Zmiany, zmiany, zmiany tyłu |
Autor |
Wiadomość |
Kuba80
Motocykl: VT1100 C2 Sabre 2004
Wiek: 43 Dołączył: 12 Lip 2015 Posty: 116 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2016-09-30, 11:48 Zmiany, zmiany, zmiany tyłu
|
|
|
Odkręciłem masywny bagażnik i zbyt rozbudowane oparcie - kaleczyło pokrywy kufrów przy otwieraniu. Teraz Sabra ma o niebo lepszą linię i zgrabniejszy tył!
Zresztą sami zobaczcie:
BTW. na zbyciu mam oparcie Hepco and Becker - nie wiem czy dedykowane do tego modelu, bo ma nawiercone 2 dodatkowe otwory nad oryginalnymi tylnymi, ale pasuje. Jeśli kto chętny to wrzucę do działu Sprzedam. Zdjęcia mogę dać na PW. |
_________________ Don't be a fag! https://www.youtube.com/watch?v=T2ZZW2xfb6E |
|
|
|
|
powolny
Show must go on
Motocykl: VT 750
Dołączył: 10 Wrz 2016 Posty: 311 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 2016-09-30, 12:18
|
|
|
Ja w VT 750 musiał bym zmienić tylne kierunki ,na takie jak Twoje (może gdzieś trafię ) ,bo oryginalne nie pozwalają na założenie większych kufrów .Twojej maszyny przed liftem nie widziałem ,a jest OK. |
|
|
|
|
Trom
Tomek
Motocykl: VT750 05r,ST1300
Wiek: 54 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 2618 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2016-09-30, 12:20
|
|
|
powolny napisał/a: | Ja w VT 750 musiał bym zmienić tylne kierunki ,na takie jak Twoje (może gdzieś trafię ) ,bo oryginalne nie pozwalają na założenie większych kufrów .Twojej maszyny przed liftem nie widziałem ,a jest OK. |
Spokojnie można je przenieść,ja w swojej przeniosłem na płaskownikach z nierdzewki |
_________________ Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!! |
|
|
|
|
Kuba80
Motocykl: VT1100 C2 Sabre 2004
Wiek: 43 Dołączył: 12 Lip 2015 Posty: 116 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
Kuba80
Motocykl: VT1100 C2 Sabre 2004
Wiek: 43 Dołączył: 12 Lip 2015 Posty: 116 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2016-09-30, 12:27
|
|
|
powolny napisał/a: | Ja w VT 750 musiał bym zmienić tylne kierunki ,na takie jak Twoje (może gdzieś trafię ) ,bo oryginalne nie pozwalają na założenie większych kufrów .Twojej maszyny przed liftem nie widziałem ,a jest OK. |
Tu, zresztą kolega z forum, wyczerpująco o tym mówi. Co prawda na VT1100, ale myślę, że możesz skorzystać: https://www.youtube.com/watch?v=1ijiAzofWao |
_________________ Don't be a fag! https://www.youtube.com/watch?v=T2ZZW2xfb6E |
|
|
|
|
MCY
Marcin
Motocykl: VT600C-93 JAWA350-82 VTX1300S-06
Wiek: 51 Dołączył: 09 Lip 2008 Posty: 2199 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2016-09-30, 12:28
|
|
|
[quote="Kuba80"]Tak było zaraz po zakupie:
Ładnie było |
_________________ Marcin |
|
|
|
|
Kuba80
Motocykl: VT1100 C2 Sabre 2004
Wiek: 43 Dołączył: 12 Lip 2015 Posty: 116 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2016-09-30, 12:29
|
|
|
W sensie fajnie na plus, czy też "fajnie ;)" = lipa?
Bo jaka moja opinia to chyba oczywiste, skoro się sukcesywnie pozbywam armatury i odgruzowuję moto |
_________________ Don't be a fag! https://www.youtube.com/watch?v=T2ZZW2xfb6E |
|
|
|
|
powolny
Show must go on
Motocykl: VT 750
Dołączył: 10 Wrz 2016 Posty: 311 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: 2016-09-30, 14:46
|
|
|
Racja ,jak zawsze jest gdzieś po środku .Moto po lifcie rzeczywiście wygląda zgrabniej ,ale do jazdy w pojedynkę , bo wszystkie plecaczki wiedzą jak ważne jest dla nich oparcie ( kojarzycie te koszulki moto ,gdzie jest napisane "jak widać ten napis ,to znak ,że ta K..wa spadła" ) .Mój jest zabudowany ,bo nie chcę żeby ...ktokolwiek z niego spadł , ale solówka ma swój urok.
Natomiast co do migaczy ,to wolał bym te oryginalne z Hondy ,chyba bardziej by pasowały przy tablicy ,chociaż będą raczej kosztować .
|
|
|
|
|
suru
/ Marcin/
Motocykl: TRACER 9
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1104 Skąd: Rogoźnik k Będzina
|
Wysłany: 2016-09-30, 14:46
|
|
|
Moim zdaniem idziesz w bardzo dobrym kierunku.
Jeśli jeździsz sam pomyśl o solówce i bagażniku na błotnik. |
_________________ Suru |
|
|
|
|
Kuba80
Motocykl: VT1100 C2 Sabre 2004
Wiek: 43 Dołączył: 12 Lip 2015 Posty: 116 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2016-09-30, 15:05
|
|
|
Dzięki! :)
suru napisał/a: | Jeśli jeździsz sam pomyśl o solówce i bagażniku na błotnik. |
Cóż, to jest mój ideał. Jednak jeżdżę głównie z plecaczkiem... Dlatego teraz jestem na etapie poszukiwania szybkozdejmowalnego, ew. bardzo dyskretnego oparcia. Niestety, potrzebny jest kompromis... (szczególnie na dłuższe trasy potrzebne jest oparcie).
OPARCIE: zostaje to które było, ale obetnę te boczne rurki. Po dłuższym zastanowieniu stwierdziłem, że kształt może być, a nieuniknione zaburzenie linii nie będzie takie dramatyczne - rurka jest cienka i kształtem przypomina klasyczny sissybar. A plakietkę H&B czymś zakleję albo usunę i cześć.
|
_________________ Don't be a fag! https://www.youtube.com/watch?v=T2ZZW2xfb6E |
|
|
|
|
|