/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Honda przerywa podczas przyspieszania
Autor Wiadomość
Znachu 
ZnAcHu

Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 146
Skąd: Kutno
Wysłany: 2016-04-22, 15:38   

Krzychu87 napisał/a:
Znachu, ale podjuszasz kolegów sam z niecierpliwością czekam na jakieś informacje...


Tyko że warunki do osiągnięcia tej prędkości były mega sprzyjające ( wiatr halny w plecy i górka jak giewont :)

Moja ze mą na grzbiecie bez "warunków sprzyjających " lata 110 - 112 licznikowe max :)
_________________
 
 
 
saxo 
Paweł


Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 353
Skąd: Kazimierzówka/Lublin
Wysłany: 2016-04-24, 09:48   

stało się, zaprowadziłem H do mechanika i niespodzianka.... wśród ekipy majsterkowej jest chłopak, który miał HS125 i poświadczył a inni potwierdzili że śmigał 120 bez problemu, tak więc ten tego będą szukać przyczyny "miemocy" :-) :chytrusek:
_________________
LWG
 
 
Znachu 
ZnAcHu

Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 146
Skąd: Kutno
Wysłany: 2016-04-24, 10:05   

To czekamy : )
_________________
 
 
 
sq9nrf 
Paweł


Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 226
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-04-28, 21:20   

I jak są wieści? ja dziś byłem u mechanika podregulować skład na wolnych obrotach z powrotem do wartości z przodu 2,2 i tył 2 obroty. Moto chodzi podobnie. Wcześniej miałem bardziej rozkręcone bo 2,5 i prawie 3. Pytałem go o iglice w naszym moto i potwierdził że nie w każdym modelu gaźnika w naszych maszynach może być możliwość przestawienia iglicy może się okazać że trzeba kombinować z podkładkami pod pierścień na iglicy. Jeżeli chodzi o moje problemy z przerywaniem koniecznym może się okazać sprawdzenie poziomu paliwa na pływaku i nastaw dozowania paliwa wiąże sie to z dłuższym grzebaniem i po długim weekendzie będę chciał odstawić maszynę do warsztatu może coś poradzą. A co tam u Was?
 
 
Iceman31 
Lord Hindenburg


Motocykl: Honda Shadow VT125 99'
Wiek: 51
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 218
Skąd: Śląsk - Zabrze
Wysłany: 2016-04-29, 13:00   

saxo napisał/a:
stało się, zaprowadziłem H do mechanika i niespodzianka.... wśród ekipy majsterkowej jest chłopak, który miał HS125 i poświadczył a inni potwierdzili że śmigał 120 bez problemu, tak więc ten tego będą szukać przyczyny "miemocy" :-) :chytrusek:


Musisz wagę spuścić do 70 kg to polecisz te 120 :mrgreen:
 
 
saxo 
Paweł


Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 353
Skąd: Kazimierzówka/Lublin
Wysłany: 2016-04-29, 13:35   

no ciężko z tą wagą, prawda jest taka, że to ostatnia inwestycja w "odblokowanie". Jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że wezmę rozwód z małą Hanią pod koniec sezonu....
_________________
LWG
 
 
saxo 
Paweł


Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 353
Skąd: Kazimierzówka/Lublin
Wysłany: 2016-04-29, 20:04   

odebrałem od mechaniora, niestety nie zapamiętał ustawienia iglicy :omg: gaźnik był strasznie zasyfiony, po czyszczeniu i synchronizacji, kompresja ok, ......bez zmian max 110 po długim męczeniu maszyny, wniosek N51F jest zblokowany do 103km/h tak jak mówią niemieckie papiery
_________________
LWG
 
 
Znachu 
ZnAcHu

Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 146
Skąd: Kutno
Wysłany: 2016-04-29, 20:15   

saxo napisał/a:
wniosek N51F jest zblokowany do 103km/h tak jak mówią niemieckie papiery


Dupa dupa i dupa , ja mam Szwajcara który wg wszelkich teorii jest nie blokowany i u mnie jest tak samo 110 km/h max przy piłowaniu na 4 biegu ( waga 110 kg i wzrost 186). Kolega który nią leciał ( 70 kg) pojechał 120 km/h, a ja z górki ( giewont ) i z halnym w plecy nawet 130 km/h

Ktoś gdzieś napisał o 120 czy 125 km/h i teraz wszyscy się podniecają.

Wg mnie Vt 125 v max to 110 km/h i tak chyba jest katalogowo
_________________
 
 
 
saxo 
Paweł


Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 353
Skąd: Kazimierzówka/Lublin
Wysłany: 2016-04-29, 20:31   

nie masz racji mam kolegę który fruwa 125 bez problemu, na przełożeniach standardowych i pytanie w twoim szwajcarze jaki siedzi moduł? ja mam 90kg w zbroi i 176cm
_________________
LWG
 
 
sq9nrf 
Paweł


Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 226
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-04-29, 21:37   

Saxo powiedz mechanik wspominał coś o ustawieniach iglicy. Potrzebuje podnieść u siebie i nie wiem jak to jest rozwiązane ktoś to już wykonywał i wie o ile podnieść.Mój mechanik mówił że były różne wersje.
 
 
Znachu 
ZnAcHu

Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 146
Skąd: Kutno
Wysłany: 2016-04-29, 21:42   

saxo napisał/a:
nie masz racji mam kolegę który fruwa 125 bez problemu, na przełożeniach standardowych i pytanie w twoim szwajcarze jaki siedzi moduł? ja mam 90kg w zbroi i 176cm


Po raz kolejny powiem : Nie uwierzę puki nie posadzę moje go tłustego dupska na takim moto i pojadę 120 - 125 km/h ( z gps np. trasser w kieszeni pownien wtedy pokazać koło 110 -112 km/h )

Jak czegoś takiego dokonam to uwierzę a teraz te bajki to mogę opowiadać mojemu synkowi do poduszki .


p.s wtedy też bym podłożył moduł i sprawdził czy to wina modułu czy moto.
_________________
 
 
 
saxo 
Paweł


Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 353
Skąd: Kazimierzówka/Lublin
Wysłany: 2016-04-29, 21:47   

sq9nrf napisał/a:
Saxo powiedz mechanik wspominał coś o ustawieniach iglicy. Potrzebuje podnieść u siebie i nie wiem jak to jest rozwiązane ktoś to już wykonywał i wie o ile podnieść.Mój mechanik mówił że były różne wersje.


nie nie wspominał, ktoś prosił o sprawdzenie w mojej H jak będzie rozebrany gaźnik, niestety nie mam tego info
_________________
LWG
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-04-29, 23:40   

buu no i klops;/ a zajrzał w ogole do iglicy? pewnie mu sie nie chciało bo membrana delikatna a spręzynka mega długa i mega niewdzięczna przy montażu. a prawda jest taka że jest to jedno z podstawowych miejsc do którego trzeba zajrzeć gdy chce sie zwiekszyć osiągi maszynki na gaźniku.

a taka miałem nadzieje że utwierdzi w przekonaniu albo rozwieje wątpliwości ;/
_________________

 
 
sq9nrf 
Paweł


Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 226
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-04-29, 23:56   

u mnie na świecy porcelanę mam białą i najprawdopodobniej muszę podnieść iglicę. Być może jutro się za to zabiorę to dam znać co i jak. Gaźnik ściągałem raz cały i już nie pamiętam czy jak ściągnę airbox to będę miał dostęp do dekli z membraną i iglicami wtedy poszło by szybciej.
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-04-30, 09:36   

też sie przymierzam na dziś, może się uda. dekielek z tylnego cylindra da się zdjąć bez demontażu gaźnika ale jest kłopotliwe jego założenie. a w przednim to chyba rama blisko zasłania i nawet sie nie zdemontuje ;/

zapamiętaj prosze na którym ząbku miałeś zapinke na iglicy
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM