/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Vt 700 c- gaźniki
Autor Wiadomość
looseblues 


Motocykl: wsk, MZ, Virago125, Rebel450, Shadow700 C 86
Wiek: 47
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 51
Skąd: Jedlicze
Wysłany: 2017-04-15, 06:26   Vt 700 c- gaźniki

Witam.
Jestem zmuszony do zakupu gaźników bo te które mam w motocyklu są już mocno zużyte. Czy mógłby mi ktoś pomóc i doradzić gdzie lub u kogo można kupić nowe lub dobrze odrestaurowane gazniki.
Szukałem nowych, chociaż wiem że koszt byłby duży. Na terenie Polski nie znalazłem sklepu który oferuje sprzedaż.
Na allegro są odrestaurowane, ale nie wiem co to warta.

Z góry dzięki za info.
_________________
https://m.facebook.com/privacy/?refid=17&ref=bookmarks
 
 
Szymon 

Motocykl: VT 700C 1985
Wiek: 29
Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 216
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-04-15, 06:40   

Pytałeś Marudy?
 
 
looseblues 


Motocykl: wsk, MZ, Virago125, Rebel450, Shadow700 C 86
Wiek: 47
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 51
Skąd: Jedlicze
Wysłany: 2017-04-15, 17:04   

Z Maruda jeszcze nie rozmawiałem. Może ma ktoś do sprzedania gazniki w dobrym stanie.
_________________
https://m.facebook.com/privacy/?refid=17&ref=bookmarks
 
 
crazyduck 


Motocykl: vt 600
Dołączył: 02 Wrz 2015
Posty: 146
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2017-04-15, 19:17   

po czym poznałeś, że mocno zużyte gaźniki?
 
 
looseblues 


Motocykl: wsk, MZ, Virago125, Rebel450, Shadow700 C 86
Wiek: 47
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 51
Skąd: Jedlicze
Wysłany: 2017-04-15, 19:31   

Gdy kupilem motocykl jeden gaźnik totalnie zalewal. Motor kopcil palil świece. Ktos w nim grzebal i to tragicznie. Wymieniłem dysze ustawilem poziomy usunąłem nieszczelnosc. Aktualnie motorek jeździ ale Jedna przepustnica otwiera się pewnie ze 2 mm a druga jeszcze nie reaguje. Po synchro trzeba przekręcić srube rdgulacju o prawie obrót a śrubę mieszanki w prawym gazniku zakręcić bo nadal jeszcze zalewa.
Teraz mam juz ssanie, ktorego nie było ale mam lekki dołek przy odkreceniu manetki, jesli odkrece śrubę mieszanki dołek znika ale znowu zalewa go na ssaniu.
_________________
https://m.facebook.com/privacy/?refid=17&ref=bookmarks
 
 
crazyduck 


Motocykl: vt 600
Dołączył: 02 Wrz 2015
Posty: 146
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2017-04-15, 21:35   

próbowałeś inne ustawiania wysokości pływaka?, w jakim stanie membrany i czy w pilotach są sprężynki podkłada i o ring ?manual podaje ikość obrotów jako bazę ,nie jest tak , że np wykręcic o 2,5 obrotu i bedzie chodzić to samo z wysokością pływak czy poziomem paliwa
 
 
crazyduck 


Motocykl: vt 600
Dołączył: 02 Wrz 2015
Posty: 146
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2017-04-15, 21:58   

aa i co z zaworami i ciśnieniem na cyl?
 
 
looseblues 


Motocykl: wsk, MZ, Virago125, Rebel450, Shadow700 C 86
Wiek: 47
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 51
Skąd: Jedlicze
Wysłany: 2017-04-23, 19:32   

Gazniki sprawdzone na wszelkie sposoby. Jedynie ciśnienie jeszcze do sprawdzenia i w najbliższym czasie będę musiał to zrobic.
Ale co twierdzisz że w tym gazniku który zalewa warto bylo by zmniejszyć poziom paliwa. W obydwu ustawiony taki sam wedlug serwisu.
Nie myślałem żeby próbować na różnych poziomach. Może to dobry pomysl..... :shock:
_________________
https://m.facebook.com/privacy/?refid=17&ref=bookmarks
 
 
marcin k 
KARDAN SHADOG

Motocykl: VTX1300R
Wiek: 49
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 479
Skąd: Rokietnica k. P-nia
Wysłany: 2017-04-23, 20:14   

zaworek komory pływakowej jest ok? nie ma "wcięcia"? trzyma paliwo? a co do śrub i liczby wkrętów w starej dobrej VT książka mówi 2,5 obrotu miałem 5.5 i pracował rewelacyjnie.
_________________
Emeryt, Uprawniony Diagnosta Samochodowy- lubię zapach diesla o poranku. "Lekarz stara się ujrzeć w człowieku jego niedomagania, sędzia złe strony a ksiądz głupotę- im większa tym lepsza" A.Schopenhauer
 
 
looseblues 


Motocykl: wsk, MZ, Virago125, Rebel450, Shadow700 C 86
Wiek: 47
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 51
Skąd: Jedlicze
Wysłany: 2017-04-25, 20:56   

Zaworki są nowe. Sprawdzałem są szczelne.
_________________
https://m.facebook.com/privacy/?refid=17&ref=bookmarks
 
 
derek99 


Motocykl: VT700 86r.
Wiek: 54
Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 299
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2017-04-30, 07:25   

Mam u siebie założone dokładnie takie (przerobiłem tylko mocowanie śróbki regulacyjnej wolnych obrotów ze starego gaźnika żeby był lepszy do niej dostęp)
http://allegro.pl/gaznik-...88.html#thumb/3
Działają idealnie...
A te z linku powyżej widzę że jeszcze "dziewicze" (zaślepiona śruba regulacyjna składu mieszanki)
 
 
 
looseblues 


Motocykl: wsk, MZ, Virago125, Rebel450, Shadow700 C 86
Wiek: 47
Dołączył: 02 Cze 2015
Posty: 51
Skąd: Jedlicze
Wysłany: 2017-05-04, 15:20   

Dzięki Darek za info gaźniki wyglądają całkiem przyzwoicie i jeśli pasują z 750 to warto się zastanowić.

Jednakże na weekendzie rozebrałem gaźniki jeszcze raz.

Jak kupiłem motocykl jeden z cylindrów zalewało. W gaźniku w tulejce w którą wchodzi iglica była nieszczelność. Na końcu tulejki jest śrut który przepuszczał paliwo z komory pływakowej. Usunąłem końcówkę tulejki z śrutem, nagwintowałem i zaślepiłem śrubką. Teraz jak Rozkręciłem ponownie okazało się że śrubka była ciutkę za długa i podstawiała iglicę.
Skróciłem śrubkę zsynchronizowałem gaźniki, Przejechałem się po okolicy i wygląda że jest spoko. Nie zalewa na ssaniu nie strzela przy hamowaniu silnikiem zobaczę jak będzie zachowywał się motorek na dłuższej trasie.
_________________
https://m.facebook.com/privacy/?refid=17&ref=bookmarks
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM