Wersja amerykańska a przegląd
Odpowiedz do tematu

: Wersja amerykańska a przegląd
Koledzy,

Mam na oku 750 tkę Aero, wersja zaimportowana ze stanów, niezarejestrowana. I tu pytanie dla posiadaczy maszyn z USA: jak sobie radziliście na przeglądach jeśli chodzi o reflektor główny i brak asymetrii wymaganej przez nasze przepisy? Znalazłem info żeby szukać takich stacji, gdzie przymykają na to oczy. Czy oprócz wymiany całego reflektora jest to jedyna opcja?

Pzdr
b74

:
Na pierwszym przeglądzie coś wspominał diagnosta, ale w kolejnych latach nie zwracali na to uwagi.

:
Pierwszy raz słyszę. Diagnosta nic mi do lampy się nie czepiał, a jeżdżę na Państwową Wojewódzką Stację Diagnostyczną. Jedyne co trzeba przerobić to świecące przednie kierunkowskazy.

Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
Nie miałem żadnych problemów

Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
:
W razie problemów, daj znać, prześlę na priv adres "przyjaznej" stacji diagnostycznej

I love to ride
I hate to arrive
:
niestety mogą byc problemy z lampa, jeśli masz zamiar pojeździć pare lat warto zmienić na wersje europejska, czasami czepiają sie jeszcze do postojowych, przednie kierunki mozna zakleić w kilka minut,
albo olać wszystko i mieć przyzwoitego diagnoste

:
Od 2008 jeżdżę Aero'04 i nigdy nie miałem żadnych problemów zarówno z lampą jak i kierunkami

byle do wiosny ...
:
fakt faktem, diagnosta coś wspominał, wiec kierunki przerobiłem i nie świecą już podczas jazdy razem ze światłem.
po paru latach nawet nikt nie pyta już o to ;)

:
Zastanawiam się po co są te przeglądy, skoro na nich nic nie sprawdzają w motocyklu. Czy u was też tak jest?.

Mariusz
:
U mnie diagnosta wychodzi z założenia że jeśli przyjechałem na motocyklu to jest sprawny. Na pierwszym przeglądzie nawet dość skrupulatnie sprawdzał, ale do reflektora się nie zbliżał. Teraz jak widzi w dowodzie że przegląd zawsze u niego jest robiony to tylko obejdzie motocykl dookoła, zapyta czy wszystko OK, i wbija pieczątkę.

NIL MORTIFI SINE LUCRE
:
u mnie doczepił się do kierunkowskazów amerykańskich przy badaniu technicznym (dodam, że motocykl był już zarejestrowany w PL). Na lampę nawet nie rzucił okiem. Co bardziej nadgorliwy może nie przepuścić motocykla z modyfikowanymi wydechami, tj. zbyt wysoki poziom dB.

-=ShadoW=-
:
Nie miałem problemu z moto ani razu, diagnosta tylko sprawdzał nr na ramie czy się zgadza i to wszystko. Nawet na zerówce.

Za to pamiętam wiele lat temu jak rejestrowałem skuter w wersji na rynek japoński ( wszystkie tabliczki znamionowe opisane krzaczkami ) to przyczepił się do lampy, ale powiedział tylko żebym do następnego przeglądu wymienił odbłyśnik i przystawił pieczątkę.

Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
:
Maximus Max napisał/a:
Zastanawiam się po co są te przeglądy, skoro na nich nic nie sprawdzają w motocyklu. Czy u was też tak jest?.


Akurat masz to szczęście że spotykasz człowieka który " czuje blues'a" . Może będziesz miał kiedyś szczęście trafić na diagnostę..To sie dowiesz ,że to nie takie proste . :shock: :shock:

ps
" .Czy u was też tak jest?" (trochę ciszej) :mrgreen:

Ostatnio zmieniony przez daro 2016-06-02, 09:47, w całości zmieniany 1 raz
:
:mrgreen:
dempsey napisał/a:
W razie problemów, daj znać, prześlę na priv adres "przyjaznej" stacji diagnostycznej


:mrgreen:

:
Nr vin najwazniejszy czy sie zgadza :chytrusek:

A na starość powiem tak: "Jestem stary, niedołężny, ale motór mam potężny" :D
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group