Fajna ta Twoja, ale kierownica chyba na dłuższą metę może być niewygodna
Spoko, fotostory będzie kontynuowane.
Odpowiedz do tematu
:
Jechałem do Czech na Shadowisko BIS 400km i nie odczułem żadnych bóli
Połowę drogi z plecakiem turystycznym wypchanym po brzegi (od pośladków aż po kask sięgał )
Siedzi się prosto to i kręgosłup nie jest obciążony nienaturalnie, nie opieram się też na dłoniach jak by to miało miejsce przy prostej fajerze.
Kuba80 napisał/a: |
Fajna ta Twoja, ale kierownica chyba na dłuższą metę może być niewygodna |
Jechałem do Czech na Shadowisko BIS 400km i nie odczułem żadnych bóli
Połowę drogi z plecakiem turystycznym wypchanym po brzegi (od pośladków aż po kask sięgał )
Siedzi się prosto to i kręgosłup nie jest obciążony nienaturalnie, nie opieram się też na dłoniach jak by to miało miejsce przy prostej fajerze.
:
Kuba, planujesz wysoką kierownicę ?
Suru
:
Nie, nad zmianą kierownicy w ogóle nie myślałem. Przynajmniej dotychczas
Don't be a fag! https://www.youtube.com/watch?v=T2ZZW2xfb6E
:
Faktycznie, wczoraj wieczorem wydała mi się po prostu cała prosta, dopiero teraz na innym ujęciu dojrzałem że końce ma odgięte do kierowcy jak stary Indian Fajna!
Fr0g napisał/a: |
Siedzi się prosto to i kręgosłup nie jest obciążony nienaturalnie, nie opieram się też na dłoniach jak by to miało miejsce przy prostej fajerze. |
Faktycznie, wczoraj wieczorem wydała mi się po prostu cała prosta, dopiero teraz na innym ujęciu dojrzałem że końce ma odgięte do kierowcy jak stary Indian Fajna!
Don't be a fag! https://www.youtube.com/watch?v=T2ZZW2xfb6E
:
Widok en face: https://www.dropbox.com/s...182630.jpg?dl=0
Owiewka z krótką szybką: https://www.dropbox.com/s...184506.jpg?dl=0
Widok z boku - z obu boczków usunięte emblematy Honda, polakierowane na nowo na kolor bazowy + płomienie. Kufry od HD polakierowane na fiolet + płomienie:
https://www.dropbox.com/s...182709.jpg?dl=0
Na tym zdjęciu lepiej widać: https://www.dropbox.com/s...182741.jpg?dl=0
Na razie zdjęcia robione telefonem, w garażu, bo śnieg za oknem
Owiewka z krótką szybką: https://www.dropbox.com/s...184506.jpg?dl=0
Widok z boku - z obu boczków usunięte emblematy Honda, polakierowane na nowo na kolor bazowy + płomienie. Kufry od HD polakierowane na fiolet + płomienie:
https://www.dropbox.com/s...182709.jpg?dl=0
Na tym zdjęciu lepiej widać: https://www.dropbox.com/s...182741.jpg?dl=0
Na razie zdjęcia robione telefonem, w garażu, bo śnieg za oknem
Don't be a fag! https://www.youtube.com/watch?v=T2ZZW2xfb6E
:
Podoba mi się przód z owiewką. Super
Pewnie dlatego że podobają mi się moto z batwing'ami
Pewnie dlatego że podobają mi się moto z batwing'ami
:
Cała przyjemność po mojej stronie
Zauważcie, że do batwinga trochę brakuje. Szczerze mówiąc nie wiem jak się taka owiewka nazywa, ale nie ma tych "uszu" osłaniających dłonie, zobaczymy jak się będzie sprawować. Najwyżej doda się takie osłony z pleksi: http://www.lidor.pl/defle...c50-vl-800.html
Zauważcie, że do batwinga trochę brakuje. Szczerze mówiąc nie wiem jak się taka owiewka nazywa, ale nie ma tych "uszu" osłaniających dłonie, zobaczymy jak się będzie sprawować. Najwyżej doda się takie osłony z pleksi: http://www.lidor.pl/defle...c50-vl-800.html
Don't be a fag! https://www.youtube.com/watch?v=T2ZZW2xfb6E
:
Oto Sabra na żywo, i to w kąpieli https://www.youtube.com/watch?v=mHmuOkB7_vU
Przy okazji, okazało się, że owiewka to produkt samego Arlen Nessa, o tu jest: http://www.motorcyclestorehouse.nl/product/959093
W tej chwili w najbliższych planach są dodatkowe światła pozycyjne, najlepiej z funkcją stopu, z boku kufrów - takie paski ledowe. Coś jak to:
z tym że co się wykluje to zobaczymy jak się zrobi. Zdjęcie poglądowe z sieci, ja chcę bez tej zabudowy między błotnikiem a kufrem. Przynajmniej na razie
Przy okazji, okazało się, że owiewka to produkt samego Arlen Nessa, o tu jest: http://www.motorcyclestorehouse.nl/product/959093
W tej chwili w najbliższych planach są dodatkowe światła pozycyjne, najlepiej z funkcją stopu, z boku kufrów - takie paski ledowe. Coś jak to:
z tym że co się wykluje to zobaczymy jak się zrobi. Zdjęcie poglądowe z sieci, ja chcę bez tej zabudowy między błotnikiem a kufrem. Przynajmniej na razie
Don't be a fag! https://www.youtube.com/watch?v=T2ZZW2xfb6E
:
Sabra już u mechanika.
