Honda przerywa podczas przyspieszania
Odpowiedz do tematu

:
Krzychu87 napisał/a:
Znachu, ale podjuszasz kolegów sam z niecierpliwością czekam na jakieś informacje...


Tyko że warunki do osiągnięcia tej prędkości były mega sprzyjające ( wiatr halny w plecy i górka jak giewont :)

Moja ze mą na grzbiecie bez "warunków sprzyjających " lata 110 - 112 licznikowe max :)

:
stało się, zaprowadziłem H do mechanika i niespodzianka.... wśród ekipy majsterkowej jest chłopak, który miał HS125 i poświadczył a inni potwierdzili że śmigał 120 bez problemu, tak więc ten tego będą szukać przyczyny "miemocy" :-) :chytrusek:

LWG
:
To czekamy : )

:
I jak są wieści? ja dziś byłem u mechanika podregulować skład na wolnych obrotach z powrotem do wartości z przodu 2,2 i tył 2 obroty. Moto chodzi podobnie. Wcześniej miałem bardziej rozkręcone bo 2,5 i prawie 3. Pytałem go o iglice w naszym moto i potwierdził że nie w każdym modelu gaźnika w naszych maszynach może być możliwość przestawienia iglicy może się okazać że trzeba kombinować z podkładkami pod pierścień na iglicy. Jeżeli chodzi o moje problemy z przerywaniem koniecznym może się okazać sprawdzenie poziomu paliwa na pływaku i nastaw dozowania paliwa wiąże sie to z dłuższym grzebaniem i po długim weekendzie będę chciał odstawić maszynę do warsztatu może coś poradzą. A co tam u Was?

:
saxo napisał/a:
stało się, zaprowadziłem H do mechanika i niespodzianka.... wśród ekipy majsterkowej jest chłopak, który miał HS125 i poświadczył a inni potwierdzili że śmigał 120 bez problemu, tak więc ten tego będą szukać przyczyny "miemocy" :-) :chytrusek:


Musisz wagę spuścić do 70 kg to polecisz te 120 :mrgreen:

:
no ciężko z tą wagą, prawda jest taka, że to ostatnia inwestycja w "odblokowanie". Jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że wezmę rozwód z małą Hanią pod koniec sezonu....

LWG
:
odebrałem od mechaniora, niestety nie zapamiętał ustawienia iglicy :omg: gaźnik był strasznie zasyfiony, po czyszczeniu i synchronizacji, kompresja ok, ......bez zmian max 110 po długim męczeniu maszyny, wniosek N51F jest zblokowany do 103km/h tak jak mówią niemieckie papiery

LWG
:
saxo napisał/a:
wniosek N51F jest zblokowany do 103km/h tak jak mówią niemieckie papiery


Dupa dupa i dupa , ja mam Szwajcara który wg wszelkich teorii jest nie blokowany i u mnie jest tak samo 110 km/h max przy piłowaniu na 4 biegu ( waga 110 kg i wzrost 186). Kolega który nią leciał ( 70 kg) pojechał 120 km/h, a ja z górki ( giewont ) i z halnym w plecy nawet 130 km/h

Ktoś gdzieś napisał o 120 czy 125 km/h i teraz wszyscy się podniecają.

Wg mnie Vt 125 v max to 110 km/h i tak chyba jest katalogowo

:
nie masz racji mam kolegę który fruwa 125 bez problemu, na przełożeniach standardowych i pytanie w twoim szwajcarze jaki siedzi moduł? ja mam 90kg w zbroi i 176cm

LWG
:
Saxo powiedz mechanik wspominał coś o ustawieniach iglicy. Potrzebuje podnieść u siebie i nie wiem jak to jest rozwiązane ktoś to już wykonywał i wie o ile podnieść.Mój mechanik mówił że były różne wersje.

:
saxo napisał/a:
nie masz racji mam kolegę który fruwa 125 bez problemu, na przełożeniach standardowych i pytanie w twoim szwajcarze jaki siedzi moduł? ja mam 90kg w zbroi i 176cm


Po raz kolejny powiem : Nie uwierzę puki nie posadzę moje go tłustego dupska na takim moto i pojadę 120 - 125 km/h ( z gps np. trasser w kieszeni pownien wtedy pokazać koło 110 -112 km/h )

Jak czegoś takiego dokonam to uwierzę a teraz te bajki to mogę opowiadać mojemu synkowi do poduszki .


p.s wtedy też bym podłożył moduł i sprawdził czy to wina modułu czy moto.

:
sq9nrf napisał/a:
Saxo powiedz mechanik wspominał coś o ustawieniach iglicy. Potrzebuje podnieść u siebie i nie wiem jak to jest rozwiązane ktoś to już wykonywał i wie o ile podnieść.Mój mechanik mówił że były różne wersje.


nie nie wspominał, ktoś prosił o sprawdzenie w mojej H jak będzie rozebrany gaźnik, niestety nie mam tego info

LWG
:
buu no i klops;/ a zajrzał w ogole do iglicy? pewnie mu sie nie chciało bo membrana delikatna a spręzynka mega długa i mega niewdzięczna przy montażu. a prawda jest taka że jest to jedno z podstawowych miejsc do którego trzeba zajrzeć gdy chce sie zwiekszyć osiągi maszynki na gaźniku.

a taka miałem nadzieje że utwierdzi w przekonaniu albo rozwieje wątpliwości ;/

:
u mnie na świecy porcelanę mam białą i najprawdopodobniej muszę podnieść iglicę. Być może jutro się za to zabiorę to dam znać co i jak. Gaźnik ściągałem raz cały i już nie pamiętam czy jak ściągnę airbox to będę miał dostęp do dekli z membraną i iglicami wtedy poszło by szybciej.

:
też sie przymierzam na dziś, może się uda. dekielek z tylnego cylindra da się zdjąć bez demontażu gaźnika ale jest kłopotliwe jego założenie. a w przednim to chyba rama blisko zasłania i nawet sie nie zdemontuje ;/

zapamiętaj prosze na którym ząbku miałeś zapinke na iglicy

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group