Mam problem od paru dni przy 80km/h zaczyna jak by przerywać i ni ch**a więcej nie pojedzie (no może ze w urwiska),na wolnych wszystko ładnie działa ale gdy dojdzie do 80 na wysokich to przerywa
Jaka może być przyczyną tego zjawiska
Odpowiedz do tematu
: Przerywa na wysokich
:
1. jak zachowanie na innych biegach przy podobnych obrotach?
2. Czy dziurę w mocy da się jakoś zniwelować prędkością odkręcania gazu?
3. Czy robiłeś ostatnio coś przy moto? (układ zasilania, filtr powietrza, wydechy)?
2. Czy dziurę w mocy da się jakoś zniwelować prędkością odkręcania gazu?
3. Czy robiłeś ostatnio coś przy moto? (układ zasilania, filtr powietrza, wydechy)?
Maruda od urodzenia
: Re: Przerywa na wysokich
mi też czasami jakby zaczynało przerywać przy 80-90km/h.
ale wrzucam wtedy czwórkę i przestaje
a tak na poważnie to pomyśl nad pytaniami od Marlboro
i jeszcze wpleć tankowanie w to wszystko (tzn czy jakość paliwa się nie zmieniła)
i jeszcze ostatnie wycieczki twoje (tzn czy np. na dołach nie podskoczył uderzył i np. na dolocie powietrza się nie rozszczelnił albo co ;) )
Matthew90 napisał/a: |
Mam problem od paru dni przy 80km/h zaczyna jak by przerywać i ni ch**a więcej nie pojedzie (no może ze w urwiska),na wolnych wszystko ładnie działa ale gdy dojdzie do 80 na wysokich to przerywa
Jaka może być przyczyną tego zjawiska |
mi też czasami jakby zaczynało przerywać przy 80-90km/h.
ale wrzucam wtedy czwórkę i przestaje
a tak na poważnie to pomyśl nad pytaniami od Marlboro
i jeszcze wpleć tankowanie w to wszystko (tzn czy jakość paliwa się nie zmieniła)
i jeszcze ostatnie wycieczki twoje (tzn czy np. na dołach nie podskoczył uderzył i np. na dolocie powietrza się nie rozszczelnił albo co ;) )
:
1 na innych biegach działa normalnie
2 jak odkręcę manetkę na max to prędkość wzrasta wolniej
3 wymienione były świecę i delikatnie sie polepszyło
Na jałowym można odkręcić do odciny
2 jak odkręcę manetkę na max to prędkość wzrasta wolniej
3 wymienione były świecę i delikatnie sie polepszyło
Na jałowym można odkręcić do odciny
:
Stawiałbym na za bogatą mieszankę. Ogólnie sprawa wygląda mi układ paliwowo powietrzny. Z tego co pamiętam ty miałeś te problemy z syfem w baku - bak zmieniony?
Matthew90 napisał/a: |
2 jak odkręcę manetkę na max to prędkość wzrasta wolniej Na jałowym można odkręcić do odciny |
Stawiałbym na za bogatą mieszankę. Ogólnie sprawa wygląda mi układ paliwowo powietrzny. Z tego co pamiętam ty miałeś te problemy z syfem w baku - bak zmieniony?
Maruda od urodzenia
:
Bak wyczyszczony syf nie leci
Możliwe ze coś przytkalo któraś dysze
Możliwe ze coś przytkalo któraś dysze
:
a na ssaniu jest roznica ?
przy dziurawych membranach mialem jak piszesz, na ssaniu bylo duzo lepiej
przy dziurawych membranach mialem jak piszesz, na ssaniu bylo duzo lepiej
:
ja mam tak ze gdy nie jest w pełni rozgrzany jest wszystko cacy, ale gdy go rozgrzeje to własnie jest to co opisywałem wyżej
:
a jak na ssaniu?
Maruda od urodzenia
:
Jest tak samo bez różnicy czy ssanie jest czy nie ma
:
Po zmianie filterka paliwa i zatankowaniu na czystko na innej stacji nic sie nie zmienilo, sam nie wiem co moze byc jeszcze sprawdze gazniki a kij licho moze tam siedzi chochlik.
Tylko bym musial zarysowo miec opisane demontaz gaznikow bo robilbym pierwszy raz .
Tylko bym musial zarysowo miec opisane demontaz gaznikow bo robilbym pierwszy raz .
:
podmień cewki, ewentualnie zmień fajki i przewody, prawdopodobnie przebicia dostają przy wyższych obrotach, przerabiałem to w swojej - tzn ja wymieniłem tylko fajki i przewody bo wizualnie miałem popękane, po tym zabiegu problem znikł
fajki wrzucałem NGK a przewody Beru
dla porównania podobnie mam w swoim audi, przy kręceniu na wysokich obrotach też mi przerywa i szarpie - typowy objaw padającej cewki:)
na początek możesz jeszcze sprawdzić membranę (tak jak pisali wyżej) - gdy będzie dziurawa nie podniesie iglicy na odpowiednią wysokość przez co może mieć zbyt ubogą mieszankę
co do wyjęcia gaźników - ściągasz bak i wyciągasz airboxa nad gaźnikami, odkręcasz króćce na cylindrach, odpinasz przewody+linki i wyjmujesz:)
trzeba się trochę nagimnastykować ale da radę;)
fajki wrzucałem NGK a przewody Beru
dla porównania podobnie mam w swoim audi, przy kręceniu na wysokich obrotach też mi przerywa i szarpie - typowy objaw padającej cewki:)
na początek możesz jeszcze sprawdzić membranę (tak jak pisali wyżej) - gdy będzie dziurawa nie podniesie iglicy na odpowiednią wysokość przez co może mieć zbyt ubogą mieszankę
co do wyjęcia gaźników - ściągasz bak i wyciągasz airboxa nad gaźnikami, odkręcasz króćce na cylindrach, odpinasz przewody+linki i wyjmujesz:)
trzeba się trochę nagimnastykować ale da radę;)
:
Ale gdyby to byla wina przewodow czy tez fajki to na jalowym tez bym mial ten sam obiaw a tak nie jest .
Moze wypisze wszystko co bylo robione :
-wymiana oleju i filtru
-wymienione 2 swiece
-jakies 2miechy temu pelen servis gaznikow
-zmiana filtra paliwa
Wiecej nie bylo nic robione mechanik mowil ze membrany sa w bardzo dobrym stanie
Moze wypisze wszystko co bylo robione :
-wymiana oleju i filtru
-wymienione 2 swiece
-jakies 2miechy temu pelen servis gaznikow
-zmiana filtra paliwa
Wiecej nie bylo nic robione mechanik mowil ze membrany sa w bardzo dobrym stanie
:
Gdy jest zimny to tych obiaw nie ma cisnie ladnie do 100 bez pierniecia, a po rozgrzaniu zaczyna przerywac przy 80, gdy ostygnie to moge znow jechac bez przerywania .
Czy ssanie wlaczone czy nie roznicy nie ma .
No jestem ciekaw co popsuje ,a przewody od czego w znaczeniu kable czy wezyki
Czy ssanie wlaczone czy nie roznicy nie ma .
No jestem ciekaw co popsuje ,a przewody od czego w znaczeniu kable czy wezyki
:
nie
"Cewka po rozgrzaniu traci swoją moc, i iskra jest za słaba, że nie może przepalić mieszanki, i zamiast denonacji, jest zduszenie."
co prawda cytat z innego forum jednak pogogluj trochę jak nie wierzysz:D
najlepiej jakbyś miał jakąś na podmianę i sprawdzenie
poza tym nie bardzo widzę inne przyczyny, że niby tłoki Ci po rozgrzaniu puchną? o takich historiach to ja słyszałem ale w dwusówach :)
edit: a może coś z zaworami? ale skoro nic przy nich nie kręciłeś to niemożliwe żeby Ci np kontra puściła i za mały luz się zrobił...
Odpowiedz do tematu
Matthew90 napisał/a: |
Ale gdyby to byla wina przewodow czy tez fajki to na jalowym tez bym mial ten sam obiaw a tak nie jest . |
nie
"Cewka po rozgrzaniu traci swoją moc, i iskra jest za słaba, że nie może przepalić mieszanki, i zamiast denonacji, jest zduszenie."
co prawda cytat z innego forum jednak pogogluj trochę jak nie wierzysz:D
najlepiej jakbyś miał jakąś na podmianę i sprawdzenie
poza tym nie bardzo widzę inne przyczyny, że niby tłoki Ci po rozgrzaniu puchną? o takich historiach to ja słyszałem ale w dwusówach :)
edit: a może coś z zaworami? ale skoro nic przy nich nie kręciłeś to niemożliwe żeby Ci np kontra puściła i za mały luz się zrobił...