Do wykonania:
Wymiana krzywej kierownicy na TRW LUCAS ROADSTAR MED - wybrałem ją po przeszukaniu forum, mam nadzieję, że będzie OK, skoro koledzy z VT1100 tak zachwalają.
W międzyczasie padły lightbary, więc będą nowe: http://www.motorcyclestorehouse.nl/product/913712. Razem ze starymi pozbędę się daszków.
Na kufry dojdą takie lampy: http://olx.pl/oferta/lamp...D5-IDejJ2W.html
(przy okazji narodził się plan wywalenia fabrycznych kierunków z mocowaniem, ale to plany na zimę).
Do wykonania:
Wymiana krzywej kierownicy na TRW LUCAS ROADSTAR MED - wybrałem ją po przeszukaniu forum, mam nadzieję, że będzie OK, skoro koledzy z VT1100 tak zachwalają.
W międzyczasie padły lightbary, więc będą nowe: http://www.motorcyclestorehouse.nl/product/913712. Razem ze starymi pozbędę się daszków.
Na kufry dojdą takie lampy: http://olx.pl/oferta/lamp...D5-IDejJ2W.html
(przy okazji narodził się plan wywalenia fabrycznych kierunków z mocowaniem, ale to plany na zimę).
Don't be a fag! https://www.youtube.com/watch?v=T2ZZW2xfb6E
:
Kiera jest genialna. Siedzisz jak panisko, ręce wygodnie spoczywają na manetkach.
Dużo oczywiście zależy od wzrostu Kierownika- ja do olbrzymów nie należę, ale z metra cięty też nie jestem. Dzięki tej kierownicy mam bardzo wygodną pozycję.
Kuba80 napisał/a: |
Wymiana krzywej kierownicy na TRW LUCAS ROADSTAR MED |
Kiera jest genialna. Siedzisz jak panisko, ręce wygodnie spoczywają na manetkach.
Dużo oczywiście zależy od wzrostu Kierownika- ja do olbrzymów nie należę, ale z metra cięty też nie jestem. Dzięki tej kierownicy mam bardzo wygodną pozycję.
Always look on the bike side of life
:
Widzę parametry na papierze, ale spytam użytkownika - czy jest odczuwalnie węższa od fabrycznej?
Don't be a fag! https://www.youtube.com/watch?v=T2ZZW2xfb6E
:
to ja trochę odkopię:
czemu akurat taka owiewka?
nie lepiej typowy duży batwing?:)
pytam z ciekawości:)
czemu akurat taka owiewka?
nie lepiej typowy duży batwing?:)
pytam z ciekawości:)
:
Odpowiedz do tematu
Pewnie że cały batwing fajniejszy, ale po 1. okazało się, że dopasowanie batwinga zdjętego z HD będzie zbyt problematyczne. A 2. przyczyna prozaiczna, taką owiewkę miał akurat Seba pod ręką, do oddania w okazyjnej cenie. A zakup nowej, dedykowanej do Sabre owiewki to ponad 1000 pln. Wybór był prosty ;)
Don't be a fag! https://www.youtube.com/watch?v=T2ZZW2xfb6E