/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
nie pali "na goraco"
Autor Wiadomość
robdk 


Motocykl: Kawasaki EN500 Vulcan
Wiek: 54
Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 173
Skąd: Końskie
Wysłany: 2016-10-27, 21:23   

Jak Daro66, może być coś z gaźnikami, ale zajrzał bym także do zaworów - bo też jak ciepły to jak jest za mały luz to podpiera zawory i są kłopoty.
Dodatkowo wyciągnąć gaźniki, wymyć (dobrze mieć kogoś z myjką ultradźwiękową), zweryfikować poziom paliwa, stan zaworków iglicowych i regulacja z synchronizacją.
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9481
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2016-10-27, 21:35   

robdk napisał/a:
ale zajrzał bym także do zaworów - bo też jak ciepły to jak jest za mały luz to podpiera zawory i są kłopoty.

VT750 z 85, ma hydrauliczną regulację zaworów.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
robdk 


Motocykl: Kawasaki EN500 Vulcan
Wiek: 54
Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 173
Skąd: Końskie
Wysłany: 2016-10-28, 07:36   

Todek, Fakt, nie znam tego modelu ;), ale i z hydraulicznymi czasem bywa problem.
_________________
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
 
 
ttm750 

Motocykl: Shadow VT750C 1985
Wiek: 57
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 256
Skąd: CYPR/LIMASSOL
Wysłany: 2016-10-28, 17:42   

Sprawdziłem linki od ssania jak radził marian07, ustawiłem dystans ok 10 mm(było ok 8-9) i sprawdziłem świece. Prawa swieca w tylnym cylindrze była ciemniejsza od pozostałych.
Odpalił ładnie nawet tylko na 2 świecach - prawą stronę zapomnialem założyć. Otrzymałem go do zlapania temperatury i...niestety nic.
ZZnów nie pali gorący.
 
 
Daro66 

Motocykl: Honda Shadow VT 125
Wiek: 57
Dołączył: 09 Lis 2014
Posty: 159
Skąd: Warszawa/Michałowice
Wysłany: 2016-10-29, 07:47   

Wydaje mi się , że go po prostu zalewa , nadmiar paliwa spala w wydechu i stąd ten
wystrzał w tłumik . Trzeba sprawdzić gaźniki , pływak , ustawienie wysokości poziomu
paliwa , zaworek iglicowy , regulacja . :-)
 
 
ttm750 

Motocykl: Shadow VT750C 1985
Wiek: 57
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 256
Skąd: CYPR/LIMASSOL
Wysłany: 2016-10-29, 18:01   

Daro66 napisał/a:

Trzeba sprawdzić gaźniki , pływak , ustawienie wysokości poziomu
paliwa , zaworek iglicowy , regulacja . :-)

Wlasnie na jutro szykuje sie zeby wydlubac gaznik.
W przyszly weekend mamy tutejszy zlot choperkow i takim przecież nie pojade...
 
 
ttm750 

Motocykl: Shadow VT750C 1985
Wiek: 57
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 256
Skąd: CYPR/LIMASSOL
Wysłany: 2016-10-29, 22:20   

Prawdopodobnie znalazłem przyczynę. Na wstępie zdziwiło mnie ze filtr powietrza wyraźnie pachnie paliwem. Po wyjęciu gąbki walilo benzyna. Następnie po zdjęciu gazników przy spuszczaniu paliwa z komór plywakowych z pierwszej leciało i leciało. Po zdjęciu pokrywy okazało się że ostatniemu mechanikowi chyba nie bardzo podobała się uszczelka i posmarowal brzeg pokrywy czerwonym silikonem. Zrobiła się z niego taka czerwona pianka/galaretka zajmująca prawie 2/3 wysokości komory. Musiała pewnie zablokować pływak i do 1 cylindra paliwo wciąż się lało i lało. Drugi był też posmarowany ale silikon nie wlazl do środka. Po czyscilem wszystko przedmuchalem i rano będę odpalal.
 
 
Marlboro 
Tomek


Motocykl: VT500C 86r, GPZ 1100
Wiek: 40
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 951
Skąd: Suskowola /WRA
Wysłany: 2016-10-29, 23:05   

ttm750 napisał/a:
Prawdopodobnie znalazłem przyczynę. Na wstępie zdziwiło mnie ze filtr powietrza wyraźnie pachnie paliwem. Po wyjęciu gąbki walilo benzyna. Następnie po zdjęciu gazników przy spuszczaniu paliwa z komór plywakowych z pierwszej leciało i leciało. Po zdjęciu pokrywy okazało się że ostatniemu mechanikowi chyba nie bardzo podobała się uszczelka i posmarowal brzeg pokrywy czerwonym silikonem. Zrobiła się z niego taka czerwona pianka/galaretka zajmująca prawie 2/3 wysokości komory. Musiała pewnie zablokować pływak i do 1 cylindra paliwo wciąż się lało i lało. Drugi był też posmarowany ale silikon nie wlazl do środka. Po czyscilem wszystko przedmuchalem i rano będę odpalal.


