Cześć wszystkim,
Muszę zmienić przewód hamulcowy z przodu, klamka jest coraz luźniejsza, hamuje coraz gorzej, przewód puchnie (podejrzewam, że to nadal oryginał). Chciałbym założyć przewód w stalowym oplocie, zamówić na wymiar z metra. Problem polega na tym, że nigdzie nie mogę znaleźć długości tegoż przewodu (z i bez końcówek). Czy ktoś z Was zna te wymiary? Chyba, że ktoś może polecić gotowy przewód w cenie niższej niż 200 złociszy?
Z góry dzięki za podpowiedzi!
Odpowiedz do tematu
: Przewód hamulcowy
:
Proponuje napisać do tego http://allegro.pl/przewod...3450697794.html sprzedawcy (sam u niego zamawialem razem z 2 znajomymi) z Allegro i spytać sie czy nie maja może na stanie albo czy nie mogą sprowadzić. A co do mierzenia proponuje poprostu wziąć kawałek sznurka, zmierzyć przewód sznurkiem i zmierzyć sznurek :).
:
Proponuję kupić przewód w oplocie z allegro, są różne długości i końcówki, cena ok. 60 zł. Założyłem taki przewód u siebie - efekt świetny i nie przepłacasz. Zrobione kilka tysięcy i wszystko OK.
Franz napisał/a: |
może polecić gotowy przewód w cenie niższej niż 200 złociszy? |
Proponuję kupić przewód w oplocie z allegro, są różne długości i końcówki, cena ok. 60 zł. Założyłem taki przewód u siebie - efekt świetny i nie przepłacasz. Zrobione kilka tysięcy i wszystko OK.
:
Szukaj firmy LML mają tanio i ludzie zadowoleni z nich są. Sam planuje ich do siebie wstawić
A na starość powiem tak: "Jestem stary, niedołężny, ale motór mam potężny" :D
:
Dzięki za info Panowie. Z którejś z rad na pewno skorzystam, przeliczę ino fundusze, bo kryzys seksualno-ekonomiczny we wrześniu
:
Stanąłem wobec identycznego pytania może już ktoś zna odpowiedź?
Mnie wyszło ok 110cm
Mnie wyszło ok 110cm
never as good as the first time
:
Grochowska 45. Dorabialem do café miesiąc temu, 110 płn. Od ręki na wzór.
:
Dzięki za info chociaż wolalbym wymiar
Póki co kompletuję części układu hamulcowego do kompletnej regeneracji
Przy okazji może opinia na temat przewodów LML?
Póki co kompletuję części układu hamulcowego do kompletnej regeneracji
Przy okazji może opinia na temat przewodów LML?
never as good as the first time
:
Dobrze trzymają, trzeba trochę wprawy w zakręcaniu końcówek, ale jak już skręcisz to naprawdę ciężko schrzanić
I naprawdę ładnie odpowietrzają się metodą podciśnieniową (strzykawa ). W 500 je założyłem i są do tej pory, nic się z nimi nie dzieje. Do 750 też założę.
A, przy skręcaniu wszyscy na siłę pchają oplot pod nakrętkę zaciskową. Ja wypracowałem metodę obcięcia oplotu na styk z końcówką i zatopienia oplotu w kawałku koszulki termo, która wchodzi pod nakrętkę zamiast oplotu. Powód? Jak wsadzisz oplot pod nakrętkę to po pierwsze kręci się cały przewód i ciężko go ułożyć, jak się chce (przewody znacznie bardziej sztywne niż gumowe, niewdzięczne do układania) a po drugie możesz nie doszczelnić połączenia. Po założeniu koszulki nakrętka ma więcej luzu, swobodnie się obraca nie przekręcając przewodu i doszczelnia znacznie dokładniej.
Leo napisał/a: |
Przy okazji może opinia na temat przewodów LML? |
Dobrze trzymają, trzeba trochę wprawy w zakręcaniu końcówek, ale jak już skręcisz to naprawdę ciężko schrzanić
I naprawdę ładnie odpowietrzają się metodą podciśnieniową (strzykawa ). W 500 je założyłem i są do tej pory, nic się z nimi nie dzieje. Do 750 też założę.
A, przy skręcaniu wszyscy na siłę pchają oplot pod nakrętkę zaciskową. Ja wypracowałem metodę obcięcia oplotu na styk z końcówką i zatopienia oplotu w kawałku koszulki termo, która wchodzi pod nakrętkę zamiast oplotu. Powód? Jak wsadzisz oplot pod nakrętkę to po pierwsze kręci się cały przewód i ciężko go ułożyć, jak się chce (przewody znacznie bardziej sztywne niż gumowe, niewdzięczne do układania) a po drugie możesz nie doszczelnić połączenia. Po założeniu koszulki nakrętka ma więcej luzu, swobodnie się obraca nie przekręcając przewodu i doszczelnia znacznie dokładniej.
:
A jakiś namiar na firmę handlującą LML? Tak żeby docięła i od razu założyła końcówki?
Ten pierwszy link odnosi sie do przewodów HEL, są sporo droższe warto?
Ten pierwszy link odnosi sie do przewodów HEL, są sporo droższe warto?
never as good as the first time
:
Zobacz w Larsonie na Al.Prymasa Tysiąclecia , albo w firmie Tubes w Al. Jerozolimskich jadąc od Wawy zaraz przed Pruszkowem po lewej stronie. Tu mają przewody z metra
http://www.tubes-international.pl/kontakt.html
http://www.tubes-international.pl/kontakt.html
Ze mną jak z dzieckiem.
Za rączkę i na piwo.
Za rączkę i na piwo.
:
Leo, ładne bagienko, chyba dawno nie czyściłeś układu.
P.S. co to jest ta "kratka " i do czego służy ? Ja w 500 czegoś takiego nie miałem
P.S. co to jest ta "kratka " i do czego służy ? Ja w 500 czegoś takiego nie miałem
Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
:
Zdziwisz się. W zeszłym roku wymieniałem płyn i nic takiego nie było
O kratkę zapytam chyba że ktoś wie
O kratkę zapytam chyba że ktoś wie
never as good as the first time
:
Odpowiedz do tematu
odebrałem
wymieniona tarcza,nowy stalowy przewód, nowe klocki,zregenerowany zacisk i pompa, nowy płyn
różnica kolosalna
obsługa....jednym palcem
nurkuje tak potężnie że boję się o przednie zawieszenie,może pokuszę się o stoppie?
aha jakby ktoś pytał do 500tki
przewód HEL długość 115cm, jedno oczko płaskie drugie 30' oba w jednej płaszczyźnie
na zamówienie w Larssonie, moja ekstrawagancja - czerwony
ps.aha kratka bez jakiegoś przeznaczenia
wymieniona tarcza,nowy stalowy przewód, nowe klocki,zregenerowany zacisk i pompa, nowy płyn
różnica kolosalna
obsługa....jednym palcem
nurkuje tak potężnie że boję się o przednie zawieszenie,może pokuszę się o stoppie?
aha jakby ktoś pytał do 500tki
przewód HEL długość 115cm, jedno oczko płaskie drugie 30' oba w jednej płaszczyźnie
na zamówienie w Larssonie, moja ekstrawagancja - czerwony
ps.aha kratka bez jakiegoś przeznaczenia
never as good as the first time