Zimowa przebudowa Sabre
Odpowiedz do tematu

:
Fajna ta Twoja, ale kierownica chyba na dłuższą metę może być niewygodna ;-)

Spoko, fotostory będzie kontynuowane.

:
Kuba80 napisał/a:
Fajna ta Twoja, ale kierownica chyba na dłuższą metę może być niewygodna ;-)


Jechałem do Czech na Shadowisko BIS 400km i nie odczułem żadnych bóli ;-)
Połowę drogi z plecakiem turystycznym wypchanym po brzegi (od pośladków aż po kask sięgał :-D )
Siedzi się prosto to i kręgosłup nie jest obciążony nienaturalnie, nie opieram się też na dłoniach jak by to miało miejsce przy prostej fajerze.

:
Kuba, planujesz wysoką kierownicę ?

Suru
:
Nie, nad zmianą kierownicy w ogóle nie myślałem. Przynajmniej dotychczas :mrgreen:

:
Fr0g napisał/a:

Siedzi się prosto to i kręgosłup nie jest obciążony nienaturalnie, nie opieram się też na dłoniach jak by to miało miejsce przy prostej fajerze.


Faktycznie, wczoraj wieczorem wydała mi się po prostu cała prosta, dopiero teraz na innym ujęciu dojrzałem że końce ma odgięte do kierowcy jak stary Indian ;-) Fajna!

:
Widok en face: https://www.dropbox.com/s...182630.jpg?dl=0

Owiewka z krótką szybką: https://www.dropbox.com/s...184506.jpg?dl=0

Widok z boku - z obu boczków usunięte emblematy Honda, polakierowane na nowo na kolor bazowy + płomienie. Kufry od HD polakierowane na fiolet + płomienie:

https://www.dropbox.com/s...182709.jpg?dl=0

Na tym zdjęciu lepiej widać: https://www.dropbox.com/s...182741.jpg?dl=0

Na razie zdjęcia robione telefonem, w garażu, bo śnieg za oknem :evil:

:
Podoba mi się przód z owiewką. Super :-)

Pewnie dlatego że podobają mi się moto z batwing'ami 8-)

:
Mam to samo co Rafał :-)

:
Cała przyjemność po mojej stronie :mrgreen:

Zauważcie, że do batwinga trochę brakuje. Szczerze mówiąc nie wiem jak się taka owiewka nazywa, ale nie ma tych "uszu" osłaniających dłonie, zobaczymy jak się będzie sprawować. Najwyżej doda się takie osłony z pleksi: http://www.lidor.pl/defle...c50-vl-800.html

:
Oto Sabra na żywo, i to w kąpieli :shock: https://www.youtube.com/watch?v=mHmuOkB7_vU

Przy okazji, okazało się, że owiewka to produkt samego Arlen Nessa, o tu jest: http://www.motorcyclestorehouse.nl/product/959093

W tej chwili w najbliższych planach są dodatkowe światła pozycyjne, najlepiej z funkcją stopu, z boku kufrów - takie paski ledowe. Coś jak to:



z tym że co się wykluje to zobaczymy jak się zrobi. Zdjęcie poglądowe z sieci, ja chcę bez tej zabudowy między błotnikiem a kufrem. Przynajmniej na razie :mrgreen:

:
Sabra już u mechanika.

Do wykonania:
Wymiana krzywej kierownicy na TRW LUCAS ROADSTAR MED - wybrałem ją po przeszukaniu forum, mam nadzieję, że będzie OK, skoro koledzy z VT1100 tak zachwalają.

W międzyczasie padły lightbary, więc będą nowe: http://www.motorcyclestorehouse.nl/product/913712. Razem ze starymi pozbędę się daszków.

Na kufry dojdą takie lampy: http://olx.pl/oferta/lamp...D5-IDejJ2W.html
(przy okazji narodził się plan wywalenia fabrycznych kierunków z mocowaniem, ale to plany na zimę).

:
Kuba80 napisał/a:
Wymiana krzywej kierownicy na TRW LUCAS ROADSTAR MED


Kiera jest genialna. Siedzisz jak panisko, ręce wygodnie spoczywają na manetkach.

Dużo oczywiście zależy od wzrostu Kierownika- ja do olbrzymów nie należę, ale z metra cięty też nie jestem. Dzięki tej kierownicy mam bardzo wygodną pozycję.

Always look on the bike side of life
:
Widzę parametry na papierze, ale spytam użytkownika - czy jest odczuwalnie węższa od fabrycznej?

:
to ja trochę odkopię:
czemu akurat taka owiewka?
nie lepiej typowy duży batwing?:)

pytam z ciekawości:)

:
Pewnie że cały batwing fajniejszy, ale po 1. okazało się, że dopasowanie batwinga zdjętego z HD będzie zbyt problematyczne. A 2. przyczyna prozaiczna, taką owiewkę miał akurat Seba pod ręką, do oddania w okazyjnej cenie. A zakup nowej, dedykowanej do Sabre owiewki to ponad 1000 pln. Wybór był prosty ;)

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group