Odpowiedz do tematu
:
Może nie w hondzie ale u siebie mam zwykłą szybę i jak była tak ustawiona jak u ciebie to rzucało głową niemiłosiernie. Pochylenie na siebie i zwiększenie prześwitu nad lampą znacząco zmniejszyło turbulencje.
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
:
Właśnie w tym kierunku będę podążał.
robdk napisał/a: |
Może nie w hondzie ale u siebie mam zwykłą szybę i jak była tak ustawiona jak u ciebie to rzucało głową niemiłosiernie. Pochylenie na siebie i zwiększenie prześwitu nad lampą znacząco zmniejszyło turbulencje. |
Właśnie w tym kierunku będę podążał.
Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
podniosłem szybe o 8 cm od lampy, nachylilem ją dosyc mocno na siebie i licze na to ze dzis sprawdze efekty bo wczoraj lało :( , oczywiscie sie podziele doznaniami. .....
pozdrawiam
Sławek
Sławek
:
W mojej shadow też jest szyba, mam tak samo przy 80-90 łeb chce urwać.Nie ma możliwości regulacji szyba GIVI .szkoda mi szyby wywalac bo moto z nią mi się podoba i powiem ze fajnie jest jak nie dostajesz owadami po klacie i po kasku. spróbuję założyć delflektor czy jak to się zwie bo dostałem rezem z motórem.Dziwi mnie jak ktoś mógł tak jeżdzić.
"...kupiłem a mówią, że nie kupisz miłości "
:
No ja też właśnie dziwię się jak poprzednik mógł jeździć z tą szybą, no chyba, że nie przekraczał 70 km/h. Jeszcze nie robiłem dolnej regulacji szyby - brak czasu.
Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
kilka razy zmienialem wysokośc , kąt i stwierdzam z całą pewnoscia ze by zupelnie pozbyc sie turbulencji przy 100 km/h trzeba miec ją nawet troche powyzej oczu (wiec moja jest po prostu za mała) i w moim przypadku w gre wchodzi deflektor (mam 190. cm wzrostu a poprzednik był znacznie nizszy) bo 10 cm dziura nad lampą wygląda kiepsko , Raffen czekam na Twoją opinie na temat deflektora bo ja nie mam a szkoda na razie kupować ......
L W G
L W G
pozdrawiam
Sławek
Sławek
:
Dzisiaj wyskoczyłem po żone do pracy specjalnie przykreciłem deflektor.Jak na złość nie było gdzie sie rozpędzić bo szereg puszek przede mną żeby dłużej jechac te przynajmniej 90km/h. Ale w tamtą stronę chwilkę jechałem wydawało mi się że jest lepiej,ale z powrotem dalej trzepotało mi głową.Jak się uda to jutro spróbuję jeszcze gdzieś sie dalej przejechać żeby być pewnym czy on daje coś czy nie.
Szybę mam na wysokości ust-nosa także jak patrze dalej to widzę ponad szybą,deflektor mam już wyżej oczu i czoła i na drogę musze patrzęc przez to gówno,a nie bardzo mi się to podoba bo cie w jakiś sposób ogranicza.Brudna, zakurzona, delikatne ryski,wszystko to ci przeszkadza.Kurde gdyby nie to że mi sie spodobała jazda z szybą to już dawno bym ją wywalił Może to nie kwestia wysokości szyby tylko szerokości.??
A wygląda tak:
śruba73 napisał/a: |
kilka razy zmienialem wysokośc , kąt i stwierdzam z całą pewnoscia ze by zupelnie pozbyc sie turbulencji przy 100 km/h trzeba miec ją nawet troche powyzej oczu (wiec moja jest po prostu za mała) i w moim przypadku w gre wchodzi deflektor (mam 190. cm wzrostu a poprzednik był znacznie nizszy) bo 10 cm dziura nad lampą wygląda kiepsko , Raffen czekam na Twoją opinie na temat deflektora bo ja nie mam a szkoda na razie kupować ......
L W G |
Dzisiaj wyskoczyłem po żone do pracy specjalnie przykreciłem deflektor.Jak na złość nie było gdzie sie rozpędzić bo szereg puszek przede mną żeby dłużej jechac te przynajmniej 90km/h. Ale w tamtą stronę chwilkę jechałem wydawało mi się że jest lepiej,ale z powrotem dalej trzepotało mi głową.Jak się uda to jutro spróbuję jeszcze gdzieś sie dalej przejechać żeby być pewnym czy on daje coś czy nie.
Szybę mam na wysokości ust-nosa także jak patrze dalej to widzę ponad szybą,deflektor mam już wyżej oczu i czoła i na drogę musze patrzęc przez to gówno,a nie bardzo mi się to podoba bo cie w jakiś sposób ogranicza.Brudna, zakurzona, delikatne ryski,wszystko to ci przeszkadza.Kurde gdyby nie to że mi sie spodobała jazda z szybą to już dawno bym ją wywalił Może to nie kwestia wysokości szyby tylko szerokości.??
A wygląda tak:
:
Ja mam ustawiony kąt prosty i pomaga.
RAFFEN napisał/a: |
Może to nie kwestia wysokości szyby tylko szerokości.?? |
Ja mam ustawiony kąt prosty i pomaga.
Marcin
:
A takie głupie sprawy jak wyważenie kół? MOże ci się jakieś ciężarki odkleiły? A może jajo na oponie?
¤ Nigdy nie mów nigdy ¤
https://www.facebook.com/MotoGleba/
https://www.facebook.com/MotoGleba/
:
No dobra.
Szyba jest - wibracje są.
Szyba zdjęta - wibracji nie ma.
Pytam, co zatem ma wyważenie kół do problemu? Dowód poproszę, może być teoretyczny.
Ravender napisał/a: |
A takie głupie sprawy jak wyważenie kół? MOże ci się jakieś ciężarki odkleiły? A może jajo na oponie? |
No dobra.
Szyba jest - wibracje są.
Szyba zdjęta - wibracji nie ma.
Pytam, co zatem ma wyważenie kół do problemu? Dowód poproszę, może być teoretyczny.
Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
też dla sprawdzenia czy jest roznica dzis zdjąłem szybe ale dopiero jutro sprawdze efekt bo meczu Włochy-Hiszpania nie można przegapić.
borejek343 napisał/a: | ||
No dobra. Szyba jest - wibracje są. Szyba zdjęta - wibracji nie ma. Pytam, co zatem ma wyważenie kół do problemu? Dowód poproszę, może być teoretyczny. |
też dla sprawdzenia czy jest roznica dzis zdjąłem szybe ale dopiero jutro sprawdze efekt bo meczu Włochy-Hiszpania nie można przegapić.
pozdrawiam
Sławek
Sławek
: Wibracje na wolnych Aero 2006
Zwracam się do posiadaczy wersji Aero najlepiej 2006 wersja US. Czy na wolnych obrotach wibruje wam całe moto? U mnie drga tylni błotnik, przednie koło, kierownica, lusterka szyba i jest to bardzo widoczne. I zmiana wolnych obrotów zmienia tylko częstotliwość tych drgań. Moje Aero jest świeży nabytkiem, nie miałem doświadczeń z tą wersją i pojemnością. I wiem że dłuuugo stało. Płyny ustrojowe i filtry pozmieniane, czeka mnie jeszcze regulacja i czyszczenie gaźnika, ale jestem ciekaw waszych opinii. Moto zapala bez problemu tak ciepłe jak i zimne.
b74
b74
:
Drga
Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
:
Odpowiedz do tematu
ACE ma drgać.
Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C