Vt 700 c- gaźniki
Odpowiedz do tematu

: Vt 700 c- gaźniki
Witam.
Jestem zmuszony do zakupu gaźników bo te które mam w motocyklu są już mocno zużyte. Czy mógłby mi ktoś pomóc i doradzić gdzie lub u kogo można kupić nowe lub dobrze odrestaurowane gazniki.
Szukałem nowych, chociaż wiem że koszt byłby duży. Na terenie Polski nie znalazłem sklepu który oferuje sprzedaż.
Na allegro są odrestaurowane, ale nie wiem co to warta.

Z góry dzięki za info.

:
Pytałeś Marudy?

:
Z Maruda jeszcze nie rozmawiałem. Może ma ktoś do sprzedania gazniki w dobrym stanie.

:
po czym poznałeś, że mocno zużyte gaźniki?

:
Gdy kupilem motocykl jeden gaźnik totalnie zalewal. Motor kopcil palil świece. Ktos w nim grzebal i to tragicznie. Wymieniłem dysze ustawilem poziomy usunąłem nieszczelnosc. Aktualnie motorek jeździ ale Jedna przepustnica otwiera się pewnie ze 2 mm a druga jeszcze nie reaguje. Po synchro trzeba przekręcić srube rdgulacju o prawie obrót a śrubę mieszanki w prawym gazniku zakręcić bo nadal jeszcze zalewa.
Teraz mam juz ssanie, ktorego nie było ale mam lekki dołek przy odkreceniu manetki, jesli odkrece śrubę mieszanki dołek znika ale znowu zalewa go na ssaniu.

:
próbowałeś inne ustawiania wysokości pływaka?, w jakim stanie membrany i czy w pilotach są sprężynki podkłada i o ring ?manual podaje ikość obrotów jako bazę ,nie jest tak , że np wykręcic o 2,5 obrotu i bedzie chodzić to samo z wysokością pływak czy poziomem paliwa

:
aa i co z zaworami i ciśnieniem na cyl?

:
Gazniki sprawdzone na wszelkie sposoby. Jedynie ciśnienie jeszcze do sprawdzenia i w najbliższym czasie będę musiał to zrobic.
Ale co twierdzisz że w tym gazniku który zalewa warto bylo by zmniejszyć poziom paliwa. W obydwu ustawiony taki sam wedlug serwisu.
Nie myślałem żeby próbować na różnych poziomach. Może to dobry pomysl..... :shock:

:
zaworek komory pływakowej jest ok? nie ma "wcięcia"? trzyma paliwo? a co do śrub i liczby wkrętów w starej dobrej VT książka mówi 2,5 obrotu miałem 5.5 i pracował rewelacyjnie.

Emeryt, Uprawniony Diagnosta Samochodowy- lubię zapach diesla o poranku. "Lekarz stara się ujrzeć w człowieku jego niedomagania, sędzia złe strony a ksiądz głupotę- im większa tym lepsza" A.Schopenhauer
:
Zaworki są nowe. Sprawdzałem są szczelne.

:
Mam u siebie założone dokładnie takie (przerobiłem tylko mocowanie śróbki regulacyjnej wolnych obrotów ze starego gaźnika żeby był lepszy do niej dostęp)
http://allegro.pl/gaznik-...88.html#thumb/3
Działają idealnie...
A te z linku powyżej widzę że jeszcze "dziewicze" (zaślepiona śruba regulacyjna składu mieszanki)

:
Dzięki Darek za info gaźniki wyglądają całkiem przyzwoicie i jeśli pasują z 750 to warto się zastanowić.

Jednakże na weekendzie rozebrałem gaźniki jeszcze raz.

Jak kupiłem motocykl jeden z cylindrów zalewało. W gaźniku w tulejce w którą wchodzi iglica była nieszczelność. Na końcu tulejki jest śrut który przepuszczał paliwo z komory pływakowej. Usunąłem końcówkę tulejki z śrutem, nagwintowałem i zaślepiłem śrubką. Teraz jak Rozkręciłem ponownie okazało się że śrubka była ciutkę za długa i podstawiała iglicę.
Skróciłem śrubkę zsynchronizowałem gaźniki, Przejechałem się po okolicy i wygląda że jest spoko. Nie zalewa na ssaniu nie strzela przy hamowaniu silnikiem zobaczę jak będzie zachowywał się motorek na dłuższej trasie.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group