/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Strzały z wydechów
Autor Wiadomość
rodzik01 


Motocykl: honda VFR1200f
Wiek: 39
Dołączył: 15 Mar 2015
Posty: 426
Skąd: Płock
Wysłany: 2016-04-17, 10:17   

:thx:
madkeinam napisał/a:
Ma walić i grzmieć, po ciuchu jeździ się rowerem :twisted:


:toast:
_________________
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo, co abstynent i impotent.
 
 
tensam 


Motocykl: Honda Shadow VT600
Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 290
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2016-04-18, 20:56   

Kurde 3,7 litra??? nieźle... mój po regulacji pali jakieś 4,7 litra -.-
 
 
hałabała 


Motocykl: HONDA SHADOW VT 1100 85r
Dołączył: 15 Lut 2016
Posty: 30
Skąd: BIA
Wysłany: 2016-04-19, 23:04   

A ja mam 1100 i ostatnio 5,0 na 100km
_________________
wszystko dla przyjemności bezcenne :)
 
 
GALI 
Paweł


Motocykl: VT 600 C 88, 1100
Wiek: 36
Dołączył: 10 Maj 2015
Posty: 113
Skąd: Gorlice/Rzeszów
Wysłany: 2016-04-25, 14:07   

też mi strzela z wydechów, ale pięknie to brzmi i wcale nie przeszkadza :)
w sobotę byłem się przejechać zrobiłem z plecakiem 80km i jakie moje zadowolenie jak zobaczyłem ile mi spaliło 3,5litra na 100km (a dokładnie 2,8 litra na 50,4 mil) :chytrusek:
_________________
Jedni lubią motory inni traktory.
 
 
Przemszon 

Motocykl: VT 600 & XV125
Wiek: 34
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 68
Skąd: Czaplinek/Poznań
Wysłany: 2016-06-20, 12:02   

U mnie nie strzela, ale już "napierda..." istna seria, jak miałem puste wydechy to matki dzieci za ręce odciągały od jezdni...
strzały to pół biedy najgorzej że wolno schodzi z obrotów, jak wkręcę śruby i zubożę mieszankę to szybciej schodzi i na początku jest ok, ale jak się rozgrzeje to zaczyna kichać w gaźnik. łapie lewe powietrze czy jak? czy po regulacji potrzebna jest synchronizacja?
 
 
crazyduck 


Motocykl: vt 600
Dołączył: 02 Wrz 2015
Posty: 146
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2016-06-20, 20:31   

regulacja i synchronizacja powinny iść razem ,weź plaka i jak będzie na chodzie psikaj krucce jak zmieni obroty szukaj gdzie łapie "fałszywe powietrze "
 
 
Jajacek 


Motocykl: F6C 1500'98 vt750'01 vt600'88
Wiek: 59
Dołączył: 08 Lip 2012
Posty: 660
Skąd: Kłodzko
Wysłany: 2016-06-21, 09:25   

Przemszon napisał/a:
najgorzej że wolno schodzi z obrotów

Wyczyść gaźnik,sprawdź jak poruszają się tłoczki pod membranami(zawieszające się tłoczki,to problem z obrotami i większe spalanie) i dalej czy masz drożne ich odpowietrzenie(przewód i filterek) Miałem taki problem i spalała mi wtedy 7l/100km.
Ostatnio zmieniony przez Jajacek 2016-06-21, 19:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1176
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2016-06-21, 18:23   

Jak nie kręciłeś śrubą pomiędzy gaźnikami to ustaw tylko mieszankę na dwóch gaźnikach jak serwisówka każe i oczekuj efektu. W razie jak by nie pomogło próbuj dalej ustawiiać :mrgreen:

Co do wolnego schodzenia z obrotów szukał bym gdzie indziej. Może przydało by się te gaźniki dobrze wyprać i ustawić (myjka, Mieszanka i synchro) sprawdzając po drodze stan filtra powietrza, air boxa i króćców ssących.

Przy okazji luksusowego dostępu do zaworów można je posprawdzać od razu :mrgreen: ssące 0.15 wydechowy 0.2 mm

Posprawdzaj linki czy nie chodzą z oporem, czy nie przyszczypnięte - nasmaruj je benzyną z olejem w stosunku 1:1. :chytrusek:

A tu możesz sobie popatrzeć jak to zrobić - rozdział 4 http://www.vt600vlx.com/V...l%2061MR107.pdf

Tu tez sporo możesz się dowiedzieć o tym co może być przyczyną
http://www.shadow.org.pl/forum/viewtopic.php?t=79

Jak już się poddasz to zawsze zostaje najprostsze rozwiązanie - Dobry i tani warsztat motocyklowy! :mrgreen:
 
