Witam, mam problem z zbyt ubogą mieszanką, w motocyklu zamontowane są vince & hines cruzers, elektroda na świecach jest koloru białego, oraz moto potrafi strzelić w komin.

Nie mam pojęcia co poprzedni właściciel kombinował przy moto, ale mam zamiar niebawem wyregulować luzy zaworowe, oraz przy okazji sprawdzę czy dysze zostały oryginalne. Gdyby okazało się że dysze są 105/110 mam zamiar zwiększyć je na większe. Podnieść iglicę podkładką.
Gaźniki zacznę regulować jak dopadnę się do wakuometrów.

A teraz moje pytanie, czy ktoś ma jakieś wiedzę w jakim przedziale, mniej więcej powinny być dyszę przy takim modzie, czy jednak zakupić, np. do rozmiaru 125 co 2.5, czy może wyższego. W tym momencie filtr papierowy, zastanawiam się nad przejściem na filtr k/n co znowu wiązało by się ze zwiększeniem rozmiaru dysz, czy warto?

Inne pytanie, czy do tego gaźnika pasują dysze Keihin KJ? Nigdzie nie znalazłem informacji o typie gaźnika poza marką Keihin, a jedyne które rozmiarami by pasowały to o oznaczeniu KJ.

Moto zamyka licznik, jednak przy odwinięciu manetki, na 5, jest z deczka mułowaty, więcej hałasu niż mocy:D

Będę wdzięczny za pomoc;)

___________________________________________________________

Wczoraj wymieniłem dysze na 115/120 (Keihin KJ), ktoś ku mojemu zdziwieniu zamontował 102/106.
Dodatkowo, ktoś wcześniej wymienił iglicę na bardziej ostrą z regulacją, podniosłem ją o jeden, teraz jest na 3 regulacji od góry, wyżej się już nie da, problemem jest plastikowa zakrętka (zostały jeszcze 3).

Zabrakło dnia na regulację, ale i bez tego, motocykl lepiej pracuje na wysokich obrotach, nie strzela w wydech, lepsza reakcja na gaz.

Została regulacja, potem próbne przejazdy, i mam nadzieję wszystko będzie ok;)
___________________________________________________________
Iglicę jest teraz na środku, regulacja mieszanki na 3 obroty, dalej występuja małe problemy z przednim gaźnikiem, potrafi czasem strzelić w wydech pod obciazeniem, świece zaczynają robić się rude;) prawdopodobnie zwiększę rozmiar dysz na 117.5/122.5