Odpowiedz do tematu
:
Zostaw tak jak na zdjęciach.
Suru
:
zostaw tak jak jest, owinąć zawsze możesz
:
kurcze, fajne rurki. Jakbyś zostawił te koncówki tak jak są i ta przednia czesc rury owinął to by wyglądało kozacko i zniwelowaloby troche roznice grubosci ;)
:
Też bym tak zrobił. Owinął węższą część i zostawił gołe końcówki.
___________________________
Ja wlokę cień, cień wlecze mnie,
Kałuże lśnią nam pod nogami.
Ja wlokę cień, cień wlecze mnie,
Kałuże lśnią nam pod nogami.
:
Ja zostawił bym jak jest, bez bandaży. Mimo różnicy wyglądają super.
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo, co abstynent i impotent.
:
Jestem tego samego zdania ,zostawiłbym tak jak jest !
:
Dzieki za opinie na 14 osob poproszonych o opinie 11 wskazalo zeby zostawic tak jak jest tylko dopracowac ustawienie i dlugosc bo mimo ruznych grubosci wygladaja oblednie , a chrom zawsze pasuje do wszystkiego .Ostatnio czytalem artykul o jakims tam slynym budowniczym z Japoni ktory twierdzi ze Bobry morzna robic na dwa sposoby , idealnie cukierkowo lub ja dawniej , czyli budowac z czesci i podzespolow jakie mamy podreka aby nadac styl z przed wielu lat temu .Ja niestety na pieniadzach nie spie wiec radze sobie jak tyklo moge wiec po swietach dzialamy dalej [/u][/quote]
:
myślę, że wydechy zostaw na sam koniec, jak poskręcasz wszytko to dopiero będziesz oceniał czy coś ewentualnie skracać czy owijać :)
:
Dzis odebrane graty z lakierni jakosc malowania na 6
http://imgur.com/a/MDZ1W
http://imgur.com/a/lyAjX
http://imgur.com/a/Sa3PW
http://imgur.com/a/EuMdr
http://imgur.com/a/MDZ1W
http://imgur.com/a/lyAjX
http://imgur.com/a/Sa3PW
http://imgur.com/a/EuMdr
:
uuuuu piknie
:
Piękna sprawa.
Lubię gdy ktoś ma kompletną koncepcję budowanego motocykla.
Lubię gdy ktoś ma kompletną koncepcję budowanego motocykla.
___________________________
Ja wlokę cień, cień wlecze mnie,
Kałuże lśnią nam pod nogami.
Ja wlokę cień, cień wlecze mnie,
Kałuże lśnią nam pod nogami.
:
Możesz zdradzić ile zapłaciłeś za lakierowanie?
:
Moge i napewno to zrobie ale za tydzien jak napisze juz podsumowanie calego projektu
,powiem tylko tyle ze w porownaniu do paru ekip co maluja artystycznie Motocykle to duzo taniej .
Ostatnio zmieniony przez W.M.E.pl 2017-04-19, 21:52, w całości zmieniany 1 raz
Ruffi napisał/a: |
Możesz zdradzić ile zapłaciłeś za lakierowanie? |
Moge i napewno to zrobie ale za tydzien jak napisze juz podsumowanie calego projektu
,powiem tylko tyle ze w porownaniu do paru ekip co maluja artystycznie Motocykle to duzo taniej .
Ostatnio zmieniony przez W.M.E.pl 2017-04-19, 21:52, w całości zmieniany 1 raz
:
Zapytałem ponieważ mój znajomy lakiernik za pomalowanie błotnika od ursusa ( do mojego bobberka) i kilku elementow powiedział 150PLN. Ja nie robiłem takiej gruntownej przeróbki jak kolega. Ale może w przyszłosci bym go może pomalował dlatego tak z ciekawości zapytałem. Poza tym ciekawy jestem ile taka impreza kosztuje bo fajnie to wygląda.
:
Jak w jednym koloze to dobra cena pod warunkiem ze dobrze to wykona nie po lebkach ja dalem za to wszystko 800 zl jak juz tak to cie ciekawi biorac pod uwage ze robilem wycene u 3 specow co maluja takie zeczy zawodowo to kazdy powiedzial 2.500 zl .
Mi to malowala firma co maluje artystycznie Rowery .
Odpowiedz do tematu
Ruffi napisał/a: |
Zapytałem ponieważ mój znajomy lakiernik za pomalowanie błotnika od ursusa ( do mojego bobberka) i kilku elementow powiedział 150PLN. Ja nie robiłem takiej gruntownej przeróbki jak kolega. Ale może w przyszłosci bym go może pomalował dlatego tak z ciekawości zapytałem. Poza tym ciekawy jestem ile taka impreza kosztuje bo fajnie to wygląda. |
Jak w jednym koloze to dobra cena pod warunkiem ze dobrze to wykona nie po lebkach ja dalem za to wszystko 800 zl jak juz tak to cie ciekawi biorac pod uwage ze robilem wycene u 3 specow co maluja takie zeczy zawodowo to kazdy powiedzial 2.500 zl .
Mi to malowala firma co maluje artystycznie Rowery .