A czemu rano :-P daj sąsiadom czasu :evilek:
_________________
Maruda od urodzenia :omg:
 
 
 
Daro66 

Motocykl: Honda Shadow VT 125
Wiek: 57
Dołączył: 09 Lis 2014
Posty: 159
Skąd: Warszawa/Michałowice
Wysłany: 2016-10-30, 08:27   

ttm750 napisał/a:
Musiała pewnie zablokować pływak i do 1 cylindra paliwo wciąż się lało i lało. Drugi był też posmarowany ale silikon nie wlazl do środka.

Czyli jest przyczyna - za wysoki poziom paliwa i go po prostu zalewało :-)
 
 
ttm750 

Motocykl: Shadow VT750C 1985
Wiek: 57
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 256
Skąd: CYPR/LIMASSOL
Wysłany: 2016-10-30, 12:21   

No i jak to się mówi - dupa Jasiu karuzela. Niby zapala ciepły ale po dluugim kreceniu. Wyjme jeszcze raz gaznik i sprawdzę ponownie.
Chciałem sprawdzić też zapłon i tu mam pytanie - w manualu piszą że 1cewka ma mieć oporność 2. 5 a tylna 48. Czy to u mnie jest coś nie tak czy w manualu jest błąd? Mam 4 cewki z 2 motorów i wszystkie maja 2.9.
 
 
Marcin Racibory 
Marcin


Motocykl: Honda Shadow VT500C 1985 vt 1100 z1988
Wiek: 53
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 553
Skąd: Nowe Racibory
Wysłany: 2016-10-30, 13:48   

Ja miałem podobny objaw w mojej vt500. Paliła na zimno bez problemu , a na ciepło były problemy. Pewnego dnia po przekręceniu kluczyka w stacyjce nie zapaliła sie żadna kontrolka.
Po badaniach doszedłem do tego , że całkiem wysypały się wypalone styki w stacyjce.
Po jej wymianie problem ustąpił.
_________________
Ze mną jak z dzieckiem.

Za rączkę i na piwo.
 
 
Rurek 


Motocykl: ;)
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 407
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-10-30, 15:36   

Marcin Racibory napisał/a:
Ja miałem podobny objaw w mojej vt500. Paliła na zimno bez problemu , a na ciepło były problemy. Pewnego dnia po przekręceniu kluczyka w stacyjce nie zapaliła sie żadna kontrolka.
Po badaniach doszedłem do tego , że całkiem wysypały się wypalone styki w stacyjce.
Po jej wymianie problem ustąpił.


Miałem taką samą sytuację w VTX 1800 , tylko poprzepalane były w starcie
I wymiana stycznika.
 
 
ttm750 

Motocykl: Shadow VT750C 1985
Wiek: 57
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 256
Skąd: CYPR/LIMASSOL
Wysłany: 2016-10-30, 22:40   

wydlubalem dzisiaj ponownie gaznik i przy spuszczaniu paliwa okazalo sie ze w jednej komorze bylo 25 a w drugiej 30cm szesc paliwa. Czyli znow sie opił.
sprawdzilem zaworki iglicowe i jeden na pewno sie nie domykal. Wczoraj sprawdzalem i wydawalo sie ze dziala a dzis wyszlo ze jednak nie. Sprawdzilem poziom paliwa jeszcze raz - ustawilem na ok 7 mm , poczyscilem iglicowki,(teraz zamykaja na pewno) przedmuchalem wszystko ponownie i zobaczymy jutro jak bedzie sobie burczal.

Przy okazji sprawdzalem zaplon i tu mam pytanie do madrzejszych ode mnie - czy cewki zaplonowe maja miec caly czas zasilanie na jednym konektorze? Na jednym wtyku kazda z nich ma zasilanie ale podczas krecenia rozrusznikiem wygladalo jakby probowka leciutko chciala migac i zastanawiam sie czy moze tez to nie jest problemem?
 
 
Trom 
Tomek


Motocykl: VT750 05r,ST1300
Wiek: 54
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 2618
Skąd: Otwock
Wysłany: 2016-10-31, 10:59   

Daro66 napisał/a:
Nie żebym się na tym znał , ale tego typu objawy w pojazdach z układem zasilania gaźnikowym świadczyły o kłopotach z zaworkiem iglicowym lub dziurawym pływaku - ...


Czyli jednak ;-)
_________________
Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
 
 
ttm750 

Motocykl: Shadow VT750C 1985
Wiek: 57
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 256
Skąd: CYPR/LIMASSOL
Wysłany: 2016-10-31, 14:01   

Trom napisał/a:


Czyli jednak ;-)

No - ale dzisiaj rano odpaliłem, zagrzalem i 4razy zagadal bez marudzenia. Czyli chyba jest juz ok. Jak wrócę z roboty poskladam siedzenia i - w drogę na testy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM