą (wcześniej w postach wspomniałem o przetartym kablu sprawnej tylnej cewki- i to mogło być problemem palenia bezp. 10A)
niemniej kilkukrotne jego spalenie mogło skopać ICM, ale nie wiem jak go sprawdzić czy jest ok?
:omg:
chyba zacznę rozglądać się za lawetą, Adam masz czas?

:
Aktualizacja statusu, coś się bis szykuje puszką, poszukuje obecnie sterownika MCKA A N93K na 22 piny, kolega Adam ostatecznie potwierdził, że to najprawdopodobniej ta część, niestety w polskim necie próżno szukać, ryzykownie kupować coś takiego : http://www.ebay.ie/itm/20...B8AAOSwOu5ZnH5N
czy ktoś posiada na sprzedaż, ponadto mam pytanie bo w ostateczności jest oryginał, który znalazłem za 325 dolarów, ale symbol części jest zupełnie inny "30410-MAA-A01"
http://www.hondapartshous...ion-control-cdi
Czy ktoś potwierdzi że to pasuje do mojej vt 1100 c 2001 sc18 (taką jak miał kiedyś Todek ;-)
szlag jasny :-x
Edit: towar kupiony może na bisa się uda

:
Hej.
Umknął mi gdzieś ten temat, a ostatnio u siebie zauważyłem podobny problem. Moto po krótkim postoju, np. tankowaniu, odpalam, przejeżdżam 100m i gaśnie. Wywala właśnie ten bezpiecznik. Wymiana bezpiecznika, odpalam i jadę dalej. Dwa razy mi się coś takiego zdarzyło, zawsze po krótkim postoju. Zastanawiam się, czy ma to znaczenie, że świece mam NGK DP a nie DPR, czyli bez opornika i dodatkowo żarówkę ledową H4 z jakąś przetwornicą czy stabilizatorem napięcia. Może ciut większy bezpiecznik by pomógł?

Piotrek
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group