 
Przemszon 

Motocykl: VT 600 & XV125
Wiek: 34
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 68
Skąd: Czaplinek/Poznań
Wysłany: 2016-06-22, 23:51   

a więc tak, gaźniki miały synchronizację na jesieni i zmniejszoną dawkę paliwa, jednak nadal mało (u mechanika). Zimą czyściłem go, tłoczki z membranami chodziły bez oporów, chociaż nie pamiętam jak były z odpowietrzeniem, bo rzecz jasna przy założonej pokrywie membrany i wciśnięciu tłoczka, ten powinien wrócić... może to być jakiś trop. a i spalanie jest ogromne, podejrzewam że większe jak 7l/100,
podczas czyszczenia sprawdziłem jeszcze ustawienie pływaków (serwisowe)

kręcenie śrubami od regulacji dawki paliwa nie przynosi efektu. Przy serwisowym, może i schodzi szybko z obrotów i mniej strzela ale po rozgrzaniu kicha w gaźnik i nasila się to czasem.
przy wykręceniu śrub i wzbogaceniu mieszanki, wolno schodzi z obrotów a po rozgrzaniu też zdarzy mu się kichnąć

filtr powietrza nówka, ale jak widziałem występuje jeszcze w układzie taki mały filterek (sub-air cleaner) coś takiego na obudowie komory wyrównawczej powietrza. Niby cały układ poskręcałem i wydawał się być "okej"

króćce gaźnik-cylinder raczej całe, popryskałem "szprajem" do czyszczenia gaźnika i na jednym obroty skoczyły ale po dokręceniu opaski od króćca już to się nie powtórzyło

zawory wyregulowane, linki nowe i pracują prawidłowo


dziękuję uprzejmie za zainteresowanie, przyjrzę się gaźnikom pod kątem tego co napisałem Jajacek, a w zasadzie zasugeruję mechanikowi gdyż nie mam wakuometrów i już powoli brakuje mi pomysłów a sezon trwa...
 
 
Przemszon 

Motocykl: VT 600 & XV125
Wiek: 34
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 68
Skąd: Czaplinek/Poznań
Wysłany: 2016-09-21, 22:11   

PROBLEM ROZWIĄZANY!!!

z racji tego, że kiedyś objeżdżałem Virago to na forum tego modelu natknąłem się na trop.

Rozwiązaniem problemu były... uwaga: fajki i przewody WN.

dodam, że w między czasie miałem czyszczenie, synchro, nowe membrany, króćce i regulacja gaźnika i kupa... dalej strzelał niemiłosiernie

Jednego wieczoru zauważyłem coś dziwnego, przeskakiwała iskra z fajki w tylnym garze na cylinder, wyeliminowałem wszystkie źródła w garażu aby przyjrzeć się zjawisku aleciągle coś świeciło... otóż był to przewód WN od tejże fajki. wyglądało to bajecznie jakby płynęła po nim woda w takiej poświecie

z tego co w google wyczytałem, przy przybiciu w takich przewodach a nawet niekoniecznie przebiciu, dochodzi o jonizacji powietrza przez występowanie pola elektromagnetycznego wokoło przewodu, a to po prostu świeci.

świece wkładane do przebijającej fajki miały słabszą iskrę

wymiana fajek i przewodów na nowe markowe NGK poprawiła pracę silnika i tu jak mniemam wcześniej po prostu stare przewody z lat '89 ze starości i przebicia wywoływały większy opór, co przekładało się na słabszą iskrę i efekcie gorsze spalanie, być może opóźniony delikatnie zapłon i mieszanka do końca się nie wypalała i była wyrzucana w wydechy.

nieprawdopodobne czy było to do przewidzenia?:)
 
 
jaro76 

Motocykl: Honda Black Widow 2001r
Wiek: 48
Dołączył: 20 Sie 2016
Posty: 30
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2016-09-29, 09:22   

a ja swoją uruchamiam alarmy w samochodach i tak ma być!!! :-D
 
 
oktan77 
Paweł


Motocykl: VT 1100 T Tourer 00'
Wiek: 47
Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 1108
Skąd: Jedlnia-Letnisko
Wysłany: 2016-09-29, 20:57   

jaro76 napisał/a:
a ja swoją uruchamiam alarmy w samochodach i tak ma być!!! :-D

Właśnie takie zjawisko (włączania alarmów) zauważyłem u siebie po przeróbce wydechów u Edzia, jeżdżąc po parkingu z Marlboro. Zaje...te to było :chytrusek:
_________________
"Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S.
 
 
Japa 


Motocykl: VN1600 Nomad '07, był VT 600C '89
Wiek: 50
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 966
Skąd: Ostrowiec Św. / TOS
Wysłany: 2016-09-29, 23:14   Re: Strzały z wydechów

Seba Li. napisał/a:
(...)po synchronizacji gaźników spalanie 3,7 litra ale na biegu po odjęciu gazu strzela z wydechów (...)


jak mi tego brakuje :roll:
 
 
 
As Kier 
Andrzej


Motocykl: VT 800
Wiek: 51
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 674
Skąd: Białystok
Wysłany: 2016-09-30, 09:44   Re: Strzały z wydechów

Japa napisał/a:
Seba Li. napisał/a:
(...)po synchronizacji gaźników spalanie 3,7 litra ale na biegu po odjęciu gazu strzela z wydechów (...)


jak mi tego brakuje :roll:


Ale że co? :-/
Bierzesz 3,7l do Sierpelic
a kiedy to "spalisz"
będą i "strzały z wydechów".
:mrgreen:
_________________
https://picasaweb.google.com/104871315617673423256/MojaHondaVT800
 
 
Vicyn 
Wiktor


Motocykl: GL 1800
Wiek: 43
Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 1527
Skąd: Grójec
Wysłany: 2016-10-02, 00:14   

oktan77 napisał/a:
jaro76 napisał/a:
a ja swoją uruchamiam alarmy w samochodach i tak ma być!!! :-D

Właśnie takie zjawisko (włączania alarmów) zauważyłem u siebie po przeróbce wydechów u Edzia, jeżdżąc po parkingu z Marlboro. Zaje...te to było :chytrusek:


Wy z Marlboro to wystarczy, że razem przejdziecie po okolicy to alarmy zaczną wyć :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM