Tez mi chodzi po glowie ciecie szyby
https://www.youtube.com/watch?v=dV0KZsxyz90
Odpowiedz do tematu
:
:
Koło ciebie firma http://www.mgg.com.pl/ ,podjedź, zapytaj.
W porządku ludzie ja u nich dorabiałem całą szybę na wzór pękniętej.
borejek343 napisał/a: |
Dobra panowie i panie czas wrócić do problemu. Zdecydowałem i będzie chlastu chlastu. Pytanie zatem, czy jestem w stanie zrobić to sam? Jakim narzędziem? Zlecić komuś? Komu? Każda dobra rada mile widziana. |
Koło ciebie firma http://www.mgg.com.pl/ ,podjedź, zapytaj.
W porządku ludzie ja u nich dorabiałem całą szybę na wzór pękniętej.
VT 500 84 - VT 1100 96 - VTX 1300 06 - VT 1100C2 Sabre 06
:
cięcie nic nie da,to nie kwestia wysokości szyby,prędzej szerokości albo odległości od kierowcy.Tak mi sie wydaje.Ja spróbuję zamontować inna id kolegi i zobaczę efekty.
"...kupiłem a mówią, że nie kupisz miłości "
:
A wyłączyłeś wibrator przed jazdą?
Gość Szczęśliwego Nowego Roku:-)
:
jeździłem z szyba na roznej wysokosci i jedna reke wysuwalem powoli z poza szyby do gory i sprawdzalem gdzie wali powietrze ktore oplywa szybe gorą i wierz mi tylko jak mialem szybe na wysokosci oczu ( wtedy musialem patrzec przez szybe) glowa trzepalo ale tylko troche! jesli byla nizej to to powietrze walilo prosto w glowe wiec wdg mnie ciecie szyby jeszcze pogorszy sprawe ... ale Wasza szyba Wasz wybór. 😉 probujcie i dzielcie sie wnioskami. lwg
RAFFEN napisał/a: |
cięcie nic nie da,to nie kwestia wysokości szyby,prędzej szerokości albo odległości od kierowcy.Tak mi sie wydaje.Ja spróbuję zamontować inna id kolegi i zobaczę efekty. |
jeździłem z szyba na roznej wysokosci i jedna reke wysuwalem powoli z poza szyby do gory i sprawdzalem gdzie wali powietrze ktore oplywa szybe gorą i wierz mi tylko jak mialem szybe na wysokosci oczu ( wtedy musialem patrzec przez szybe) glowa trzepalo ale tylko troche! jesli byla nizej to to powietrze walilo prosto w glowe wiec wdg mnie ciecie szyby jeszcze pogorszy sprawe ... ale Wasza szyba Wasz wybór. 😉 probujcie i dzielcie sie wnioskami. lwg
pozdrawiam
Sławek
Sławek
:
Czytam i czytam ten wątek i aż sprawdzę jak to u mnie jest
Mam sporą szybę kończącą się trochę poniżej oczu ale ani przez chwilę nie miałem drgań na kierownicy ani nie chciało mi urwać głowy
Może jakieś znaczenie ma fakt że jest zamocowana w 4 punktach?
Mam sporą szybę kończącą się trochę poniżej oczu ale ani przez chwilę nie miałem drgań na kierownicy ani nie chciało mi urwać głowy
Może jakieś znaczenie ma fakt że jest zamocowana w 4 punktach?
never as good as the first time
:
drgań na kierownicy nie ma ale przy 110 km/h jest padaczka głowy, jesli masz szybe na wysokosci oczu to patrzysz pewnie przez nią wiec drgan głowy tez nie bedziesz miał ....
Leo napisał/a: |
Czytam i czytam ten wątek i aż sprawdzę jak to u mnie jest
Mam sporą szybę kończącą się trochę poniżej oczu ale ani przez chwilę nie miałem drgań na kierownicy ani nie chciało mi urwać głowy Może jakieś znaczenie ma fakt że jest zamocowana w 4 punktach? |
drgań na kierownicy nie ma ale przy 110 km/h jest padaczka głowy, jesli masz szybe na wysokosci oczu to patrzysz pewnie przez nią wiec drgan głowy tez nie bedziesz miał ....
pozdrawiam
Sławek
Sławek
:
Poniżej oczu a to znaczy że patrzę ponad nią
Nie mam drgań ani kierownicy ani tym bardziej całego moto a szybkość nawet rzędu 140km/h nie urywa mi głowy
Chyba powinienem się cieszyć
Nie mam drgań ani kierownicy ani tym bardziej całego moto a szybkość nawet rzędu 140km/h nie urywa mi głowy
Chyba powinienem się cieszyć
never as good as the first time
:
A może problemem nie jest szyba a taki a nie inny kształt kasku? Może wystarczy szybę podnieść lub opuścić o jeden milimetr i struga powietrza trafi w inną część kasku.
:
Mam dwa różne kaski i bańka pięknie wibruje w obu.
Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
Apropo cięcia szyby polecić mogę często przezemnie urzywana dobrą wyżynarkę (makita) z ostrym brzeszczotem do drewna z drobniejszym zębem. Przed cięciem oklej szybę taśmą papierową na której narysuj linię cięcia jak i miejsce po którym poprowadzisz ślizg wyżynarki aby nie porysować szyby.
Jak będziesz miał jakieś pytania to zawsze pomogę w miarę możliwości.
Powodzenia!
borejek343 napisał/a: |
Dobra panowie i panie czas wrócić do problemu. Zdecydowałem i będzie chlastu chlastu. Pytanie zatem, czy jestem w stanie zrobić to sam? Jakim narzędziem? Zlecić komuś? Komu? Każda dobra rada mile widziana. |
Apropo cięcia szyby polecić mogę często przezemnie urzywana dobrą wyżynarkę (makita) z ostrym brzeszczotem do drewna z drobniejszym zębem. Przed cięciem oklej szybę taśmą papierową na której narysuj linię cięcia jak i miejsce po którym poprowadzisz ślizg wyżynarki aby nie porysować szyby.
Jak będziesz miał jakieś pytania to zawsze pomogę w miarę możliwości.
Powodzenia!
:
A ja dziś oglądałem Motowizje z niejakim Ostrym i on stwierdził przy okazji testowania jakiegoś motocykla że cytuję sens: Jak marna szyba to łeb urywa
never as good as the first time
:
Dałem szybie jeszcze jedną szansę i chyba ostatnią. Wczoraj dorobiłem dwa uchwyty do mocowania dolnego aby ją odsunąć dołem. Poprzednia regulacja mocowania górnego nie rozwiązała problemu. Obserwując fotki innych moto z szybą zauważyłem jedną zgodność - szyby w zasadzie są w jednej linii z lagami. Postanowiłem, więc pójść za tym tropem i tak ustawiłem szybę. Dzisiaj miałem przeprowadzić próbę w terenie, ale pogoda jest u mnie tak silnie butelkowa, że nie wiem, czy uda mi się dzisiaj przeprowadzić test. Założyłem też z powrotem "odganiacze powietrza kolan" czy jak to tam się nazywa.
Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
Odpowiedz do tematu
No bez jaj.
Wibracje przez szybę na postoju.
Na początek zrób synchro gaźników i mieszanki.
Następnie zdejmij szybę i zrób jakąś trasę.
Przy delikatnie rozregulowanym gaźniku miałem wibracje podczas startu.
Przy 100 km/h też delikatnie rzuca mi głową, ale to wina szyby.
Jechałem kiedyś z szybą która kończyła się tuż nad zegarami, ale była tak wyprofilowana, że nie czułem nic nawet przy 140 km/h
Wibracje przez szybę na postoju.
Na początek zrób synchro gaźników i mieszanki.
Następnie zdejmij szybę i zrób jakąś trasę.
Przy delikatnie rozregulowanym gaźniku miałem wibracje podczas startu.
Przy 100 km/h też delikatnie rzuca mi głową, ale to wina szyby.
Jechałem kiedyś z szybą która kończyła się tuż nad zegarami, ale była tak wyprofilowana, że nie czułem nic nawet przy 140 km/h