Odpowiedz do tematu
: Zimny silnik - zgrzyt przy jedynce
Czy u Was też tak jest, że odpalając rano na zimnym silniku pierwsze włożenie jedynki jest ze zgrzytem - szczególnie jak pracuje na ssaniu na większych obrotach? Po rozgrzaniu już nie ma takiego efektu. Co może być przyczyną?
:
Normalka. Na rozgrzanym silniku gdy dasz większe obroty będzie taki sam efekt.
Czołem Gość
:
Gdzie mieszkasz może wpadnę i porównamy swoje Hanie. Spróbuj poregulować linką sprzęgła.
i will never fall again
:
Mieszkam na Tarchominie.
:
Tarcze po dłuższym staniu lekko są "sklejone", to raczej nie jest bardzo niepokojące. Ale ustawienie sprzęgła nie zaszkodzi sprawdzić. Olej jaki wlany jest?
Najdroższa jest pierwsza butelka
:
Ja tam na ssaniu nigdy nie wsadzam jedynki bo są zbyt duże obroty i strzela niesamowicie.
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
:
marian07, nie wiem na pewno, ale sprzedający mówił, że Motul. Wymieniony z końcem sezonu, więc świeży. Na taki z resztą wygląda.
Zauważyłem, że na niskich obrotach praktycznie nie ma zgrzytu, więc może rzeczywiście jest to kwestia słabszego smarowania/sklejenia tarcz na zimno.
Zauważyłem, że na niskich obrotach praktycznie nie ma zgrzytu, więc może rzeczywiście jest to kwestia słabszego smarowania/sklejenia tarcz na zimno.
:
Pewnie tak jest jak, u mnie taki objaw był praktycznie zawsze, w różnym nasileniu - pewnie zależy od specyfiki danego motocykla.
Ale pierwsza jazda w sezonie i pierwsze wbicie jedynki po zimie to murowane klepnięcie jest zawsze
Ale pierwsza jazda w sezonie i pierwsze wbicie jedynki po zimie to murowane klepnięcie jest zawsze
Najdroższa jest pierwsza butelka
:
Przytrzymaj po odpaleniu, a przed wrzuceniem biegu moto na sprzęgle - tak z 15-20 sekund i daj się rozkleić tarczkom
"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche
Pozdrawiam
Tomek
Pozdrawiam
Tomek
:
Odpowiedz do tematu
Mniej lub bardziej będzie zgrzytało zawsze.
Taka jest specyfika mokrego sprzęgła, że trochę ciągnie, a poza tym skrzynie motocyklowe są niesynchronizowane i zgrzyt przy wbijaniu jedynki nie jest niczym nadzwyczajnym.
Taka jest specyfika mokrego sprzęgła, że trochę ciągnie, a poza tym skrzynie motocyklowe są niesynchronizowane i zgrzyt przy wbijaniu jedynki nie jest niczym nadzwyczajnym.