Koledzy,
Mam na oku 750 tkę Aero, wersja zaimportowana ze stanów, niezarejestrowana. I tu pytanie dla posiadaczy maszyn z USA: jak sobie radziliście na przeglądach jeśli chodzi o reflektor główny i brak asymetrii wymaganej przez nasze przepisy? Znalazłem info żeby szukać takich stacji, gdzie przymykają na to oczy. Czy oprócz wymiany całego reflektora jest to jedyna opcja?
Pzdr
b74
Odpowiedz do tematu
: Wersja amerykańska a przegląd
:
Na pierwszym przeglądzie coś wspominał diagnosta, ale w kolejnych latach nie zwracali na to uwagi.
:
Pierwszy raz słyszę. Diagnosta nic mi do lampy się nie czepiał, a jeżdżę na Państwową Wojewódzką Stację Diagnostyczną. Jedyne co trzeba przerobić to świecące przednie kierunkowskazy.
Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
Nie miałem żadnych problemów
Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
:
W razie problemów, daj znać, prześlę na priv adres "przyjaznej" stacji diagnostycznej
I love to ride
I hate to arrive
I hate to arrive
:
niestety mogą byc problemy z lampa, jeśli masz zamiar pojeździć pare lat warto zmienić na wersje europejska, czasami czepiają sie jeszcze do postojowych, przednie kierunki mozna zakleić w kilka minut,
albo olać wszystko i mieć przyzwoitego diagnoste
albo olać wszystko i mieć przyzwoitego diagnoste
:
Od 2008 jeżdżę Aero'04 i nigdy nie miałem żadnych problemów zarówno z lampą jak i kierunkami
byle do wiosny ...
:
fakt faktem, diagnosta coś wspominał, wiec kierunki przerobiłem i nie świecą już podczas jazdy razem ze światłem.
po paru latach nawet nikt nie pyta już o to ;)
po paru latach nawet nikt nie pyta już o to ;)
:
Zastanawiam się po co są te przeglądy, skoro na nich nic nie sprawdzają w motocyklu. Czy u was też tak jest?.
Mariusz
:
U mnie diagnosta wychodzi z założenia że jeśli przyjechałem na motocyklu to jest sprawny. Na pierwszym przeglądzie nawet dość skrupulatnie sprawdzał, ale do reflektora się nie zbliżał. Teraz jak widzi w dowodzie że przegląd zawsze u niego jest robiony to tylko obejdzie motocykl dookoła, zapyta czy wszystko OK, i wbija pieczątkę.
NIL MORTIFI SINE LUCRE
:
u mnie doczepił się do kierunkowskazów amerykańskich przy badaniu technicznym (dodam, że motocykl był już zarejestrowany w PL). Na lampę nawet nie rzucił okiem. Co bardziej nadgorliwy może nie przepuścić motocykla z modyfikowanymi wydechami, tj. zbyt wysoki poziom dB.
-=ShadoW=-
:
Nie miałem problemu z moto ani razu, diagnosta tylko sprawdzał nr na ramie czy się zgadza i to wszystko. Nawet na zerówce.
Za to pamiętam wiele lat temu jak rejestrowałem skuter w wersji na rynek japoński ( wszystkie tabliczki znamionowe opisane krzaczkami ) to przyczepił się do lampy, ale powiedział tylko żebym do następnego przeglądu wymienił odbłyśnik i przystawił pieczątkę.
Za to pamiętam wiele lat temu jak rejestrowałem skuter w wersji na rynek japoński ( wszystkie tabliczki znamionowe opisane krzaczkami ) to przyczepił się do lampy, ale powiedział tylko żebym do następnego przeglądu wymienił odbłyśnik i przystawił pieczątkę.
Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
:
Akurat masz to szczęście że spotykasz człowieka który " czuje blues'a" . Może będziesz miał kiedyś szczęście trafić na diagnostę..To sie dowiesz ,że to nie takie proste .
ps
" .Czy u was też tak jest?" (trochę ciszej)
Ostatnio zmieniony przez daro 2016-06-02, 09:47, w całości zmieniany 1 raz
Maximus Max napisał/a: |
Zastanawiam się po co są te przeglądy, skoro na nich nic nie sprawdzają w motocyklu. Czy u was też tak jest?. |
Akurat masz to szczęście że spotykasz człowieka który " czuje blues'a" . Może będziesz miał kiedyś szczęście trafić na diagnostę..To sie dowiesz ,że to nie takie proste .
ps
" .Czy u was też tak jest?" (trochę ciszej)
Ostatnio zmieniony przez daro 2016-06-02, 09:47, w całości zmieniany 1 raz
:
dempsey napisał/a: |
W razie problemów, daj znać, prześlę na priv adres "przyjaznej" stacji diagnostycznej |
:
Odpowiedz do tematu
Nr vin najwazniejszy czy sie zgadza
A na starość powiem tak: "Jestem stary, niedołężny, ale motór mam potężny" :D