/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Częsta synchronizacja gaźników.
Autor Wiadomość
miroch19 

Motocykl: honda
Dołączył: 15 Wrz 2016
Posty: 5
Skąd: Przeciszów
Wysłany: 2016-10-08, 19:27   Częsta synchronizacja gaźników.

Witam mam pewien problem, a mianowicie zrobię jakieś 1000 km i gaźniki się rozsynchronizują, czuje przy ruszaniu tzw dziure. Ustawie i znów to samo czym to możne być spowodowane za ostra jazda za miękka sprężyna na regulacji gaźników.Ma ktoś na to jakiś patent?na taki problem . pozdraiwm http://www.shadow.org.pl/.../banghead-1.gif
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2016-10-08, 20:15   

Źle przeprowadzona synchronizacja???
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
miroch19 

Motocykl: honda
Dołączył: 15 Wrz 2016
Posty: 5
Skąd: Przeciszów
Wysłany: 2016-10-08, 20:59   

Synchronizacje robię wakuometrem domowej roboty i zawsze olej jest na równo w wężykach,a przy synchronizacji trzeba regulować śrubka od obrotów ?
 
 
sq9nrf 
Paweł


Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 226
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-10-09, 08:36   

Należy zmieniać ustawienie obrotów. Proponuje zmienić przyrząd na coś dokładniejszego. Szukał bym też problemu w samej śrubie regulacyjnej może się przestawia.
 
 
adam3911 


Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 2108
Skąd: warszawa
Wysłany: 2016-10-09, 11:53   

Srubka od obrotów działa na oba gaźniki jednocześnie, synchronizacja to ustawienie równego podciśnienia w obu gaznikach. W silnikach V często tylny cylinder ustawia się ciut większe podciśnienie.
 
 
miroch19 

Motocykl: honda
Dołączył: 15 Wrz 2016
Posty: 5
Skąd: Przeciszów
Wysłany: 2016-10-14, 12:11   

Hmm tego niewiedzeniem ze trzeba większe podciśnienie na razie dalem trochę kleju na śrubę regulacyjna zobaczę co będzie się działo.. Dzięki za odpowiedzi
 
 
adam3911 


Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 2108
Skąd: warszawa
Wysłany: 2016-10-14, 17:24   

miroch19 napisał/a:
Hmm tego niewiedzeniem ze trzeba większe podciśnienie na razie dalem trochę kleju na śrubę regulacyjna zobaczę co będzie się działo.. Dzięki za odpowiedzi


Srubka regulacyjna nie służy do synchronizacji
 
 
miroch19 

Motocykl: honda
Dołączył: 15 Wrz 2016
Posty: 5
Skąd: Przeciszów
Wysłany: 2016-10-15, 18:53   

Tak wiem ze nie służy do regulacji ale niewiedzeniem ze przy synchronizacji tez trzeba regulowac.
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-02-27, 11:31   

adam3911 napisał/a:
Srubka od obrotów działa na oba gaźniki jednocześnie, synchronizacja to ustawienie równego podciśnienia w obu gaznikach. W silnikach V często tylny cylinder ustawia się ciut większe podciśnienie.


nieco odkopując temat:
czy różnica pomiędzy gaźnikami może mieć związek z tym, że
w przednim gaźniku króciec do synchro jest zaślepiony na co dzień śrubą
a pod tylni jest podłączony wężyk od układu do dopalania spalin, czyli jest "używany" ?

jednocześnie - z tyłu jest większa dysza (75vs70), to pewnie również wymaga nieco więcej ssania ;)

czyli zapamiętuję, żeby z tyłu ustawić nieco więcej...

natomiast mam pytanie do samej budowy wakuometru, może ktoś podpowie:
czy rurka z wew. fi=4mm będzie ok na cały układ? taki jest ten jeden króciec, do którego trzeba się podłączyć, jeśli to nie za mało to bym pojechał cały układ na tej średnicy, bez przejściówek. a jeśli to za mało to jakie fi będzie ok?

i jeszcze jedno: jeśli taka średnica wymaga zastosowania igieł - to rozumiem, że chodzi o zwykłe jakieś krótkie igły apteczne bez obcinania, które włożę całkiem do rurek przy króćcach, igłami w kierunku oleju?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM